#301 Skrevet Mai 4, 2006 Så store svensker er: eek : (folka bak disken) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Mai 5, 2006 Tenkte på dere da jeg snubla over denne, så kan dere kanskje kaste varmedressene om vintern;) Link: http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=52760 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Mai 5, 2006 Vi har (låner) en Master byggvarmer på parafin. Gir nok litt mer effekt enn den der også... Men, alle monner drar, da. Nå er det heldigvis snart sommer. Går fint å stå ute å skru nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Mai 5, 2006 Vi har (låner) en Master byggvarmer på parafin. Gir nok litt mer effekt enn den der også... Men, alle monner drar, da. Nå er det heldigvis snart sommer. Går fint å stå ute å skru nå. Og den gir oss en deeeeeelig rus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Mai 5, 2006 He he.. Dere går ikke av veien for en liten "buzz" gitt! Får vel ta meg en tur en dag;) Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Mai 8, 2006 artige bilder fra valdres turen deres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Mai 8, 2006 Det har vært litt action(?) På værste de siste dagene også, men av en eller annen grunn har vi blitt innmari late til å ta både bilder og å oppdatere... Anyway.. Jeg fikk polert einseren igår og stakk innom marius med en bensinslange han trengte for å få raca rundt... Fikk tatt dette bildet på vei opp til værste. Etter et lite stopp for mat på den lokale kebaben ankom vi værste hvor Rolf okkuperte bukken til diverse... Bla nytt senkesett... Vi er jo som kjent ikke så fryktelit habile på å skru, dette resulterer ofte i at mange mann må utføre enkel oppgaver sammen.. Her er Må det feks to mann til for å flytte et gti emblem... RA hadde vel ikke så mye å gjøre på værste, men siden vi har mobba'n litt fordi han begynner å bli litt tjukk tok han en treningsøkt med push-ups i billedskjønne omgivelser: Her kan det se ut til at Rolf står litt fast i monteringa av senkesettet... Senkesettfantomet kom heldigvis og hjelp til: Her skulle det egentlig vært et bilde av at Marius lager enda mer racerbil av 16V'n sin ved å fjerne alt som kan skrus av baki, men vi var litt late igår og orka ikke gå rundt bilen for å ta bilde fra den vinkelen, så dere fer nøye dere med et av Marius som skrur foran på bilen sin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Mai 8, 2006 Her skulle det egentlig vært et bilde av at Marius lager enda mer racerbil av 16V'n sin ved å fjerne alt som kan skrus av baki, men vi var litt late igår og orka ikke gå rundt bilen for å ta bilde fra den vinkelen, så dere fer nøye dere med et av Marius som skrur foran på bilen sin... Bare å få på gateslicks igjen nå, så er jeg klar for autoslalåm på onsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Mai 8, 2006 bare for å nevne det er jeg klar, og sitter her på vestkanten å venter på å bli frakjørt: eek : av minst en golf fra andre siden av byen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Mai 8, 2006 bare for å nevne det er jeg klar, og sitter her på vestkanten å venter på å bli frakjørt: eek : av minst en golf fra andre siden av byen... HEEEY! Jeg bor faktisk på vestkanten! Ikkeno dissing her nå. Langt unna tilogmed. Ca. 3 minutter til Akerselva med bil, og 1 minutt med einser. Får håpe det blir auto-shalom på onsdag, da. (fikk satt på gateslicks igjen i dag, så nå er jeg klar) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Mai 8, 2006 Får håpe det blir auto-shalom på onsdag, da. En haug med jøder som går rundt og hilser på hverandre helt automatisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Mai 8, 2006 En haug med jøder som går rundt og hilser på hverandre helt automatisk? Det er planen, ja.. Med bil. Får bare håpe jeg er kjappere enn med toergolfen. (For det blir nok vanskelig, høhø. ) edit: Fikk litt input her av Joachim... Vi fant ut at du har blingsa litt på datoen. Autoslalåm-greiene var for ett år siden. MEN! Vi tar det igjen en annen gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Mai 8, 2006 Men, da tror jeg vi kan avskrive den autoslalomen på onsdag... Noen klarer nemlig ikke å se forskjell på 06 og 05 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Mai 11, 2006 På tirsdag var jeg oppom Marius en tur for å se resultatet av rubbinga på einseren. Mens jeg var der klaga unger Kristoffersen på at vinduet hans var litt leit å heise opp og ned... Etter kort tids overtalelse fikk jeg'n til å rive av dørtrekket for å sjekke hva det kom av... For å si det sånn.. det er vel første gang jeg har sett et vindu RUSTE istykker... Mens vi inspiserte klarte vi selvfølgelig å rive braketten helt av vindusskinna. så da måtte vi til med litt einsermekking... Marius innså fort at det var vanskelig å feste et vindu med strips... Vi tenkte en stund på gaffateip, men fant ut at det blei for proft... Så, vi gikk for elektrikkerteip... Seinere samme kveld var vi en tur utom Die Aller vaerst hvor John Arne briefa med show-slipeskivene sine... Sånne som lager blå gnister: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Mai 11, 2006 Idag var vi på værste og fikk besøk av Rudi AKA Agent Ethan Hunt fra Mission impossible... Egentlig ble det ikke gjort så mye på værste idag... men her er et bilde av (nesten) alle bilene Rolf, Marius og jeg stakk ut på en liten photoshoot etterpå... Marius in action husokkupanter? Ikke helt riktig lys, men ikke så verst alikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Mai 11, 2006 Etter photoshooten fant vi Mr RA som endelig er ferdig med Mk1-prosjektet sitt... Sluttresultatet var ikke til å kjenne igjen... Neida.. En av værste-naboene tok ut båten sin bare.. "litt" større enn en einser kan man si.. Selvfølgelig blei det båttur.. Marius kommer vel tilbake med mere bilder tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Mai 12, 2006 Tok en del bilder, ja.. Her er de jeg la ut i tråden til Joachim. Resten finnes HER: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album216 POSER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Mai 12, 2006 fine bilder. er det tatt bak ved skedsmohallen? Syntes det er noe kjent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Mai 12, 2006 fine bilder. er det tatt bak ved skedsmohallen? Syntes det er noe kjent:) Stemmer bra det. Var no brakker der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Mai 12, 2006 Idag fikk vi gjort skikkelig mye på verkstedet: Thomas i go' slaget Ra og Marius in action Litt usikker på hva som skjer her... Puh.. endelig pause.. Også litt skryting til slutt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Mai 12, 2006 Vi fikk i det minste rydda litt, da... Og... Kremt. Dansa litt til "Anna er en bot". Kremt ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Mai 12, 2006 Bortsett fra å rydde (og at jeg fikk demontert resten av TDK`en min) så testet vi denne nye doningen. Det viste seg at den gikk som ett uvær. Jeg var den eneste som turte å prøvekjøre. Allerede etter første pådrag så la den lett igjen gummi på værstegulvet. Skjønte kjappt at her måtte jeg ned i "hockey" for å ikke bli kastet av. Jeg ga jernet på langstrekka... ..og jeg klarte akkurat å ta kneskrap rundt R-A sitt prosjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Mai 12, 2006 Rod'en ble også testet på motorveien. Her hadde selv spreke audier problemer med å henge med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Mai 13, 2006 Thomas testa flere prototyper i finværet idag.... Her med siste fra Karlsson(på taket)Tuning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Mai 13, 2006 Thomas testa flere prototyper i finværet idag.... Her med siste fra Karlsson(på taket)Tuning digg det blei på værste nå. blir vel noen seine kvelder for å rote til igjen nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...