Anbefalte innlegg

Har du forskjellige fjærer framme og bak? Det kan bli vanskelig med EU-godkjenning i såfall.

Hallo Roy. Den bilen din så rimelig i vater ut.

Ser i profilen din at du har weitec senkesett. Hvilket og gjorde det stor forskjell med demperene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet denne er tråden er litt gammal, men Marius.

Med "slappere" fjærer foran og stivere bak, må jo bilen bli enda mer understyrt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet denne er tråden er litt gammal, men Marius.

Med "slappere" fjærer foran og stivere bak, må jo bilen bli enda mer understyrt?

Er faktisk motsatt. Stivere oppsett bak gir mindre understyring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke noe å si om man har forskjellige fjærer foran å bak, det som gjelder er papirene på fjærene og om det er godkjent i vognkort.

Fjærene foran er fine, og bilen blir nok ikke mer understyrt med stivere bak nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke noe å si om man har forskjellige fjærer foran å bak, det som gjelder er papirene på fjærene og om det er godkjent i vognkort.

Fjærene foran er fine, og bilen blir nok ikke mer understyrt med stivere bak nei.

Ok

Har du hel bilde av bilen, med fjærene nå Marius?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alloc senking fra byggern

Bilde192.jpg

Bilde191.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satan det var lavt... hehe

Skal se om jeg ikke kan få tatt et bilde å legge ut... Må bare bli litt bedre vær :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0037.jpg

Min med 30 mm H&R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke det beste bilde å se kanskje, men er H&R 40mm. Har nok seget litt på de 12 åra senkefjærene har stått på. Høydeforskjellen foran/bak er prikk lik som på Marius sin. Liker at den er litt "framoverlent" jeg da :)

DSCF0004copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke det beste bilde å se kanskje, men er H&R 40mm. Har nok seget litt på de 12 åra senkefjærene har stått på. Høydeforskjellen foran/bak er prikk lik som på Marius sin. Liker at den er litt "framoverlent" jeg da :)

DSCF0004copy.jpg

Nice.

Stillig med gullfelger til en forandring!

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0037.jpg

Min med 30 mm H&R

Dette var mer i vater. Kommer meg sikkert ned på Fosen ferja og med den høyden :)

Har du orginale dempere Kenneth?

Vet ikke hvor mye det gar og si for høyden bak, kontra foran?

Er Koni/bilstein bakdemperen kortere enn den orginale f.eks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har på Bilstein sportsdempere :) Stive dempere, men ganske behagelige i forhold til KYB-demperene jeg hadde på min gamle C4..

Syns Torstein sin senk var super, men nøyer meg med å være litt i høyden. Ganske kjekt og slippe å bekymre seg for høyden på fartshumper som jeg gjorde med den gamle. Ikke bare Impreza som kler gullfelger :)

Undersøkte med importør for en tid tilbake angående lengden på Koni-demperene. Dem sa at dem ikke var kortere enn originaldempere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du godkjent to forskjellige fjærsett i vognkortet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Roy. Den bilen din så rimelig i vater ut.

Ser i profilen din at du har weitec senkesett. Hvilket og gjorde det stor forskjell med demperene?

Siden jeg byttet rubbel og bit samtidig, vet jeg ikke hvor stor grad demperne spilte inn, har Bilstein sports-dempere, og dette

ASP=2855053[O]Type=Audi[O]Model=S4[O]Year=1992[O]Klasse=11"]http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=08797&ASP=2855053&Type=Audi&Model=S4&Year=1992&Back=WA_Katalog[P]ASP=2855053[O]Type=Audi[O]Model=S4[O]Year=1992[O]Klasse=11

Weitec-settet, men det er egentlig ikke godkjent for S4 med originalt sportsunderstell, blir for lav, under 8 cm fra laveste punkt på bil til bakken, men synes den er akkurat passe, tar ikke nedi osv (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47066&highlight=godkjenning+senkesett)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør du meg ser jo dette ut som PERFEKT senking...:)
:jegtarn:

Henger meg på den! Rart hvor mye senk har å si på en bil!: klø :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av min med Eibach... Har faktisk ikke peiling på hvor mye det senker.

17042006(004).jpg

21.07.2006 21-36-38_0009 (Medium).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av min med Eibach... Har faktisk ikke peiling på hvor mye det senker.

Det så utrolig nice ut Anders!

Problemer med fartsdumper eller?

Det der må vel være 19" RS4 felg?

Utrolig hvor godt de felgene kler S4... Savner mine gamle bulkete...

Har en kompis med S4 og Eibach senkefjærer og hans å ser ca like lav ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så utrolig nice ut Anders!

Problemer med fartsdumper eller?

Det der må vel være 19" RS4 felg?

Utrolig hvor godt de felgene kler S4... Savner mine gamle bulkete...

Har en kompis med S4 og Eibach senkefjærer og hans å ser ca like lav ut...

Takk for det Håvard.

Har igrunn ikke problemer med fartsdumper, og det er 18" RS4, skodd med 235/40-18

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4stzc0.jpg

Ikke noe veldig bra bilde.. men men Syntes den står ganske bra i vater nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4stzc0.jpg

Dette så veldig bra ut Marius!

Har orginalfjærene liggende. Så lurer på om jeg skal bytte de foran da...

Hadde du giddet og måle avstand fra bakken til topp hjulbue foran og bak, hadde det vært konge :tilber:

Hvordan er den å kjøre, kjøreegenskapsmessig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg målte høyden på min fra bakken til topp hjulbue. Foran var det 65 cm og bak 67 cm.

Slik er det bak pr i dag

09072007001.jpg

Slik vil jeg ha det! Utrolig hva man for til med 120 kg tørr betong ;)

Her er det nå 65 cm fra bakken til topp hjulbue.

09072007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4stzc0.jpg

Beklager OT, men kjørte du fra Ikea/smart club ved billingstad i dag rundt kl 16 retning asker ?: klø :

Lignet fææælt på den bilen.

(står ikke bosted i profilen din:) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer veldig bra det, reiste ifra jobben da. Var du ute i teig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4stzc0.jpg

Har noe orginal fjærer liggende fra bilen min. Som jeg vurderer og sette på foran.

Hadde håpet det fantes nr på selve fjæren for og se om det er en sportsunderstell fjær eller en orginal "Skyhøy" fjær.... Evt. noen som vet lengden på orginal sportsfjær foran?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe orginal fjærer liggende fra bilen min. Som jeg vurderer og sette på foran.

Hadde håpet det fantes nr på selve fjæren for og se om det er en sportsunderstell fjær eller en orginal "Skyhøy" fjær.... Evt. noen som vet lengden på orginal sportsfjær foran?

Bump.

Ingen som vet hvordan man ser/måler forskjell på sportsundestell / orginal fjær til Audi S4 C4? : klø :

Har et par liggende som jeg fikk med bilen. Vurderer og bytte foran...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.