#151 Skrevet September 6, 2006 Men da er det mulig jeg kommer å ser på.. Når passer det ? Er det inkl. strøm ? Når som helst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet September 6, 2006 har en til som vil leie jeg preben. Men han er litt langtids prosjekt da.... iallefall gjennom vinteren. Hilsen emil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet September 6, 2006 Når som helst! Men da er det mulig jeg kommer i løpet av helgen eller noe hvis det er noen der.. Har dere oppvarming forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet September 6, 2006 har en til som vil leie jeg preben. Men han er litt langtids prosjekt da.... iallefall gjennom vinteren. Hilsen emil. Er prosjekt jeg også skal til med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet September 6, 2006 kay ring meg på 95806400 eller preben på 94836667 så møter en av oss deg på sandmoen så drar vi oppi verkstedet å ser Vi har lånt en stooor diesel varmer i fjord, men vi aner egentlig ikke hvordan det blir å låne den i år enda.... den står no iallefall der enda hva slags prosjekt har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet September 6, 2006 kay ring meg på 95806400 eller preben på 94836667 så møter en av oss deg på sandmoen så drar vi oppi verkstedet å ser Vi har lånt en stooor diesel varmer i fjord, men vi aner egentlig ikke hvordan det blir å låne den i år enda.... den står no iallefall der enda hva slags prosjekt har du? Jepp.. Men er på jobb nå.. Kan komme en tur til helga ? Har en Audi 90 quattro som jeg har planer om å bytte motor i og litt andre ting.. Fikk den b-b-billig så det er endel ting som må gjøres.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet September 6, 2006 Jepp.. Men er på jobb nå.. Kan komme en tur til helga ? Har en Audi 90 quattro som jeg har planer om å bytte motor i og litt andre ting.. Fikk den b-b-billig så det er endel ting som må gjøres.. Om du vil jeg skal vise deg garagen, har jeg 41479165 som daglignummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet September 6, 2006 hehe da får du godt selskap med en annen 90 quattro som står der som motoren nettop er sluppet nedi ja var til helga jeg tenkte på ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet September 6, 2006 Om du vil jeg skal vise deg garagen, har jeg 41479165 som daglignummer. Oki.. Men da ringer jeg en av dere mest sannsynli til helgen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet September 6, 2006 hehe da får du godt selskap med en annen 90 quattro som står der som motoren nettop er sluppet nedi ja var til helga jeg tenkte på ja D e no bra da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet September 10, 2006 For ei kjøring på dåkker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet September 10, 2006 hehe fikk lett parkert dokker i svingan me golfen gett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet September 10, 2006 hehe fikk lett parkert dokker i svingan me golfen gett Hehe.. E du Emil ? Va itj d Emil som kjørt golf da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet September 10, 2006 ja æ e emil ja.... erlend myhre e broren min, så æ låne hans konto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet September 10, 2006 ja æ e emil ja.... erlend myhre e broren min, så æ låne hans konto Aha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet September 15, 2006 Bli itj æ får flytta inn riktig enda.. Da d kom en gærning å kjøpt prosjektet mitt.. Så no e æ i grunn på utkikk etter ett nytt.. Med drift på bakhjulan eiller alle 4.. Må ikke vær vag.. Har kikke litt på bmw, kadett og litt sånt.. Tips mottas med takk Bør vær mulig å få godkjent med artig motor av ett eller ainna slaget.. EDIT : Å helst ikke så dyrt da d kjæm te å kost nok å få d artig Emil : Får du Kadetten godkjent med V8 ( Va d som sto i ja ? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet September 15, 2006 Bli itj æ får flytta inn riktig enda.. Da d kom en gærning å kjøpt prosjektet mitt.. Så no e æ i grunn på utkikk etter ett nytt.. Med drift på bakhjulan eiller alle 4.. Må ikke vær vag.. Har kikke litt på bmw, kadett og litt sånt.. Tips mottas med takk Bør vær mulig å få godkjent med artig motor av ett eller ainna slaget.. EDIT : Å helst ikke så dyrt da d kjæm te å kost nok å få d artig Emil : Får du Kadetten godkjent med V8 ( Va d som sto i ja ? ) Forstår æ dæ rikti ... du ska itj ha plassen - vi kainn gi plassen til ein ainnan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet September 15, 2006 Forstår æ dæ rikti ... du ska itj ha plassen - vi kainn gi plassen til ein ainnan? Nei d va planen å ha plassen fordi... Men kan itj flytt inn akkurat no.. Eiller kan.. Men d bli i så fall uten bil... Men d e jo dåkker som bestemme d da.. Men æ ønske fortsatt plassen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet September 15, 2006 Du er jo ikke nødt til å ha en bil stående der for å være med Går jo greit å kjøre inn bruksbilen for å legge om dekk, ta oljeskift og slike ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet September 15, 2006 Bli itj æ får flytta inn riktig enda.. Da d kom en gærning å kjøpt prosjektet mitt.. Så no e æ i grunn på utkikk etter ett nytt.. Med drift på bakhjulan eiller alle 4.. Må ikke vær vag.. Har kikke litt på bmw, kadett og litt sånt.. Tips mottas med takk Bør vær mulig å få godkjent med artig motor av ett eller ainna slaget.. EDIT : Å helst ikke så dyrt da d kjæm te å kost nok å få d artig Emil : Får du Kadetten godkjent med V8 ( Va d som sto i ja ? ) KAY! den e da vel godkjent den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet September 15, 2006 KAY! den e da vel godkjent den! Hehe.. Ka som må te for å få d godkjent da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet September 15, 2006 Du er jo ikke nødt til å ha en bil stående der for å være med Går jo greit å kjøre inn bruksbilen for å legge om dekk, ta oljeskift og slike ting. Hehe.. Neida.. Må jo itj d.. Men d va planen å ha et lite prosjekt der da vettu.. Å d bli d men ikke akkurat i dag.. Bare finn en bil først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet September 15, 2006 ikke mye som skal til. chassiet e godkjent med 160 hk orginalt så er det 150 orginalt i v8ern. så er den trimma i ettertid men det er ikke bare bare å få den nedi å få det til å se pent ut som på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet September 15, 2006 ikke mye som skal til. chassiet e godkjent med 160 hk orginalt så er det 150 orginalt i v8ern. så er den trimma i ettertid men det er ikke bare bare å få den nedi å få det til å se pent ut som på denne 150 bare... Trudd d va mer pulver i en V8'er æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet September 15, 2006 155 orginalt men den e trimma den her da. e bare en 3,5 liter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...