Anbefalte innlegg

Kanskje den stiger til 560,- pr mnd ;)

 

Hvor lenge har du behov for en garageplass da Marius?

 

Oki. Har en bora, som er avskiltet i vinter. Den har jeg skulle hadd stående en plass, mens jeg driver og pusser litt på den. Og så har jeg en Audi 100 AvantQ som jeg hadde tenkt å pusse litt på. Audien bruker jeg nå, og når sommeren kommer, vil jeg ta i bruk boraen istede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Har en bora, som er avskiltet i vinter. Den har jeg skulle hadd stående en plass, mens jeg driver og pusser litt på den. Og så har jeg en Audi 100 AvantQ som jeg hadde tenkt å pusse litt på. Audien bruker jeg nå, og når sommeren kommer, vil jeg ta i bruk boraen istede.

 

Du får kjør dæ ein tur ... ein kvæll ;) Eller i hælga.

Bare avtal på PM når du kjæm!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjedd mye på verkstedet egentlig siste 2 mnd, men ikke noen oppdateringer så legger ut et bilde av prebens innsats i kveld!

han har skifta coiler og isolert hver ledning med 3 forsjellige krympestrømper utapå hverandre og uten å krympe noen av de! pluss litt tape og pakkningstoff! (bilen ble værre en før)

 

Legg merke til at han har kutta seg på et papir og har teipa halve hånda med samme teip som på ledningene i motorromet så han står i stil.

legg også merke til at han har på seg sin litt for store nike jakke som arbeids tøy i dag (kommer fra namsos vettu).

preben.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadd sæ sånn at vi hadd fæst heim te oss i går.... gjett en gang kæm som vant den.... EEEEEMIL! hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadd sæ sånn at vi hadd fæst heim te oss i går.... gjett en gang kæm som vant den.... EEEEEMIL! hehehe

hæ? huske ikke siste timen av den festen der æ! ka du snakke om no? herre vil æ hør!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huske du at du tømt halve heilflaksa me vodka oppi drinken min da?.. skull itj æ mærk d liksom? : haha : hehe. foill kaill!! du dor da heim din stut.. vi skull jo ut på byn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huske du at du tømt halve heilflaksa me vodka oppi drinken min da?.. skull itj æ mærk d liksom? : haha : hehe. foill kaill!! du dor da heim din stut.. vi skull jo ut på byn

oikoioi!

 

hehe tom for vodka du no da?

 

blei du sinna da eller? Får ta d igjen neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kveld, etter at E-mail hadde tatt bilde av meg ... sexy!

-Ertet jeg han med ikke å åpne en bildør for ham ...

(E-mail er verkstedets feminin surpromp! Han krever at han er i sentum - planetene svever rundt ham!!!) Dramaqueen deluxe ... hørte gammel femmerlyd i tre minutter når han tok av i sinne! - Dette pga en bildør!!!

 

Etterpå måtte jeg fikse bilen min.

 

Moralen er :

 

Drikk ikke om du ikke tåler å mekke bil dagen derpå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kveld, etter at E-mail hadde tatt bilde av meg ... sexy!

-Ertet jeg han med ikke å åpne en bildør for ham ...

(E-mail er verkstedets feminin surpromp! Han krever at han er i sentum - planetene svever rundt ham!!!) Dramaqueen deluxe ... hørte gammel femmerlyd i tre minutter når han tok av i sinne! - Dette pga en bildør!!!

 

Etterpå måtte jeg fikse bilen min.

 

Moralen er :

 

Drikk ikke om du ikke tåler å mekke bil dagen derpå!

hæ?

altså no har no æ skrud så å si alt som e skrudd på den s4n din i d siste halvåret :D så spør æ dæ om du kan ha opp bagasje lokket mitt siden æ har 2 svintunge felga i hendern så si du ja å bli med te porten å gå inn igjen! snåling!

 

e aldri sinnt æ bare litt irritert i 2 minutt! :D

mått du bli igjen å skifte coilan igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hæ?

altså no har no æ skrud så å si alt som e skrudd på den s4n din i d siste halvåret :D så spør æ dæ om du kan ha opp bagasje lokket mitt siden æ har 2 svintunge felga i hendern så si du ja å bli med te porten å gå inn igjen! snåling!

 

e aldri sinnt æ bare litt irritert i 2 minutt! :D

mått du bli igjen å skifte coilan igjen?

 

 

Huffda ... stakkar liten: haha :

 

"svintunge 15" fælga":nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huffda ... stakkar liten: haha :

 

"svintunge 15" fælga":nana:

 

ja! tunge breie alu hjul!

tungt å svar på innleggan? mått du skifte coilan igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hær e vifte motorn som selger på 200tqn sa va NY!

jaja.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oikoioi!

 

hehe tom for vodka du no da?

 

blei du sinna da eller? Får ta d igjen neste gang!

 

 

hehe.. itj nå vits å skrik over spilt melk. blei ikke sinna nei.. bare frustrert over at æ ikke fikk drukke opp den før taxien kom: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huske du at du tømt halve heilflaksa me vodka oppi drinken min da?.. skull itj æ mærk d liksom? : haha : hehe. foill kaill!! du dor da heim din stut.. vi skull jo ut på byn

 

 

Bra at E-mail dro hjæm tidlig ... hainn bli spijnnvill i fylla. Tænk dåkk ... dramaqueen når hainn e edru ... enda værre i fylla - dragqueen kanskje???: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dåli me oppdateringa hær ja! Ingenting som skjer i klæbu eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dåli me oppdateringa hær ja! Ingenting som skjer i klæbu eller??

 

 

Masse som skjer ... har flyttet inn en MG i verkstedet! Gammel en, med fire ledninger, en til hvert hjørne ... ikke så avansert.

 

Bilder kommer!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaa, nå har det ikke skjedd noe i tråden på en stund, så jeg bidrar med noen bilder:

 

Muskelbil:

Dsc00929.jpg

 

Datsun 240:

Dsc00930.jpg

 

Evighetsprosjektet mitt:

Dsc00931.jpg

 

Halve verkstedet:

Dsc00932.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

langt ifra nånn datsun! d e en mg

 

 

hilsen emil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt nå ledig plass eiller ? :o

 

Jada ... det er plasser ledig ... to til og med. En plass er perfekt for et langtidsprosjekt (innerst til venstre). Og en plass midt på gulve for et rullende (kan stå der hele tiden, men må flyttes på av og til) prosjekt.

 

Trenger etpar seriøse jenter/karer. Verkstedet er ikke mer enn 5 min fra Sandmoen, så det er ikke skremmende langt ute på bygda : haha :

Dyrt er det heller ikke ... 550,- pr mnd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada ... det er plasser ledig ... to til og med. En plass er perfekt for et langtidsprosjekt (innerst til venstre). Og en plass midt på gulve for et rullende (kan stå der hele tiden, men må flyttes på av og til) prosjekt.

 

Trenger etpar seriøse jenter/karer. Verkstedet er ikke mer enn 5 min fra Sandmoen, så det er ikke skremmende langt ute på bygda : haha :

Dyrt er det heller ikke ... 550,- pr mnd

 

Men da er det mulig jeg kommer å ser på.. :) Når passer det ? Er det inkl. strøm ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfsns.jpg

 

Ein sånn ein hadd æ i 1985 ... ett dieseldyr!

 

Å i dag kaille dåkker deinn så fint: Einser !!!! Ka F¤%#!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.