Agder: Årsmøte 3. april 2006

Anbefalte innlegg

Må vel komme jeg og, så jeg får se hvem som er i lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sikkert ikke nevnt det, men jeg kommer selvfølgelig... Noe annet hadde jo vært en sensasjon :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som ikke stiller opp på dette møtet, uten "skjellig" grunn, har heller ingen grunn til å klage på fremtidige avgj. tatt av styret, bare så det er sagt.. :)

 

WORD. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå hjelper det seg, er det flere som kommer tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise som vanlig fra kr.sand? Esso Oddemarka 17.00?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke skryte av å være det mest aktive medlemmet i klubben, men ett sted må man jo begynne! :) Er med jeg også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke kjøre en halv time før da? 16.30. Vi skal jo til Arendal og ikke til Grimstad. Bare tenkte som så at da har vi i det minste god tid!? ;)

 

Mulig jeg er alt for vandt med trege biler :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda,for min del kan vi godt det.

surrer bare hjemme arbeidsledig alikavell..

 

Da sier vi avreise Esso Oddemarka ca 16.30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke kjøre en halv time før da? 16.30. Vi skal jo til Arendal og ikke til Grimstad. Bare tenkte som så at da har vi i det minste god tid!? ;)

 

Mulig jeg er alt for vandt med trege biler :o

 

Vi bruker ikke mere enn 50 - 55 min inn til Arendal... hehe :) så det skal gå fint å starte klokka 17:00...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er helt nytt medlem i klubben men skal prøve og ta meg en tur jeg også. kan jo være greit og møte noen av folka i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi frister med en liten ting til...noe veeeldig kult...mer sier vi ikke før mandag...*S*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også, så får jeg truffet noen andre medlemmer...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg og. må se hvordan det er med lokallaget jeg har meldt meg inn i ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer også:) skulle du sitter på thor?

 

å søndag må vi se på tomt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer også:) skulle du sitter på thor?

 

å søndag må vi se på tomt : rock :

 

Jada, jeg sitter på jeg. ;) Tomta ja ;) hehe, blir nok snadder det.

 

Ser ut til at vi blir en del folk nå, og det er jo kjempe bra. ;) Mange nye og jo. Det liker vi.

 

Lars-Inge: du og dine hemmeligheter : bråk : hehe.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JLars-Inge: du og dine hemmeligheter : bråk : hehe.....

 

Noen hemmeligheter må jo også jeg ha...

 

Veldig morsomt å se at det kommer så mange nye ja, det blir spennende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant tiden strekker til kommer jeg også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ståa slik angående valg:

 

To av fjorårets styremedlemmer ønsker seg ut. Det er Keko og Lars-Inge. Gjenværende styremedlemmer som blir værende iallefall ett år til er da Per Lindgren, Rune Wilthil og Walter Widmer.

 

Kandidater til å fylle de to ledige plassene er:

 

Trond Gundersen

Tommy Rasmussen

Stian Dahl

 

Dette er de som er foreslått/blitt spurt. Vi kan med andre ord forberede oss på en ryssare av en avstemming!

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ståa slik angående valg:

 

To av fjorårets styremedlemmer ønsker seg ut. Det er Keko og Lars-Inge. Gjenværende styremedlemmer som blir værende iallefall ett år til er da Per Lindgren, Rune Wilthil og Walter Widmer.

 

Kandidater til å fylle de to ledige plassene er:

 

Trond Gundersen

Tommy Rasmussen

Stian Dahl

 

Dette er de som er foreslått/blitt spurt. Vi kan med andre ord forberede oss på en ryssare av en avstemming!

 

J

 

Det som jeg kommer til å skrive nå kan sikkert misforstås av noen, men jeg må bare....

 

En av de største grunnene for at jeg sluttet i styret var fordi det var kun tre av oss i styret som gjorde hele jobben, noe som jeg følte til tider var for mye. Med to av dem som nå kommer til å gå ut av styret så vil det bare bli en igjen som jeg føler at virkelig brenner for klubben. Da tenker jeg på Per.

Av de tre som nå ønsker å stille til valg så er det i grunnen bare en av dem som etter min mening passer til oppgaven. Er bare litt redd for at det til slutt bare blir to mann som må gjøre hele jobben. Håper bare at de som stiller til valg i år har tenkt seg godt om. Dette innebærer faktisk en del jobbing for å skape trivsel for medlemmer i klubben. Det er ikke bare en tittel.

 

Dette skriver jeg fordi jeg føler at noen av dem som stiller til valg nå, og enkelte som blir igjen i styret, har vært litt lite med på de tingene som har skjedd de siste årene.

Føler vi har mange andre ressurssterke og flinke folk som burde ha vært med, og fylt noen av plassene i styret.

 

Jeg håper imidlertid at jeg tar feil, og at klubben vil vokse mer og mer og at det vil utvikle seg et godt miljø.

Det blir spennende på mandag, lykke til alle sammen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sikkert ikke nevnt det, men jeg kommer selvfølgelig... Noe annet hadde jo vært en sensasjon :D

 

 

Jeg kommer også...........Det er vel en sensasjon:p (hvor var det jeg hadde lagt det slepe tauet:o )

 

Når stopper dere på Texaco i Lillesand? Eller skal jeg bare stå klar når dere passerer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis ikke den som skal uttale meg om tider, MEN jeg vil tippe at vist vi kommer oss avgårde i tide så burde vi ikke bruke så mye mer enn 20 min til Hydro Texacoen altså ca. kl 17.20??. Vi kan sikkert svinge innom slik at du kan henge deg på ;) Om vi ikke gjør det så er jeg ikke akkurat redd for at du blir "hengende" etter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også...........Det er vel en sensasjon:p (hvor var det jeg hadde lagt det slepe tauet:o )

 

Når stopper dere på Texaco i Lillesand? Eller skal jeg bare stå klar når dere passerer?

 

Bare stå klar på turtallsperra klokka 17:20 du :P

 

hehe, tipper vi svinger innom 17:20 og plukker deg opp jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger skyss jeg!

Kan jeg sitte på med noen frem å tilbake fra arendal?

S4`en er forsatt under rep.

Kjører bare en sliten Mazda 626 88-mod nå, tar ingen sjangs på å kjøre den helt til arendal!

Tror den har nok med å komme seg til esso oddemarka! hehe!

Eller texaco lillesand. Samme avstand fra meg til byen og lillesand.

 

Send meg SMS eller no på 91187907 vist noen har en ledig plass!

(mulig jeg får lånt en annen bil, men det er uvisst enda)

 

// Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.