#701 Skrevet Oktober 21, 2007 Får hyle om du snubler over emblemet igjen da Blir kult å se kit'et in action. På #BF ble dette servert ifra evo.no forumet, tror det kan bli MEGET likt! (Og herlighet for en rip off av Shelby, ta i betrakning einser Westmoreland front) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#702 Skrevet November 15, 2007 Åh.. Nå har jeg lest gjennom hele tråden på nytt her, og er skikkelig svett i øya. En måned til jeg dimmiterer, og det skal bli godt å tjene penger igjen!!!! Einsern skal på veien asap! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#703 Skrevet November 15, 2007 Åh.. Nå har jeg lest gjennom hele tråden på nytt her, og er skikkelig svett i øya. En måned til jeg dimmiterer, og det skal bli godt å tjene penger igjen!!!! Einsern skal på veien asap! DÆVEN, han lever... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#704 Skrevet November 15, 2007 Mer enn før! (men ikke bilen da.. den er temmelig død) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#705 Skrevet November 15, 2007 Mer enn før! (men ikke bilen da.. den er temmelig død) hjelper deg gjerne litt på vei men du får stå for blod-tårer og penger selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#706 Skrevet November 15, 2007 Det er flott! Dumper vel snart inn 23798,- på konto også vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#707 Skrevet November 15, 2007 Hjelper gjerne til litt jeg og om det trengs. Er vel to røde som trenger litt omsorg,og som helt sikkert vil ut på veiene igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#708 Skrevet November 15, 2007 Det er flott! Dumper vel snart inn 23798,- på konto også vel. Mens andre har utbetalt det månedlig fordi de ikke vil i militæret hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#709 Skrevet November 15, 2007 Vi får da utbetalt myyye mer enn det! Eller vent..? Velkommen tilbake til "The real world" Marius! Bilen er vel på veien igjen til neste sesong? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#710 Skrevet November 15, 2007 Ikke verst at denna karen her lever etter nesten et år uten daglig kebab inntak Skal bli gøy å få deg tilbake i rekkene på treff igjen Marius. du er et savnet syn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#711 Skrevet November 15, 2007 Marius har klart å overleve i Bardufoss. Ikke værst. Skulle blitt med hjemmover samtidig som jeg dro Marius. Da hadde du hatt Golfen klar for lenge siden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#712 Skrevet November 15, 2007 Bilen skal være klar ganske fort nå.. Håper jeg i hvert fall.. Mens andre har utbetalt det månedlig fordi de ikke vil i militæret hehe.. Du vet.. Noen må jo gjøre plikta si også. Bedre det enn å leve under kategorien "kvinner og barn" resten av livet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#713 Skrevet November 15, 2007 Bilen skal være klar ganske fort nå.. Håper jeg i hvert fall.. Du vet.. Noen må jo gjøre plikta si også. Bedre det enn å leve under kategorien "kvinner og barn" resten av livet. Hva med kategorien "folkehøgskolestudent"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#714 Skrevet November 15, 2007 Hva med kategorien "folkehøgskolestudent"? Hva med kategoren "jeghaddetvilsommevalgfag" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#715 Skrevet November 15, 2007 Bilen skal være klar ganske fort nå.. Håper jeg i hvert fall.. Det blir gode saker! Tilbake til denne hverdagen da; Men 23k i dimmepenger? Seriøst?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#716 Skrevet November 16, 2007 Jepp. Nesten 24k! Har gått opp greit de siste åra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#717 Skrevet November 16, 2007 Kanskje det blir lakk på grillspoileren nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#718 Skrevet November 16, 2007 Kanskje det blir lakk på grillspoileren nå da? Haha.. Jeg har faktisk lakka den svart. Den var rød, men litt feil rødfarge. Kanskje det blir lakk på hele bilen og? Neh.. Må ikke ha sånne planer. De går alltid til helvete uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#719 Skrevet November 16, 2007 Du vet.. Noen må jo gjøre plikta si også. Bedre det enn å leve under kategorien "kvinner og barn" resten av livet. Thats the spirit! Skal selv ut i felten i januar! Dog ikke til kalde nord, men våte vest;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#720 Skrevet November 17, 2007 Kanskje det blir lakk på grillspoileren nå da? `Blir vel muggfjerning først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#721 Skrevet November 17, 2007 `Blir vel muggfjerning først På bilen eller Marius??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#722 Skrevet November 17, 2007 mugg er jo sopp, så da må det i såfall vær en infeksjon.. hehe lurer på hva militæret har gjort med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#723 Skrevet November 17, 2007 Fotsopp..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#724 Skrevet November 17, 2007 Haha.. Nei det er interiøret. Ganske muggent og deilig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#725 Skrevet November 17, 2007 da bilde av det så vi får se hva som dyrkes i garasjen din da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...