Stavanger: Corrado Widebody?

Anbefalte innlegg

Så denne bilen på vei til jobb idag. Må si den ser utrolig lekker ut når den kjører ihvertfall. Paddeflatt på bakken og ekstremt pen bredding.

 

TUMBS UP!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det fortsatt ingen som har tatt bilder av den??? nyskjerrig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det fortsatt ingen som har tatt bilder av den??? nyskjerrig! :)

 

Har jo glemt ut denne tråden jeg, skal høre med broderen i kveld om han har bilder av den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo glemt ut denne tråden jeg, skal høre med broderen i kveld om han har bilder av den.

 

 

venter:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke så mangen bilder da.

22102005.jpg

22102005(001).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

................

22102005(002).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var voldsomt brei: eek : : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke fultending dimensjonen på felgene, men jeg husker at felgene bak hadde utfatlige minus (-) ET 13 : eek :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DAMN!! nais!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner eigeren, har lagt ned sjela i den bilen. Motoren er en 3l med kvasskam å div mods, han har planer om å bygge twin turbo i denne bilen.

Fine mann :)

 

 

Men an spytte rimelig mye blårøyg når han trør på så min oppfatning av motoren va at an va sleden.. men ikje vett eg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eieren av bilen å bilen sjøl va innom jobben en tur i forrige uke, vet ikke hva han ville(bil & maskin) tøft at noen gjør slikt med bilene sine, skiller seg jo helt ut fra vanlige biler!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMPer denne litt for å komme med litt info.

 

Det tikket inn en SMS på mobilen min her om dagen, og uten å si for mye om saken, så vil jeg komme med et godt tips;

 

Skulle denne Corradoen dukke opp i speilet, slipp den forbi..... For her snakker vi SHOW AND GO!

 

Vil strekke det så langt at denne (når den er på veien igjen) vil bli en av de råeste i Europa. :tilber: :tilber:

 

Noen som vet om eigeren er i klubben???

 

Må få understreke at jeg vet ikke om det jeg har hørt er sandt, men skulle det vise seg å være det...... Å GRØSS Å GRU FOR EN BIL!!!!!

 

He he he he.... Så kan det spekuleres i hva som er på gang.

 

Historien viser jo at det meste er mulig..... Einseren med S2 drivverk og motor (?) Er vel engelsk?

 

Mk2 som er blitt diskutert litt i klubben her, som er under bygging med R32T......

 

Polo'n til DBR med turbo 5'er.....

 

Som sagt, "alt" er mulig. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil strekke det så langt at denne (når den er på veien igjen) vil bli en av de råeste i Europa. :tilber: :tilber:

 

 

Tja, er jo en i England med R32 motor og drivverk i en rado, godt på vei med turbo...

 

Uansett, den slår alikevel ikke denne "yank'en":

P.S. skru opp lyden

 

RWD VR6 Turbo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bumpe denne tråden da jeg hørte noe skjedde med denne bilen i kveld? Noen som vet hva som egentli hendte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg har hørt er at han prøvte å kjøre fra en sivil politi så endte det med at han mistakontrollen på den inne i mekjavik å traff en fortauskant slik at hele bilen letta å landet på en caddy som sto parkert... Etter det stakk han og passasjeren av.. Alle hjulene var knekt av å en felg lå en 10 meter borte fra bilen :) tipper verdien i bilen sank et par hundre tusen ikveld.. Var selv tilstede men så ikke krasjet så bare på bilen etter på, bilen ser så å si fin ut utpå men understelle har nok tatt kvelden. hele bilen hadde vist lettet å landet med understellet på en stakkars parkert caddy som var ganske så kondemnert vil jeg si... Sikkert noen som slenger opp bilder av bilen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss... Crazy!: klø : Håper noen har bilder ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få ut bilder. Pokker at jeg ikke fikk kommet meg ut på treff i kveld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke bra ut nei.

 

Mekjarvik_cover_jpg_187424i.jpg

 

_DSC1463rliten_jpg_187425i.jpg

 

_DSC1475rliten_jpg_187423i.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men lurer på hvorfor han stakk av til fots.. Fyllekjøring??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kan poenget med dette være? Rømme landet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke alle så tenke så klart etter en sånn episode. sikkert litt adrenalin i kroppen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.