Drammen Gocart Championship!

Anbefalte innlegg

Må bare legge inn en liten :bump: her, til torsdagen blir det ny runde.

 

Og det var synd at ingen av dere kunne være med på Race of Champions kvalifiseringa. Delvis da. Jeg eide de andre på banen der! Hvis man ser bort ifra en som var rå på å kjøre sakte og sperre (høres ut som et velkjent fenomen?) og en feilaktig flagging da. Så jeg gikk ihvertfall videre til publikumsfinalen, men kunne dessverre ikke stille der. Vet ikke hvordan det gikk men jeg hadde sikkert ikke hatt så mye å stille med det. Det er en liten trøstende tanke for min egen del...

 

Men nok jabberi fra meg, femte runde til torsdagen! Kom igjen folkens! :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller som vanlig opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke på torsdag, så da får vel Yngve kjøre kart nr 7 hele kvelden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke på torsdag, så da får vel Yngve kjøre kart nr 7 hele kvelden ;)

Prioriteringer!: bråk :

Men det er vel noen som tar dette som godt nytt også, hehe.

 

Hva mener dere om at sjette runden i april blir den siste? Skal vi fortsette litt lengre utover sommeren, eller er det greit for denne gangen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke på torsdag, har ikke tid mellom flytting og oppussing, desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere ikke sjekka resultatene enda eller? Har ikke hørt noe fra dere... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen kjøring i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.