Stavanger: Corrado Widebody?

Anbefalte innlegg

Annen mulig teori kan jo være at bilen er stjålet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article524822.ece

 

Noen som veit åssen motor som er i den?

 

En blodtrimmet 1,8T....vet hvor mye som er i den men litt skeptisk til å legge det ut for allmenheten.

Kan ta det på PM om det skulle være interessant..

 

Sett denne titt og ofte og den går noe helt for jævlig....håper ikke BT begynner å legge seg seg oppi denne saken også, slik som med den Nissan 200 saken...DA blir det kjipt for eier:shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det at fører stakk av kan jo kanskje ha noe med at han ikke hadde så lyst til å bli fratatt lappen..sånn i tillegg til å måtte bygge opp igjen bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lappen mister han vel uansett så fort de finner ut hvem som eier bilen? Tar ikke rare tiden før politiet (desverre) finner ut av det vil jeg tro: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke ulovlig å eie en bil som kjører av veien. de må kunne bevise at det var han som førte den av veien.

vet om mange som har sluppet unna lignende situasjoner med "i know naathing" instilling + advokat. de må omtrent ta deg i bilen for å ha en sak. men de prøver seg nok

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har hørt det samme jeg også. Men de vil nok prøve seg uansett vil jeg tro: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Offdå...kjibavigå....

Temmelig pinlig ja...

: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var forløpet til denne ulykken? Hadde det noe med lokallagstreffet som var i går?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det e jo på Kvadrat. E rånerene som stikke te mekjarvika i 22.30 tiden for å gjøre dumme ting:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han stakk jo av fra en sivil bil først, hadde kansje ikke vært så dumt å stoppet å heller mista lappen en å knuse en bil som han sikkert har brukt noen hundre lapper for at dahlbeck skulle sette fingrene i den... jaja man må jo velge selv, mista lappen eller knuse bilen? tror nok jeg hadde vært fotgjenger istede for å mista bilen. Var også snakk om at motoren som han har i ikke er godkjent, altså null forsikrings penger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel også regress krav på bilen han kjørte inn i....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja man må jo velge selv, mista lappen eller knuse bilen? ....

 

Eller lære seg å kjøre.....: smil : det er en vesentlig fordel skal man kjøre fra onkel blå: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikke av når det er masse vitner. Blir nok strengere straff av det også. Tror nok han mister lappen uansett. Liten vits å rømme om du ikke skal flykte landet da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d va et trist syn å se den corradoen knuste.......shit happens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det e jo på Kvadrat. E rånerene som stikke te mekjarvika i 22.30 tiden for å gjøre dumme ting:)

 

Tydeligvis... : haha ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydeligvis... : haha ::nana:

 

Er nok ikke bare rånere som er der borte, er nok en del heftige gatebiler som er å viser muskler. Pluss jeg har sett en del medlems biler der borte også. Dumt og dumt, så lenge du vet grense går så..... noe enkelte da ikke gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke bare rånere som er der borte, er nok en del heftige gatebiler som er å viser muskler. Pluss jeg har sett en del medlems biler der borte også. Dumt og dumt, så lenge du vet grense går så..... noe enkelte da ikke gjør.

 

Går an å bare dra bort for å se og det sosiale..

Trenge jo ikkje gjør någe galt nei. :P

 

Men det e skikkelig trist med den Corrado'en... eg va utrolig misunnelig hvertfall!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg saie bare en ting! JÆVLA FELT!! Vel fortjent!!: haha :

 

Har lide tru på at Dalhback har tynt 450+++ hk udav denne.. Gjekk inn på siå deiras å såg at dai sko ha 313755,- Sek for 420hk... Ingen e domme nok t å betala d vel??????????????????????+

 

 

 

Max. effekt 420 hk (309 kW) vid 5460 varv/min

visa bromshidden

 

Max. vridmoment 508 Nm vid 1720 varv/min

visa bromshidden

 

Åtgärder Byte av E-Prom, optimering av flöde till intercooler, byte turbo, grenrör, wastegate, intercooler, spridare, bränslepump, bränsletrycksregulator, kamaxlar, vevaxel, vevstakar, kolvar, oljekylare, koppling, svänghjul, luftfilter, ombyggnad rör till och från intercooler, extra motorfästen, ombyggnad vevhusventilation och luftfilterbox samt portning av topplock och byte till dubbla racekatalysatorer och komplett rostfritt avgassystem.

 

Pris inkl. montering 251004 :- exkl. moms [313755:- inkl. moms]

 

Anmärkning Programvaran bibehåller alla funktioner för felsökning, övervakning, felminne, diagnos och stöldskydd.

 

6-växlad låda rekommenderas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg akkurat corradoen på en traktor henger på motorveien fra stavanger mot sandnes, her er noen dårlige bilder (mye trafikk)

DSC00232.JPG

DSC00233.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uffda, ser ut som den kan være på vei ut til BT: eek :

Men for all del, kan være andre plasser såklart...får håpe det!

 

Eg saie bare en ting! JÆVLA FELT!! Vel fortjent!!: haha :

 

Har lide tru på at Dalhback har tynt 450+++ hk udav denne.. Gjekk inn på siå deiras å såg at dai sko ha 313755,- Sek for 420hk... Ingen e domme nok t å betala d vel??????????????????????+

 

Hørt fra mange hold at det faktisk er 430hk i den, så kan virke som det er lagt jææævlig mye peng i den motoren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BT kjører vel ikke traktor på motorveien!!

 

Sansynligvis er bilen på vei til eieren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov i det hele tatt å kjøre traktor på motorveien da??

Eier bor visstnok i Erfjord som forbindes med båt, så skjønner isåfall ikke hvorfor bilen er på vei den veien...

 

Jone: Så du hvor den tok av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene ser ut til å være tatt ved coca cola bygget. Hvis de komfra Stavanger har de kjørt forbi avkjøringen til Trafikkstasjonen.

 

Nei trodde ikke det var lov å kjøre traktor på motorvei? Finnes kanskje noen unntak som klarer 90km/t?

 

Uansett ville ikke BT brukt en traktor, men egne biler eller hjelp fra Falck, Naf osv...

 

Kanskje eieren har et verksted/plass/bekjentskap som skal ta seg av bilen, ut mot Sandnes. Eller kanskje på vei til knoksen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg og synes det ser ut som Cola bygget. Tenkte derfor på neste avkjørsel som også leder til de kjekke menneskene på BT: rolleyes

Men virker da mest logisk at BT i så tilfelle ikke ville frakte den på traktor nei, må si meg enig der.

Får håpe den er på vei til sin rettmessige eier...og ikke knoksen,hehe: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E eg heilt bak mål vis eg spør ka søren ein BT e?? :o

 

Men e den på vei t knoksen så e eg første mann der :P hehe..

Tvile på den drar t knoksen, og hvertfall ikkje så snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.