Anbefalte innlegg

Men da er det mulig jeg kommer å ser på.. :) Når passer det ? Er det inkl. strøm ? :)

 

 

Når som helst!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en til som vil leie jeg preben.

Men han er litt langtids prosjekt da.... iallefall gjennom vinteren.

Hilsen emil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når som helst!

 

Men da er det mulig jeg kommer i løpet av helgen eller noe hvis det er noen der.. Har dere oppvarming forresten ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en til som vil leie jeg preben.

Men han er litt langtids prosjekt da.... iallefall gjennom vinteren.

Hilsen emil.

 

Er prosjekt jeg også skal til med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kay ring meg på 95806400 eller preben på 94836667 så møter en av oss deg på sandmoen så drar vi oppi verkstedet å ser :)

Vi har lånt en stooor diesel varmer i fjord, men vi aner egentlig ikke hvordan det blir å låne den i år enda.... den står no iallefall der enda ;)

hva slags prosjekt har du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kay ring meg på 95806400 eller preben på 94836667 så møter en av oss deg på sandmoen så drar vi oppi verkstedet å ser :)

Vi har lånt en stooor diesel varmer i fjord, men vi aner egentlig ikke hvordan det blir å låne den i år enda.... den står no iallefall der enda ;)

hva slags prosjekt har du?

 

Jepp.. Men er på jobb nå.. Kan komme en tur til helga ? Har en Audi 90 quattro som jeg har planer om å bytte motor i og litt andre ting.. Fikk den b-b-billig så det er endel ting som må gjøres.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Men er på jobb nå.. Kan komme en tur til helga ? Har en Audi 90 quattro som jeg har planer om å bytte motor i og litt andre ting.. Fikk den b-b-billig så det er endel ting som må gjøres.. : rolleyes

 

 

Om du vil jeg skal vise deg garagen, har jeg 41479165 som daglignummer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe da får du godt selskap med en annen 90 quattro som står der som motoren nettop er sluppet nedi :) ja var til helga jeg tenkte på ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vil jeg skal vise deg garagen, har jeg 41479165 som daglignummer.

 

Oki.. Men da ringer jeg en av dere mest sannsynli til helgen da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe da får du godt selskap med en annen 90 quattro som står der som motoren nettop er sluppet nedi :) ja var til helga jeg tenkte på ja

 

D e no bra da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe fikk lett parkert dokker i svingan me golfen gett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe fikk lett parkert dokker i svingan me golfen gett :)

 

Hehe.. E du Emil ? Va itj d Emil som kjørt golf da ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja æ e emil ja.... erlend myhre e broren min, så æ låne hans konto :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja æ e emil ja.... erlend myhre e broren min, så æ låne hans konto :)

 

Aha.. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli itj æ får flytta inn riktig enda.. Da d kom en gærning å kjøpt prosjektet mitt.. Så no e æ i grunn på utkikk etter ett nytt.. Med drift på bakhjulan eiller alle 4.. Må ikke vær vag.. Har kikke litt på bmw, kadett og litt sånt.. Tips mottas med takk ;) Bør vær mulig å få godkjent med artig motor av ett eller ainna slaget.. EDIT : Å helst ikke så dyrt da d kjæm te å kost nok å få d artig ;)

 

Emil : Får du Kadetten godkjent med V8 ( Va d som sto i ja ? ) : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli itj æ får flytta inn riktig enda.. Da d kom en gærning å kjøpt prosjektet mitt.. Så no e æ i grunn på utkikk etter ett nytt.. Med drift på bakhjulan eiller alle 4.. Må ikke vær vag.. Har kikke litt på bmw, kadett og litt sånt.. Tips mottas med takk ;) Bør vær mulig å få godkjent med artig motor av ett eller ainna slaget.. EDIT : Å helst ikke så dyrt da d kjæm te å kost nok å få d artig ;)

 

Emil : Får du Kadetten godkjent med V8 ( Va d som sto i ja ? ) : klø :

 

 

 

Forstår æ dæ rikti ... du ska itj ha plassen - vi kainn gi plassen til ein ainnan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår æ dæ rikti ... du ska itj ha plassen - vi kainn gi plassen til ein ainnan?

 

Nei d va planen å ha plassen fordi... Men kan itj flytt inn akkurat no.. Eiller kan.. Men d bli i så fall uten bil... : rolleyes Men d e jo dåkker som bestemme d da.. Men æ ønske fortsatt plassen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er jo ikke nødt til å ha en bil stående der for å være med :P Går jo greit å kjøre inn bruksbilen for å legge om dekk, ta oljeskift og slike ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli itj æ får flytta inn riktig enda.. Da d kom en gærning å kjøpt prosjektet mitt.. Så no e æ i grunn på utkikk etter ett nytt.. Med drift på bakhjulan eiller alle 4.. Må ikke vær vag.. Har kikke litt på bmw, kadett og litt sånt.. Tips mottas med takk ;) Bør vær mulig å få godkjent med artig motor av ett eller ainna slaget.. EDIT : Å helst ikke så dyrt da d kjæm te å kost nok å få d artig ;)

 

Emil : Får du Kadetten godkjent med V8 ( Va d som sto i ja ? ) : klø :

KAY! den e da vel godkjent den! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KAY! den e da vel godkjent den! :)

 

Hehe.. Ka som må te for å få d godkjent da ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er jo ikke nødt til å ha en bil stående der for å være med :P Går jo greit å kjøre inn bruksbilen for å legge om dekk, ta oljeskift og slike ting.

 

Hehe.. Neida.. Må jo itj d.. Men d va planen å ha et lite prosjekt der da vettu.. Å d bli d men ikke akkurat i dag.. Bare finn en bil først.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke mye som skal til. chassiet e godkjent med 160 hk orginalt så er det 150 orginalt i v8ern. så er den trimma i ettertid :)

men det er ikke bare bare å få den nedi å få det til å se pent ut som på denne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke mye som skal til. chassiet e godkjent med 160 hk orginalt så er det 150 orginalt i v8ern. så er den trimma i ettertid :)

men det er ikke bare bare å få den nedi å få det til å se pent ut som på denne :)

 

150 bare... : eek : Trudd d va mer pulver i en V8'er æ :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

155 orginalt men den e trimma den her da. e bare en 3,5 liter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.