Agder: Årsmøte 3. april 2006

Anbefalte innlegg

Bare stå klar på turtallsperra klokka 17:20 du :P

 

hehe, tipper vi svinger innom 17:20 og plukker deg opp jeg :)

 

Jeg må innom noen butikker i Grimstad på veien, så jeg møter dere i Arendal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger skyss jeg!

Kan jeg sitte på med noen frem å tilbake fra arendal?

S4`en er forsatt under rep.

Kjører bare en sliten Mazda 626 88-mod nå, tar ingen sjangs på å kjøre den helt til arendal!

Tror den har nok med å komme seg til esso oddemarka! hehe!

Eller texaco lillesand. Samme avstand fra meg til byen og lillesand.

 

Send meg SMS eller no på 91187907 vist noen har en ledig plass!

(mulig jeg får lånt en annen bil, men det er uvisst enda)

 

// Geir

 

Bare møt opp på Essoen du, Geir.

Siden jeg ikke har bil selv og er selv passasjer så tørr jeg ikke love deg noe sete hos noen, men vet at det ofte er mer enn nok plass til deg og i en eller annen bil ;) De fleste er greie slik og vi må jo ha med så mange som mulig bort over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg får låne bil... gidder ikke å ta noen sjangs. hehe

Låne ho mor sin bil... litt nyere mazda 626 hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg får låne bil... gidder ikke å ta noen sjangs. hehe

Låne ho mor sin bil... litt nyere mazda 626 hehe

 

Spiller ikke noe rolle hva du kommer med ;) hehe.

 

(Men du må belage deg på litt lettere mobbing.....neida... du er velkommen ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Raskt refferat fra årsmøtet i dag.

 

Møtet ble holdt på AutoPower i Arendal.

-Møtet ble satt kl 1815 med innledning og info.

-Pizza annkommer. Ingen klager på maten.

-Presentasjon av de som stillte til valg. De nominerte var Trond Gundersen, Stian Dahl og Tommy Rasmussen.

-Stemmer ble avgitt og opptellt og Trond Gundersen og Tommy Rasmussen ble stemt inn i styret.

-Et intresant foredrag fra Jørn Amundsen om sin nyeste kreasjon, en Audi S2 med IMSA motor. Etter foredraget var det ut for å ta bilen i øyesyn og høre på den gudommelige lyden. (Gud bor i det eksosanlegget).

-Deretter var det inn i verkstedet for å bremse Audien til Geir Kristofersen. Denne ble bremset og det viste seg at det bodde 123 ville hester inne i 136 HK motoren. Dette er bremset på hjulene, så jeg må si jeg er imponert over hvor mange som fortsatt lever inni der.

-Så fikk vi en presentasjon av røykmaskinen til Autopower. Denne bruker de til å sjekke for lekasjer i motor-rommet.

-Til slutt avrundet vi med 1 times videofilm med alt fra RC til S2 på isbane.

 

- Styret hadde sitt første styremøte og Per Lindgren er nå vår lokallagsleder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må nevnes at bremsingen av Geirs bil ble gjort etter en loddtrekning, dette var en gave fra Autopower, for å vise hvordan bremsing på rulle foregår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en vellyka kveld var det ja:) var jo spesielt morro at jeg vant loddtrekninga og fikk bilen en tur på rulla,legger ut grafen her jeg så folk kan se på den om det er no interesse for det! spørs om det ikke blir en ny kam og litt stasj til den,så må nok hen en tur igjen da:)

 

http://i57.photobucket.com/albums/g229/Turbokano/dyno.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempekveld...og et helt utrolig bra oppmøte. Nesten 40 stykker totalt er svært bra.

 

Et par bilder hører med...kvelden begynte med litt fast føde før Jørn etter hvert overtok med en presentasjon av S2'en.

IMGP0335.JPG

IMGP0337.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...det ble fort trangt om plassen trundt S2'en...

IMGP0342.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne motoren er ubeskrivelig og må bare oppleves...

IMGP0351.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til slutt et par bilder fra trykktesting av en G60...som det siste bildet viser har vi et par lekkasjer som må gjøres noe med...

IMGP0362.JPG

IMGP0364.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en forbanna gjøk som stiller seg forann kameraet på slutten av film snutten : flau :

 

btw: kult klipp du har samla sammen der. Kunne kanskje vært litt lengre og av bedre kvalitet, men skjønner jo at kvaliteten ikke kan bli så alt for bra med digitalt fotoapparat. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en forbanna gjøk som stiller seg forann kameraet på slutten av film snutten : flau :

 

btw: kult klipp du har samla sammen der. Kunne kanskje vært litt lengre og av bedre kvalitet, men skjønner jo at kvaliteten ikke kan bli så alt for bra med digitalt fotoapparat. ;)

 

Ja hvem er det som stiller seg der da mon tro...*S*

 

Overraskende bra kvalitet til å være digitalkamera synes jeg...og grunnen til at det ble digitalkamera var at jeg hadde glemt å slå av videokameraet...og det var da tomt for strøm : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.