Anbefalte innlegg

Er det mulig å ramle innom en lørdag/søndag å surre litt olje/kjøle-bremse-væske ?

Du må gjerne ramle innom, men for tiden er løftebukken opptatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer her da ? blitt nedlagt eller ? :P

Det er full fart der inne i skogen. Verkstedet er full av aktivitet så vi har ikke tid til å rydde etter oss...

DERFOR ... RYDDEGUTT SØKES!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må gjerne ramle innom, men for tiden er løftebukken opptatt.

Blir så hælvetes trangt om lille meg skal krype under bilen :P Så om bukken plutselig blir ledig en kort periode.. så hyl ut : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er mulighetene for små mekke operasjoner i lokalene?

Tenker da på lette reparasjoner, med muligheter for løftebukk?

Betaler selvsagt, men mange har spurt om dette, men få konkrete svar i tråden...

Bare lurer jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eey... still deg i kø Håvard :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er mulighetene for små mekke operasjoner i lokalene?

Tenker da på lette reparasjoner, med muligheter for løftebukk?

Betaler selvsagt, men mange har spurt om dette, men få konkrete svar i tråden...

Bare lurer jeg :)

Dere skjønner nok godt at vi prioriterer vårt eget kjøretøy.Vi er seks stykker som deler på bukken, så den er mye opptatt. Men dukker det opp en åpning for at bukken er ledig, vil jeg si i fra i denne tråden.

Vi hverken kan eller vil tjene noen på dette verkstedet, mekkingen er en hobby! Men vi vil gjerne hjelpe den som trenger det.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

savner bilder da ;) dette var første tråden jeg leste når jeg ble medlem. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lakkert s4-en. Ble sånn tålig bra ...: rolleyes

Noen "skrytebilder" fra et polert motorrom:

lakkerings4015.jpg

lakkerings4016.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mye arbeid før man kan lakkere. :olakkerings4008.jpg

lakkerings4009.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gule er en sinkgrunning, brukte denne på utsatte steder. Denne grunningen er visstnok ulovlig i dag, men lakkereren hadde en liten "gammel skvett av denne vidundergrunningen".

lakkerings4032.jpg

lakkerings4038.jpg

lakkerings4032.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakkerings4033-1.jpg

lakkerings4031.jpg

lakkerings4027-1.jpg

Dette er et møysommelig arbeid. Ikke rart det koster å få gjordt det hos en proff!: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tanke mer sort i sølvet, og mer "glam".

Resultatet ble ikke så værst:)

lakkerings4012-1.jpg

lakkerings4006.jpg

lakkerings4002-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser pent ut da :) et godt stykke arbeid det der . Lakkert selv eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, kan ikke lakkere jeg ... leide en jordbærplukker med lakkboks til lakk. : haha :

Litt synd at bildene ikke viser fargenyansen, men dere får se på bilen når jeg kommer på å møte på et lokallagtreff.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg gratulere regnskapsfører og adm.dir Hannevold med gebursdagen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns d såg bra ut ja, like å sjå at d bli demont mer einn maskert. Bli finar da, men en glassmainn må jo påpek at rutan helst bør ut å så bare slå på tråden ved neste anledning...;-)

Ferræstn rålæng sia æ har vorri på cruising no, e d nå bra oppmøte for tia på søndagstreffan?

Btw..grattis på etterskudd ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg gratulere regnskapsfører og adm.dir Hannevold med gebursdagen!

Takk!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns d såg bra ut ja, like å sjå at d bli demont mer einn maskert. Bli finar da, men en glassmainn må jo påpek at rutan helst bør ut å så bare slå på tråden ved neste anledning...;-)

Ferræstn rålæng sia æ har vorri på cruising no, e d nå bra oppmøte for tia på søndagstreffan?

Btw..grattis på etterskudd ja.

Hehe!

Hainn glassmainn...kunna ikke hainn ha komme litt tilier på banen da? - Gjort e gjort, å resultate vart bra...sæll om vinduan sto i:)

E ei stoinn sia æ va på lokallagstræff, va itj d helt store oppmøte ... men arti læll! - Håpe d blir flytta t torsdagan.

Takk for gratulasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe!

Hainn glassmainn...kunna ikke hainn ha komme litt tilier på banen da? - Gjort e gjort, å resultate vart bra...sæll om vinduan sto i:)

E ei stoinn sia æ va på lokallagstræff, va itj d helt store oppmøte ... men arti læll! - Håpe d blir flytta t torsdagan.

Takk for gratulasjon!

Ja, enig med deinn flyttinga t torsdag, e itj like enkelt å få ting t å klaff på søndaga nårn har onga å kjerr..kone som kreve sitt å..:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Ja lokallagmøte den 15 november kl. 19.00 på vante plass. Vel møtt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvordan går det her da? Er ikke noe håp om en ledig plass snart? Blir vel jeg kommer flyttende til Trondheim nå på nyåret, og skulle hadd plass og mekke litt :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det kan ordnes. Men det beror på om du er interessert i en fast plass. Vi har plasser ledig, men ingen "permanent" plass. Dvs at vi har plass til rullende prosjekter - biler som kan flyttes på.

Spårsmål kan rettes til undertegnede på tlf 41479165

Mvh Preben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det kan ordnes. Men det beror på om du er interessert i en fast plass. Vi har plasser ledig, men ingen "permanent" plass. Dvs at vi har plass til rullende prosjekter - biler som kan flyttes på.

Spårsmål kan rettes til undertegnede på tlf 41479165

Mvh Preben

Oki, trenger vel ingen fast plass da. Men slår på tråden en gang jeg da, så kan vi vel bli enig om noe. Må bare klare å leie meg en leilighet i trondheims-området nå:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver dere bare å samler støv oppe i værstedet eller er det noe action , synes det er med oppdateringer her ja : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det meg gjengen her da?

Ingen her som vet av en garasje eller noe som er ledig? et sted i trondheims-området? Skulle fått skrudd sammen 100'en i vinter :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.