Anbefalte innlegg

hehe.

e ikke nå stress me de kronasjan, men bare lurt på kossn dåkk skull gjør det :rolleye:

 

Har pængan på konto. Men vi e i tvil kordan vi ska prioriter ... juleøll eller heimbreinnt ... eller ska du få nåkka Endre ... ... halvparten nå, resten til påske? Nei ... vi får sjå ka de bli te. Ei avgjørelse blir nåkk tatt medio februar ... eller nåkka sånn:nana: :rolleye:: haha :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo kara, dåkk e dåli på oppdatering av tråån hær. Ligg dåkk å søv hell?

 

Neida, bra tråd gutta, ska dåkker itj ha åpen dag snart da me saft og suse. Kain ta me stol sjøl da vettu.

 

Si fra når d bli plass da Preben, e fortsatt interresert.

 

Rune

 

edit: trykkleif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Bare lurte på en ting. Jeg har ikke behov for plass "hele" tiden i et verksted, men savner en plass å holde på noen kvelder. Er ikke mulig å få komme inn noen gang, om det er plass den aktuelle kvelden. Og betale noen kroner hver gang?

Bare et spm jeg ville lufte. Om det ikke går har jeg forståelse for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Bare lurte på en ting. Jeg har ikke behov for plass "hele" tiden i et verksted, men savner en plass å holde på noen kvelder. Er ikke mulig å få komme inn noen gang, om det er plass den aktuelle kvelden. Og betale noen kroner hver gang?

Bare et spm jeg ville lufte. Om det ikke går har jeg forståelse for det.

 

 

Verkstedet er fullt, men det er "alltid" mulig å kjøre inn på bukken. Demokratiet sier vi må lufte spm ditt i plemium.

 

Svar skal du få over helgen ...

 

//P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verkstedet er fullt, men det er "alltid" mulig å kjøre inn på bukken. Demokratiet sier vi må lufte spm ditt i plemium.

 

Svar skal du få over helgen ...

 

//P

 

Jepp. Den er grei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

marius! du kan ordne er deal på bukken te preben å mæ om du sende en av oss en pm! vi forvente en 100 lapp hver kveld for den, men da må det pass for oss!

 

vi har no snakka om et julebord for alle i lokallaget, men d bli no midt i rotet i såfall! :D

 

Så nå skal du tjene pæng på at jeg ikke har noe prosjekt stående på MIN plass!!! : bråk : : bråk :

 

Julebord utgår ... Emil har stukket av med kontantkassen!:full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.

e ikke nå stress me de kronasjan, men bare lurt på kossn dåkk skull gjør det :rolleye:

 

Da har æ tømt konton vårres! Om d skoill vær noen andre som vil gi et julebidrag t hainn Endre Viken ... hær har dåkker kontonummeret hans : 7460 11 61613 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Den er grei. Har ikke nødvendigvis bruk for bukk da. Men tar kontakt om det blir aktuellt jeg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har æ tømt konton vårres! Om d skoill vær noen andre som vil gi et julebidrag t hainn Endre Viken ... hær har dåkker kontonummeret hans : 7460 11 61613 ;)

 

hehe.. fader..å æ som såg for mæ ei gla jul her! men bli sikkert gla det menneske som har den konton å: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. fader..å æ som såg for mæ ei gla jul her! men bli sikkert gla det menneske som har den konton å: haha :

 

 

Klart æ å rot me tallan!? Kanskje du e mer heldig å få kontonummeret ditt lagt ut her t næste "hjul": smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du tryll verkstedet dobbelt så stort, snakka me s4n idag, han fryser på beina, kaldt å vær varig dekk no ja.

Kossn går det, e d nå liv, kanskje d e my mekking å lite skriving, for her skjer d lite. God jul å sånn ;-)

 

Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du tryll verkstedet dobbelt så stort, snakka me s4n idag, han fryser på beina, kaldt å vær varig dekk no ja.

Kossn går det, e d nå liv, kanskje d e my mekking å lite skriving, for her skjer d lite. God jul å sånn ;-)

 

Rune

 

STAKKAR ... :evil:

 

E-mail, også kjent som Emil ... trylle såpass mye dritt ut til verkstedet at det er trangt som F... : bråk :

Glede mæ t jula e over ... da håper æ at de tomme julebrusflaskene forsvinne ... kanskje vi får inn en bil til da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide med husleie igjen ... kr555,- inn på samme konto som sist. = 4358.13.38679

 

Andre bidrag mottas med stort TAKK!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

STAKKAR ... :evil:

 

E-mail, også kjent som Emil ... trylle såpass mye dritt ut til verkstedet at det er trangt som F... : bråk :

Glede mæ t jula e over ... da håper æ at de tomme julebrusflaskene forsvinne ... kanskje vi får inn en bil til da!

 

 

 

stfu! kjem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

what?

 

Preben har handla druebrennvin fra spania, og ser derfor litt dårlig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SFHTAVURS og godt nytt år ønskes fra "Vaerste"... :P

 

Stå på kara...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Preben har handla druebrennvin fra spania, og ser derfor litt dårlig :P

 

 

Æ drekk bærre hjæmmelaga ... d hær "spanske" e dritfali å drekk ... veit jo aldri ka ein Østfolding kainn ha hatt oppi ætter at det har kommi inn i Norge.

 

Karsk e gått!: smil : : smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Preben har handla druebrennvin fra spania, og ser derfor litt dårlig :P

 

Æ e voksen nok t å få komme inn døra på Vinmonopolet ... like bæst å plokke ifra dæm høye hyllan. Noe lille Adrian ikke får oppleve på mange år enda ... rusbrus passe dæ bæst :

Lite alkohol, sprudle t at kullsyren e bort: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ e voksen nok t å få komme inn døra på Vinmonopolet ... like bæst å plokke ifra dæm høye hyllan. Noe lille Adrian ikke får oppleve på mange år enda ... rusbrus passe dæ bæst :

Lite alkohol, sprudle t at kullsyren e bort: haha :

 

Voksenbrus du liksom, det jeg drikker har mer prosent enn noe man får i på polet :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voksenbrus du liksom, det jeg drikker har mer prosent enn noe man får i på polet :nana:

 

Prosent har ingen betydning, "lille venn"! Konsentrer dæ heller om rusbrusen din du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska dokk betal hus leia?

vi slepe ut bilan snart å tar depositumet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska dokk betal hus leia?

vi slepe ut bilan snart å tar depositumet!

 

Betalte i dag jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.