Drammen Gocart Championship!

Anbefalte innlegg

I morgen braker det løs med 2. runde her! Har ikke fått noe tilbakemelding fra Peugeot gutta om hvor mange de blir, til nå er det tre herfra som har sagt ifra om de kommer. Fikk litt kommentar sist for at jeg ikke hadde tall på hvor mange vi ble, så vennligst meld ifra her.

 

Yngve, Kristian og meg foreløpig, vi er nok til at resultatene gjelder, men hadde vært litt kjekt med mer konkurranse! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god, Victor (en av Pug gutta) regnet med 4-5 av dem i morgen, vi kan da ikke stille med færre til start?

 

Har forresten oppdatert litt på nettsiden med resultatene, har ikke rukket mer til nå. Noe som mangler? Forslag tas gjerne imot!

 

http://gokart.paladinium.net/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig lesning, og en bra kveld med et par ordentlig fighter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det skal gjerne være litt knuffing, sålenge man ikke kjører sin egen bil! :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth, blir det noe gokart i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det var noen som husket dette! Jeg var innstilt på Oslo møte i morgen, men det må nok utgå hvis det er Gokart kjøring :D (Jeg stiller så lenge jeg rekker tilbake fra Tønsberg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble en meget pen rundetid i dag, eller hva Yngve?

Resultatlista kommer litt senere da pc'en min er på sykehus : syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble en meget pen rundetid i dag, eller hva Yngve?

Resultatlista kommer litt senere da pc'en min er på sykehus : syk :

Det er bare å ta av seg hatten til Yngve. Neste gang skal jeg kjører Cart nr 7 i begge omgangene ;)

 

Dog hadde jeg beste innhenting i dag, startet andre heatet med 21.7s runde i en cart som omtrent ikke dro ut av svingen, til å sette 19.2 på en av de siste runde (Dog etter en tur i pit'en for tune-up :D ). Avsluttet hele heatet med en snurring på verst mulig plass (gulp... : eek :: oops : ) Godt det gikk bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange ganger må jeg nevne at man ikke skal kjøre samme gokart i begge heatene? Tydeligvis ingen av de som fikk en frisk en første gangen som bryr seg om det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....

Det er Gokart i kveld. Jeg må se an om jeg kommer, men håper såklart dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt å kjøre i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde hatt kjempelyst, men drar til bergen om 1,5 time. Tilbake lørdag :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde hatt kjempelyst, men drar til bergen om 1,5 time. Tilbake lørdag :S

HÅPLØSE mannen ass!! Jeg var mental stedfortreder for deg om det er noen trøst...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÅPLØSE mannen ass!! Jeg var mental stedfortreder for deg om det er noen trøst...

Det ga ikke stort utslag på tabellen ihvertfall! :P

Den er fortsatt lik på toppen, men ser en hyggelig trend litt lengre nedover. Jeg klatrer oppover to plasser!Fortsett med det, Kenneth, så blir det bra!

: ja :

 

Resultatene finner dere her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til onsdag, 1. mars, blir det kvalifisering til Race of Champions. Det starter 20.00. Kjekt om dere sier ifra her om dere blir med så jeg har en liten oversikt over hvor mange vi blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til onsdag, 1. mars, blir det kvalifisering til Race of Champions. Det starter 19.00. Kjekt om dere sier ifra her om dere blir med så jeg har en liten oversikt over hvor mange vi blir.

Jeg kan dessverre ikke da. : bh :

 

(men men det gjelder iallefall noe som starter med golf... dog ikke en bil:rolleye: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatene finner dere her!

: eek : EYYYY sjekk den listen din en gang til takk.... : bråk :

Jeg har beste rundetid på 18.679s takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : EYYYY sjekk den listen din en gang til takk.... : bråk :

Jeg har beste rundetid på 18.679s takk

 

Heisann, kjørte jeg så fort?:P Trodde ikke det nei. Tror nok han Kenneth har byttet ditt og mitt navn i andre runde, ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiden for kjøring i kveld er endret til 20.00, jeg er visst ikke den eneste som surrer litt her. Skal endre resultatlista senere i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.