#176 Skrevet September 15, 2006 155 orginalt men den e trimma den her da. e bare en 3,5 liter Oki.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet September 17, 2006 Hei! Jeg har forsøkt å kontakte en av dere på PM angående verkstedplass, tror det var i mai.. Uansett, nå som dere har noe ledig er jeg veldig interessert i å leie. Men jeg vil helst ta en titt på forholdene først, hvis det ikke byr på problemer da mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet September 24, 2006 Har en kompis som også er interessert, er det noen flere plasser ledige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet September 24, 2006 Har en kompis som også er interessert, er det noen flere plasser ledige? Det beror på hva slags prosjekt han har. Det er plass, men til et rullende prosjekt! VI TAR KONTAKT MED DEG OM NOEN SKULLE FALLE FRA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet September 24, 2006 Hei! Jeg har forsøkt å kontakte en av dere på PM angående verkstedplass, tror det var i mai.. Uansett, nå som dere har noe ledig er jeg veldig interessert i å leie. Men jeg vil helst ta en titt på forholdene først, hvis det ikke byr på problemer da mvh Stian Javel! Var det ikke deg det var så mye "om og men" med? - Vi har fullt hus... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet September 25, 2006 Så det er plass til rullende proskjekt..eller? Jeg og Stian kan evt dele på det hvis det er ok? Kompisen min skulle ha lagring over vintern, men jeg kan være interessert i rullende proskjekt selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet September 25, 2006 Jeg har fortsatt plassen i hjørne eller ? Jeg er på utkikk etter noe å fylle plassen med.. Kontonr for husleie ? Ble summen 600 eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet September 25, 2006 du har ikke plassen i hjørnet om du ikke betaler nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet September 25, 2006 du har ikke plassen i hjørnet om du ikke betaler nei Skjønner d da.. Spurte jo om kontonr i samme slengen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet September 25, 2006 står på side 3 4 eller 5 sett inn både depositumet og mndsleia på konton for mndsleie for depositumskontoen er full. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet September 25, 2006 står på side 3 4 eller 5 sett inn både depositumet og mndsleia på konton for mndsleie for depositumskontoen er full. Hva er depositumet på? Var det mulig å komme å se på muligheter for rullende proskjekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet September 25, 2006 3 mnd som er depositum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet September 25, 2006 Hva er depositumet på? Var det mulig å komme å se på muligheter for rullende proskjekt? Du kan komme å se en ettermiddag/kveld ... passer eentlig best en helg. send en PM til meg eller en av de andre...Feks Emil som skjuler seg bak Erlend`s profil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet September 26, 2006 Sendte deg en PM jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Oktober 1, 2006 Da har vi en ledig plass i verkstedet. Kanskje den beste plassen, da den er litt større og ligger i hjørne av lokalet. leie ca 600 pr mnd. Dep 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Desember 28, 2006 Jada, gutan har begynt å ordne seg med hyller og greier. Jeg ble så misunnelig at jeg måtte ha ei selv Og siden naboen driver med trevare var det ikke noe problem å handle inn materiale. Min hylle ble ikke like kul som de på andre siden sin, men det får så være. Linker bildene siden de er så store: http://athana.ingdal.net/uploads/DSC00064.JPG http://athana.ingdal.net/uploads/DSC00066.JPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Januar 13, 2007 Hmm, den store blanke tanken på siste bildet....ypperlig for litt "moonshine" produksjon Det er sånn dokk betale for leia ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Januar 14, 2007 Hmm, den store blanke tanken på siste bildet....ypperlig for litt "moonshine" produksjon Det er sånn dokk betale for leia ja Ideen er god, men utgår! Tviler på at det er marked for hjemmebakt brød i Klæbu. Så tanken får stå på hyllen til Lennsmannskontoret i klæbu blir nedlagt, og etterspørselen etter "brød" blir større 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Januar 14, 2007 Tanken sommen med flere av de står i full produksjon døgnet rundt! flere av bilene er bare "dummies" med fulle system inni! vi putter ut ca 400 liter døgnetog det går 2 semilass ut i fra lageret i uka! En til arcus og en til et svenskt merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Januar 15, 2007 Tanken sommen med flere av de står i full produksjon døgnet rundt! flere av bilene er bare "dummies" med fulle system inni! vi putter ut ca 400 liter døgnetog det går 2 semilass ut i fra lageret i uka! En til arcus og en til et svenskt merke Ja blir iallefall mer lønnsomt med "dummies" enn med prosjekter ihvertfall hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Januar 15, 2007 Ideen er god, men utgår! Tviler på at det er marked for hjemmebakt brød i Klæbu. Så tanken får stå på hyllen til Lennsmannskontoret i klæbu blir nedlagt, og etterspørselen etter "brød" blir større Nei, man tar da ikke med fisk til lofoten, eller potet til Frosta, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Januar 17, 2007 Noen som vet hvem sin grønne vinkelsliper som ligger i verkstedet? Jeg spanderte på den en ny skive før jeg dro sørover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet August 14, 2007 hva skjer her da ? blitt nedlagt eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet August 15, 2007 Neida, men det skjer vel ikke så mye det er verdt å skrive om. Vi skrur no bil og jabber skit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet August 15, 2007 Er det mulig å ramle innom en lørdag/søndag å surre litt olje/kjøle-bremse-væske ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...