Anbefalte innlegg

Drømmetråd jo:-) Har litt bilder jeg også som jeg må prøve å scanne inn, både fra NBS treffene og tidlig Våler.

Knusing av biler og skjæring av motor på en "bastard" bil og VAG var morro:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne i en sekk med gamle videokassetter, her er det greit med gamle klubbiler får en si! :)

 

Nå er det bare å få tak i en videospiller da, og et rippeprogram til pcen.. ;)

 

IMG_3269.jpg

 

Tok sin gode tid, men nå har jeg kjøpt utstyr for å rippe VHS til PC, skaffet til veie en gammel videospiller, og sitter nå og overfører denne kassetten til PC :)

 

Skal få lastet den opp på nett når den er ferdig, men noen som har en god ide om hvor? Det er stort sett musikk gjennom hele videoen, så youtube vil nok enten stenge den eller fjerne hele lydsporet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok sin gode tid, men nå har jeg kjøpt utstyr for å rippe VHS til PC, skaffet til veie en gammel videospiller, og sitter nå og overfører denne kassetten til PC :)

 

Skal få lastet den opp på nett når den er ferdig, men noen som har en god ide om hvor? Det er stort sett musikk gjennom hele videoen, så youtube vil nok enten stenge den eller fjerne hele lydsporet..

 

vimeo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er mye av det samme der ang regler..

 

Men driver på å laster opp del 1 (på ca | time) på youtube nå, så får vi se hvor lenge det går :) Ikke allverdens kvalitet på verken videokassett eller spiller, så blir for spesielt interesserte.. Men moro med gjensyn uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er mye av det samme der ang regler..

 

Men driver på å laster opp del 1 (på ca | time) på youtube nå, så får vi se hvor lenge det går :) Ikke allverdens kvalitet på verken videokassett eller spiller, så blir for spesielt interesserte.. Men moro med gjensyn uansett :)

 

Ja okey, er ikke kjent med regler på vimeo.

Personlig for youtube filmer pleier jeg å endre pitch/tone på lydsporet med en kvart/halv tone eller noe i den duren.

det er ofte nok til at auto systemet ikke plukker opp lydsporet.

ellers har jeg jeg bare skrevet en "anke" på stengte lydspor at jeg bare bruker klipp fra sanger som er såpass korte at ikke vil være særlig aktuelt for noen å kopiere det, ofte fått låst opp igjen lydsporene da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk beskjed om at videoen er stengt i Tyskland :P

 

Men det gjør vel ikke stort for oss?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Musikken gjør jo filmen 100 ganger bedre da!

begynner med hypnotiserende toner som går over til noe mr regissør fant på en eller annen lummersk nettside.. love it! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.