Agder: Årsmøte 3. april 2006

Anbefalte innlegg

Da er det tid for årsmøte i lokallaget.

 

Årsmøtet avholdes hos Autopower i Arendal onsdag 5. april kl. 18.00.

 

Det skal i år velges ny leder og et nytt styremedlem. Valgkomiteen består av Trond Gundersen (Arendal) og Johan Heide (Kristiansand).

Forslag på kandidater kan sendes pr. e-post eller PM til en av disse to.

Alle forslag som kommer inn er anonyme for alle andre enn valgkomiteen.

 

For å kunne avgi stemme kreves betalt medlemskap for 2006.

 

I tillegg vil det bli vanlige årsmøtesaker.

Ta kontakt med undertegnede hvis det er ting dere ønsker å ta opp. Gi gjerne beskjed i god tid i tilfelle det er noe som krever litt forarbeid fra styrets side.

 

Utover dette regner vi med å få til en nærmere titt på bilen til Jørn. Vi vil også prøve å få til litt video og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte en ting...regner med det blir enkel servering av et eller annet slag og det er derfor fint hvis dere gir beskjed om dere kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få dette med meg. Jobber egentlig denne kvelden, men skal se om jeg ikke kan få ordnet meg fri.

 

Men er det sånn at du trekker deg som leder, Lars Inge? Eller er det for å la andre få muligheten til å bli stemt frem som leder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer, "nødvendigvis", er jo i valgkomite og greier!

 

Ta nå for all del kontakt om dere ønsker noen kandidater meldt inn til meg eller Johan...

 

Uansett hva som skjer etter valget, ansees klager på hva som skjer i lokallaget, fra folk som ikke har hatt ønsker om endringer, nødvendigvis da som tøys og fanteri...

 

OOoooog, jeg holder munn om ønsker, og kanditatur som blir lagt frem..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, så langt jeg ikke må jobbe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få dette med meg. Jobber egentlig denne kvelden, men skal se om jeg ikke kan få ordnet meg fri.

 

Men er det sånn at du trekker deg som leder, Lars Inge? Eller er det for å la andre få muligheten til å bli stemt frem som leder?

 

Jeg stiller min plass ledig ja, det er på tide å slippe til nye tanker og ideer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS! Datoen er endret til mandag 3. april.

 

Årsaken til flyttingen er at Jørn reiser litt tidligere enn planlagt og alternativet er da at vi ikke får kikket på S2'en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har min vane tro glemt en iktig ting...det blir utlodning av et gavekort med en verdi på 2.500,- hos Bjarne Johansen i Kristiansand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tørr jeg spør om noen vet om det er noe respons på forslag til nytt styremedlem og leder? Er det kommet noen forslag. Tenker ikke på noen navn, men bare om noen har har "brydd" seg med å skrive sine forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen til meg foreløpig, Johan har fått en mail, så dette er dårlig av så mange medlemmer...

 

Send inn forslag folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg,så lenge det ikke dukker opp noe spesielt!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det ikke kommer noe annet "viktigere" i veien, kommer jeg også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en tur innom jeg også. Hyggelig å treffe nye mennesker.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok jeg også :P

 

".. så lenge jeg ikke skal jobbe da..."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spøker litt for meg. Jeg må inn til Oslo for et møte med Post og teletilsynet, men jeg skal prøve å komme meg til arendal når jeg returnerer. Lover ingen ting. Kan jeg stemme via SMS? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg stemme via SMS? :D

 

Nope...men vi kan sikkert ordne noe allikevel...*S*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har valgkomiteen noen navn slik at folket kan se hvem som stiller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hadde ikke vært dumt det, Lars-Inge. Greit å se hvem som er ønsket blandt folket ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten oppdatering...

 

Autopower har fått klar bremsebenken og den er nå operativ. I denne forbindelse blir det loddet ut en bremsing.

 

Vi deler ut lodd til de som møter opp og trekker dette før årsmøtet starter. Terje og Jan rigger bilen mens vi avholder årsmøtet og bremsingen foretas da rett etter årsmøtet.

 

OBS! Det er KUN 2-hjulsdrevne biler som kan bremses.

 

Foreløpig er det veldig få som har sagt at de kommer...er det så liten interesse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har valgkomiteen noen navn slik at folket kan se hvem som stiller?

 

Hei, Stian Dahl har meldt mulighet og interesse for å stille til valg. Vet Johan sitter på en mail eller to med forslag, men om han har kommet hjem fra statene (USA) eller ei vet jeg ikke, skal ringe han i kveld eller i morgen, så får vi se...

 

De som ikke stiller opp på dette møtet, uten "skjellig" grunn, har heller ingen grunn til å klage på fremtidige avgj. tatt av styret, bare så det er sagt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!

 

Info om valg kommer snart....

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.