Stavanger: Corrado Widebody?

Anbefalte innlegg

E eg heilt bak mål vis eg spør ka søren ein BT e?? :o

 

 

BT = Biltilsynet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BT = Biltilsynet

 

Ahaa... sko ha greid å fonne det ut.. off : flau :

takk takk !!

 

 

litt off topic, någen så vett ka så har skjedd i renfast?

Hørte någen så hadde et uhell der i dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei trodde ikke det var lov å kjøre traktor på motorvei? Finnes kanskje noen unntak som klarer 90km/t?

:)

 

Glemte du å lese til teoriprøven til lappen? Lov å kjøre med traktor på motorvei sålenge den er registrert for å gå 40kmt mener jeg å huske. Correct me if im wrong

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte du å lese til teoriprøven til lappen? Lov å kjøre med traktor på motorvei sålenge den er registrert for å gå 40kmt mener jeg å huske. Correct me if im wrong

 

hehe du var da ikke så mye bedre selv da :)

 

Er noen år siden jeg leste opp til teorien, og traktor spørsmåla går jeg ikke rundt å husker på i ettertid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer teori : Lauvik - Oanes? Og hjem til Erfjord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte du å lese til teoriprøven til lappen? Lov å kjøre med traktor på motorvei sålenge den er registrert for å gå 40kmt mener jeg å huske. Correct me if im wrong

 

Det var ordlyden når jeg tok lappen i '99 i hvertfall.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov i det hele tatt å kjøre traktor på motorveien da??

Eier bor visstnok i Erfjord som forbindes med båt, så skjønner isåfall ikke hvorfor bilen er på vei den veien...

 

Jone: Så du hvor den tok av?

Bilen har de siste årene stått utenfor ett hus på lura, så regner med at eier bor der, men har ikke sett den det siste halvåret så kan jo ver han har flytta/solgt den, bildet er tatt litt før cola bygget ja, så den ble ikke fraktet til BT. Det er allt jeg vet, var mye trafikk og følte meg mindre lur da jeg snegle kjørte i forbikjørings feltet med en haug av biler bak meg for å klare å knipse ett bilde med mobilen, hehe

traktoren hadde en følge bil bak seg, regner med at eieren satt i den å grein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,var da enda bra den ikke havnet hos BT: eek :

Får håpe den var på vei hjem til eieren, selv om han sikkert ikke ser så veldig lyst på tilværelsen akkurat nå..

Motoren var visst boret opp til 2,1l, noen som kan bekrefte dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har de siste årene stått utenfor ett hus på lura, så regner med at eier bor der, men har ikke sett den det siste halvåret så kan jo ver han har flytta/solgt den

 

Traff på han for ikke så lenge siden (2-3 uker ca). Han var da på vei "retning" Erfjord, så eigeren skulle vel hjem en tur tipper jeg. Grunnen til at du ikke har sett bilen på en stund er fordi bilen har vært "ute av drift" en stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forblir vel ute av drift inntil videre også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe du var da ikke så mye bedre selv da :)

 

Er noen år siden jeg leste opp til teorien, og traktor spørsmåla går jeg ikke rundt å husker på i ettertid.

 

Hehe;) hvem liker traktorer uansett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har de siste årene stått utenfor ett hus på lura, så regner med at eier bor der, men har ikke sett den det siste halvåret så kan jo ver han har flytta/solgt den, bildet er tatt litt før cola bygget ja, så den ble ikke fraktet til BT. Det er allt jeg vet, var mye trafikk og følte meg mindre lur da jeg snegle kjørte i forbikjørings feltet med en haug av biler bak meg for å klare å knipse ett bilde med mobilen, hehe

traktoren hadde en følge bil bak seg, regner med at eieren satt i den å grein

 

Spørsmålet er vel hva eieren tenkte når du sneglekjørte forbi i og tok mobilbilder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet er vel hva eieren tenkte når du sneglekjørte forbi i og tok mobilbilder ;)

Han trodde nok bare at jeg var en papparazzi som jobbet for sandnesposten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg snakket med eieren så hadde han en leilighet på lura en plass og at han også bor i erfjord til tider. Hvor foreldrene bor !!!! Og sist jeg hørte så var han også lastebilsjåfør.

 

Bilen har nok vert borte en stund siden han sa til meg at han skulle tilbake til dahlback for å ordne understellet og diffsperren i kassen som ikke virket helt slik den skulle....!

 

Og noe "må" ha hvert i gjerdet når den som kjørte bilen kom så altfor fort inn på parkering/oppstillingsplassen. For folk pleier å gass på i motsatt retning og det vet de fleste som kjører inn til mekjavika klar over. Der var og en svart saab 9.3 i mekjavik den kvelden som kan ha hvert mistenkt til å være sivilbil, noe den ikke var.

Men kun føreren av corradoen vet hvorfor "han" kom så fort inn mot parkering/oppstillingsplassen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktet sier at han prøvte å kjøre fra en sivil politibil hvertfall. Men virker jo rimelig bak mål og prøve å kjøre fra politiet og ta den veien RETT til de andre...men men, ikke vet jeg: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko eg prøvd å kjørt ifra sivil purken eller purken i hele tatt hadde eg klart ikkje kjørt der... det e jo ein blind vei :confused: Det e jo ikkje akkurat mange plass å rømme veien når du har komt inn dertil.

Eller har eg misforstått någe her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er akkurat det....pussig vei å ta hvis man i det hele tatt prøver å kjøre fra onkel: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsvinne i massen??

 

Det som slo meg også. Selv om det skal noe til å klare å blende seg inn med en slik bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som slo meg også. Selv om det skal noe til å klare å blende seg inn med en slik bil.

 

Kommer an på hvor nøye onkel blå har fått mulighet til å studere bilen under "jakten" det...

 

Var kansje en slik manøver han prøvde på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg leste dette på ett annet forum.

 

Han beholder lappen, får ikke noe straff, og bilen har han fått tilbake av falken

 

: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg leste dette på ett annet forum.

 

Han beholder lappen, får ikke noe straff, og bilen har han fått tilbake av falken

 

: dum :

 

link!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var hen heldig i uhellet!

litt for heldig

men blir uansett en DYR lærepenge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.