Drammen Gocart Championship!

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig vært på møte med daglig leder på Bowling1 & Gokart i Drammen og satt opp planen for senne sesongens gokart serie! Det blir kjøring en gang i måneden, har holdt av en time til kjøringen pr. gang. Det blir 2 runder på hver fører og poengsystemet blir det samme som vi brukte i fjor.

 

1. plass = 10 poeng

2. plass = 8 poeng

3. plass = 6 poeng

4. plass = 5 poeng

5. plass = 4 poeng

6. plass = 3 poeng

7. plass = 2 poeng

8. plass = 1 poeng

 

Poengene vil bli delt ut for hvert heat, så det blir 20 poeng dersom en fører får beste tid på begge heatene. Tror det er maks 5 på banen av gangen, så heatene vil bli delt opp dersom vi blir fler enn fem, håper at interessen er stor nok blandt medlemmene til det. Isåfall vil det bli en øvre grense på 15 førere (maksimalt 3 x 2 heat) hvis ikke må jeg avtale så vi har tid, foreløpig ikke noe problem. Her er dagene vi skal kjøre.

 

24. november

22. desember

19. januar

23. februar

23. mars

20. april

 

Vi starter kjøringen 20.00, så vi bør være på plass ca. et kvarter på forhånd for å ordne med betaling og slikt. Jeg har fått tildelt 7 klippekort nå, men kan få flere. Prisene blir 119,- pr. heat, hver sjette er gratis med klippekortene. Mulig en av gutta på gokarten ordner litt rabatt i tillegg. Så det er bare å melde dere på her! Må jo selvfølgelig ikke være med på alle rundene dersom det ikke skulle passe. Og hvis det skulle være noe som er uklart, ikke nøl med å spørre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump:

 

Dere får frist over helgen til å si ifra om dere vil være med, hvis det blir for få personer inviterer jeg Peugeot Klubben til å bli med, og hvis det ikke blir noe mer entusiasme derfra så trekker jeg hele opplegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bør vel få med meg noen av rundene i år også :)

*I'm in*

 

Ps. Bare husk å kjør noen remindere et par dager før hvert løp, så vi husker dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps. Bare husk å kjør noen remindere et par dager før hvert løp, så vi husker dette.

Det er greit, skal bounce denne tråden før hver runde : gb :, så har man litt oversikt. Kommer kun til å bruke denne tråden på disse rundene og alle resultater vil bli lagt ut i denne tråden. Så det er bare å følge med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere som vil være med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil. Bekreftet i alle fall den første gangen, får håpe ikke jobben kommer i veien de neste.. Hvordan er responsen fra Pesjå-gutta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg, Kristian, Stein, Yngve, Lasse... Det var ikke så mange.

Har prata med en kar i Peugeot klubben og han var ikke så sikker på hvor mange som kunne komme derfra pga. litt kort varsel, men det vil jo vise seg. Det er fortsatt ikke deadline for å bli med før et kvarter før kjøringa starter, men det er jo kjekt å vite litt på forhånd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme. Var og kjørte i dag, og det er helt ny bane der, mer svingete og teknisk lagt opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kræsjer med jobben de 3 første datoene, men slenger meg med på de 3 siste når den tid kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle komme ca. 5 karer fra Peugeot Klubben, jeg stikker ned dit nå!

Brom brom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var minst like artig som forrige sesong. Ny og spennende bane! :D

 

*glede seg til resultatlistene*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var minst like artig som forrige sesong. Ny og spennende bane! :D

 

*glede seg til resultatlistene*

Jepp :D

(sålenge man ser bort fra et par lette Pug førere ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp :D

(sålenge man ser bort fra et par lette Pug førere ;))

Gladmelding til deg, de to siste rundene fra de raske/lette Pug'gutta kom på tredje heatet deres, som ikke teller på resultatlista ;)

Skal legge ut resultatene senere i kveld regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gocart nr 1 sucks.

 

Sieremalle ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare beklage for at resultatene ikke kommer her, sliter litt med maskinen her. Den er skikkelig dust! Det ender vel med at jeg må frem med kladdeboken og en god gammel kulepenn her nå...

: grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å bare kjøre noen løp innimellom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, man behøver ikke være med på alle rundene hvis man ikke ønsker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått hiddenmaskinen til å leke med meg. Har lagt ut resultatene på nettet her!

Og kan jo minne på at 2. runde er førstkommende torsdag, 22. desember!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth, er du så tidlig oppe på en søndags morgen? Eller har du ikke kommet det i seng ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth, er du så tidlig oppe på en søndags morgen? Eller har du ikke kommet det i seng ennå?

Har stått opp nå da, synes det var tidlig jeg! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss! Godeste Prestmo hevder seg jo! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til Torsdag!

 

Flyr tilbake til Bæææærgen idag og henter bilen, så er jeg klar til Torsdag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.