hva er det med biler med Audi sentrum på siden? (Vintertreff 2006)

Anbefalte innlegg

hvorfor har det seg slik at bilene med audi sentrum på sidene bare kan kjøre forbi hele køa inn mot is banen om og om igjen i dag å slippe rett utpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sponsorpenger, show faktor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor kan Dahlbeck, KRB, Vs-motor, Stian Hafsengen, Pedern og div andre gjøre det samme. Her gjelder helt klart en rangordning. Meg størst jeg først. Skaff deg en sinnsyk bil og bli med du også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kalles det gode selskap. Ikkeno` å gjøre noe med, ikkeno`å bry seg om, sånn er det bare....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dumt spør du meg, sitter jeg å driter, så viker jeg ikke for kongen heller liksom... Og dette er jo bare normale karer med litt ekstra fjutt under panseret...

 

Men men, det er vel bare sånn fordi ikke mengden gjør noe med det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var han som sto å vinka bilene inn på banen som stoppa oss for å slippe fram disse bilene! helt på bærtur!

 

likedan når det er treff på bane å det sies at man ikke får kjøre uten skilt! men hvem kjører med prøveskilt montro? de "kjendisene" med store motorer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik å forstå at dette skjer på klubbens vintertreff?

 

Isåfall er det en skam. Hvorfor er det slik da? Er ikke de vanlige medlemmene like viktige???

 

 

Håpløst....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det også litt provoserende å få kjørt kun en runde før man blir vinket av banen, etter å ha stått i kø i en time, mens andre "dyrere" biler kunne vist kjøre så lenge de ville.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må tas opp hos styret!!!

 

Hadde klikka jeg...

 

Ubrukelig favorisering hører hjemme i Afrika (noen veier der) hvor man ikke er så siviliserte! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skjønne det skjer på treff i gatebil sin regi, men i en "mindre" klubb som dette så burde alle stille likt når det gjelder tid på banen......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor har det seg slik at bilene med audi sentrum på sidene bare kan kjøre forbi hele køa inn mot is banen om og om igjen i dag å slippe rett utpå?

Hvorfor ikke bare spørre vedkommende som slipper biler utpå dersom man føler seg "urettferdig" behandlet...

Det hadde iallefall jeg gjort..... vet at det tidligere på treff på f.eks Rudskogen og lignende har blitt gjort unntak fra køen til inviterte gjester med "råe" biler

 

Ikke for å forsvare noen som helst da jeg er helt enig med dere i at man skal følge køen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ta et eksempel:

Synes det egentlig er greit jeg, at en som har stått på påslippet lenge og dirigert biler ut på banen, og hjulpet til så folk fikk, kjørt får kjøre forbi køen. Tar noen runder og kjører inn igjen. For så å stille seg på påslippet for å dirigere folk ut/av banen igjen.

 

Et annet:

En/flere som har jobbet sinnsykt mye for å få til dette. Vært i Funäs i mange dager for å ordne i stand banen til vi kommer. Synes ikke det da er så urettferdig at personen/personene kan få en liten fordel. Så også flere av disse såkalte "snikerne" stå i kø som alle andre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ha noe med at disse skyter inn en del penger på disse treffene sånn at de kan arrangeres, og er med på store deler av driften av gatebil-norge? Bare lurer jeg : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ha noe med at disse skyter inn en del penger på disse treffene sånn at de kan arrangeres, og er med på store deler av driften av gatebil-norge? Bare lurer jeg : rolleyes

Når det gjelder VACN-treff så er klubben den eneste som skyter inn penger på de treffene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres nok en gang ut som "kompis klubben grei"

Vil gjerne ha en redegjøring fra styret ang. denne saken... Er jo helt forkastelig vist dette stemmer. Hvis det stemmer kan man jo lure hvilke fordeler "normale medlemer" har...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg skrike så høyt siden jeg ikke vet hva som pleier å bli praktisert og dette var min første gang på bane men en ting jeg fikk litt "noya" for var 25+ biler utpå sammtidig. Ja jeg sto fast +++ ganger: rolleyes og det gjorde en del andre også og når 5-6 biler står rundt om kring på banen og sperrer får ingen kjørt. Hjelper ikke å slippe utpå flere biler når man kjører i kø rundt hele banen. Og når man står der i fonna og spinner føler man seg ikke så trygg når enkelte av gutta med is pigg(sier ikke navn) passerer forbi deg i 100+ ca 50 cm unna deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før diskusjonen går alle veier, kan ikke de som har erfart noe

konkret i forhold til problemstillingen fortelle oss andre HVA

det gjaldt på en saklig måte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem sto å styrte påsleppet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ta et eksempel:

Synes det egentlig er greit jeg, at en som har stått på påslippet lenge og dirigert biler ut på banen, og hjulpet til så folk fikk, kjørt får kjøre forbi køen. Tar noen runder og kjører inn igjen. For så å stille seg på påslippet for å dirigere folk ut/av banen igjen.

 

Et annet:

En/flere som har jobbet sinnsykt mye for å få til dette. Vært i Funäs i mange dager for å ordne i stand banen til vi kommer. Synes ikke det da er så urettferdig at personen/personene kan få en liten fordel. Så også flere av disse såkalte "snikerne" stå i kø som alle andre..

 

Okei, kan svare på dette da det var JEG (bla.) som stod på påslippet og ved enkelte anledninger slapp biler forbi. Dette er av den enkle årsak som nevnt over. Noen av oss har lagt ned flere titalls timer med jobb for å få i stand dette treffet. Her er det planlegging, organisering og ikke minst jobbing under selve treffet. Dette er en omfattende og ganske mye mindre morsomt enn å stå i kø på banen. Ved de ALLER fleste anledningene var det folk som hjalp til frivillig som var passasjerer, slik at disse også skulle få en opplevelse under treffet. Flere her har t.o.m ikke med egen bil, da de kun skal "jobbe" under treffet.

Det kan da ikke være urimelig at en person som f.eks har stått vakt i flere timer skal slippe forbi køen for å få sitte på noen runder.

 

En annen ting er at det er greit å si ifra/spørre når man er der, så får man ofte et fornuftig svar på hvorfor ting er som det er. Men klart det er mye lettere å slenge det ut på et forum når man kommer hjem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.

Det kan da ikke være urimelig at en person som f.eks har stått vakt i flere timer skal slippe forbi køen for å få sitte på noen runder.

 

Nei; alle synes nok at det er greit, men det bør kanskje forklares / opplyses om på forhånd? (evt. der og da når det skjer)

 

 

Noe helt annet; Er det slik at det er fritt fram for alle medlemmer å komme i de bilene de måtte føle for ved alle VACN sine arrangement framover? (jeg tenker da på andre merker enn VW og Audi)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe helt annet; Er det slik at det er fritt fram for alle medlemmer å komme i de bilene de måtte føle for ved alle VACN sine arrangement framover? (jeg tenker da på andre merker enn VW og Audi)

Godt spørsmål! SEAT og Skoda ble jo BANNLYST av klubben ved tidligere Våler anledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, kan svare på dette da det var JEG (bla.) som stod på påslippet og ved enkelte anledninger slapp biler forbi. Dette er av den enkle årsak som nevnt over. Noen av oss har lagt ned flere titalls timer med jobb for å få i stand dette treffet. Her er det planlegging, organisering og ikke minst jobbing under selve treffet. Dette er en omfattende og ganske mye mindre morsomt enn å stå i kø på banen. Ved de ALLER fleste anledningene var det folk som hjalp til frivillig som var passasjerer, slik at disse også skulle få en opplevelse under treffet. Flere her har t.o.m ikke med egen bil, da de kun skal "jobbe" under treffet.

Det kan da ikke være urimelig at en person som f.eks har stått vakt i flere timer skal slippe forbi køen for å få sitte på noen runder.

 

En annen ting er at det er greit å si ifra/spørre når man er der, så får man ofte et fornuftig svar på hvorfor ting er som det er. Men klart det er mye lettere å slenge det ut på et forum når man kommer hjem...

Er ikke alle som kanskje synes det er like greit å "brase" frem og spørre om slikt der og da.... slikt faller veldig naturlig for meg og sikkert mange andre men,for andre igjen er det kanskje veldig vanskelig eller føles ikke riktig å "stikke" hodet frem på den måten.

Men nå har vel de som lurte fått svar på det og kan jo legge til at iallefall vi i styret vet hvor mye av fritiden sin f.eks Vidar Gustavsen har lagt ned i forkant av dette treffet for å ordne ting og legge til rette for det.

Ang de bilene som ikke var VW/AUDI der så var det godkjent av styret på forhånd.

Det ble også informert om dette på førermøtet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk Janteloven slår til igjen.

Skal ikkje mykje til for at det blir surmuling...

 

Er da heilt greit at dei som er med å arangerer har sine fordeler.

All honør til at dei gidder å stille opp! :tilber:

Desuten så kjører vell ofte desse ganske publikumsvenleg, så det er da berre kjekt å sjå på medan ein venter på å slippe til.

 

Vart desverre ikkje sverige på meg, så kan ikkje utale meg om dette som skjedde på akuratt dette treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skjønne at det klages, men hvor var dere på søndag : klø : Nesten ikke biler der og man fikk kjøre så mye man ville. Ingen grunn til å klage da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei; alle synes nok at det er greit, men det bør kanskje forklares / opplyses om på forhånd? (evt. der og da når det skjer)

 

Dette har det blitt opplyst om ved hver eneste gang slike tråder som denne har kommet opp etter vært eneste treff og det er flere av de samme "luringene" som syter hver gang.

 

Fatter ikke ikke at det er så vanskelig å skjønne hva som foregår.

 

Kan alle som føler for å sutre over at andre får fordeler slik som i denne tråden være så snill og lese innlegget til Kjetil B en gang til og kanskje denne gangen huske det til neste treff!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.