Vestfold: Happening 19. April, hvem kan stille?

Anbefalte innlegg

Det skal foregå en happening på Møller Tbg Onsdag 19. April. kl 17-20!

Dette er et opplegg for ungdom i "startgropa" med kjøreopplæring dvs 16+.

Her skal flere aktører som f eks Statens vegvesen, forsikring etc stille opp. Det vil bli servert mat og drikke og det skal være konkurranser. Og muligens en konsert iløpet av kvelden.

Vi har fått spm om å stille og jeg har sagt jeg kommer og vil nå vite hvem som kan 100% sette av dagen allerede nå. Andre kan drøye å se om de får det til (tenkte jeg). Merk tiden, vi burde jo stå stillt opp seinest 17!

 

Tanken med å ha oss der er å stille ut våre nyvaska biler og profilere cluben. Jeg tenkte vi må få til et litet bord med litt info om oss og som vi kan dele ut de club bladene jeg har igjen av tidligere utgivelser. Vi må vise at det er et miljø rundt VAG bilene.

 

Dette skal visstnok bli en kveld med "trøkk"... : rock :

 

Syntes dette hørtes ganske kult ut! Verve medlemmer før de får lappen er jo genialt ;)

 

Sleng dere på hvis dere kan allerede NÅ!!! : klø :

 

Edit; ny info er lagt til!! (Møller syntes det var toppers at vi kan komme)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørte jo veldig spennende ut!

Onsdag er som regel en trøblette dag, men jeg skal se om jeg kan få dratt tidligere fra jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sekretæren kan seff. Jeg kommer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som "tilstedeværende vikarierende vara styremedlem" : smil : skal jeg prøve å stille, selv om jeg ikke har den tøffeste brakka å stille ut : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onsdag er en helt grei dag, så jeg stiller på min første happening, selv om bilen enda bare er standard.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres moro ut... satser på å få det med. Møller Tønsberg må støttes på de måter man kan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe på kalenderen, så dette hadde vært av interesse.

Trenger rep. objekter/restaurering til utstillingen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke ha den tøffeste bilen i gata har da. Vi skal jo vise hva vi driver med og at man ikke må ha den feteste bilen for å være medlemm.

 

Geir...hva tenket du? Går 60 selv eller tenker du tilhenger?

Mener du det seriøst hadde jo definitivt vært kult! Er jo en god profilering av oss hvis du drar med 60en da... (viser litt bredde)

 

Edit: bra folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir...hva tenket du? Går 60 selv eller tenker du tilhenger?

Mener du det seriøst hadde jo definitivt vært kult! Er jo en god profilering av oss hvis du drar med 60en da... (viser litt bredde).

 

Bilen er ikke kjørbar, så må bruke henger evt. kan taues. Har tatt ut det meste av interiøret ++++.

Så her er det muligheter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra...hadde vært genialt for å vise bredden i cluben Geir!

 

Første post er nå forandret!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil at de som kommer denne dagen tar pc labbene fatt og lager følgene oppsett til å ha i frontruta på et A4 ark:

 

(Eksempel med min)

 

Bil: VW Polo ColourConcept.

Modell: 1997.

Motor: 1,6 (eller 1600 om dere vil.)

Effekt: 75hk

Noen modifikasjoner som er gjort:

JE-Design frontleppe...osv

 

 

Videre planer:

Frontsett...... osv

 

Fint at alle har likt oppsett og at alle lager en. For de som har gjort mye velger man ut det viktigste hvis det fyller over en A4 side. Ingen som gidder å lese sinnsykt mye info gjennom ei bilrute tror jeg.

 

Så skriv ivei...dere har god tid. Dette blir bra!

 

Jeg skal lage et slikt ark og ha med omtalen fra Treffpunkt samt et ark med bilder muligens. Men viktig at alle har litt info om bilen i samme oppsett og bra om dere med litt pulver i børsa skriver det på effekt, om ikke nøyaktig så ca iallefall. Så vi ikke fremstår som en gjeng med 75hk biler alle sammen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal legge frem litt bilder fra GT'n + alle pokalene. Hvis det er plass så kan jeg gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om dere med litt pulver i børsa skriver det på effekt' date=' om ikke nøyaktig så ca iallefall. Så vi ikke fremstår som en gjeng med 75hk biler alle sammen : rolleyes[/quote']

 

Vet ikke hvor klar jeg er for å reklamere for en chippa bil når biltilsynet og forsikringsselskaper skal være representert : klø ::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Du sier noe, Martin!! Men skal vel prøve å komme med Nazze, så det i hvertfall er noe med over 300 importgamper der! :P

Hadde vi fått med Cato og han andre med den røde S4'n i Horten også, kunne vi jo laget vårt eget 'S-hjørne'! :D

 

Er løen/rusten/møkkete bil lov, eller må vi vaske til den store dagen tro? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regna med at komentaren om chippa bil skulle komme. Tviler på at biltilsynet gidder å se på bilene våres, men da får du skrive org hk med to ++ bak da skjønner du.

Ja, 3 stk S-er hadde ikke gjort noe!!!

 

Syntes du kan ta svampen fatt til denne dagen, men regner det kommer jo bilen til å være møkkete uansett og det vil min være med tanke på at jeg tror jeg kommer rett fra skolen den dagen...

 

Men tar du cabben er jeg også fornøyd for å vise at vi har litt diverse i cluben...

 

Kommer jeg hjemmefra kan jeg jo luske gamle veien og ha med litt vann...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regna med at komentaren om chippa bil skulle komme. Tviler på at biltilsynet gidder å se på bilene våres, men da får du skrive org hk med to ++ bak da skjønner du.

Ja, 3 stk S-er hadde ikke gjort noe!!!

 

Syntes du kan ta svampen fatt til denne dagen, men regner det kommer jo bilen til å være møkkete uansett og det vil min være med tanke på at jeg tror jeg kommer rett fra skolen den dagen...

 

Men tar du cabben er jeg også fornøyd for å vise at vi har litt diverse i cluben...

 

Kommer jeg hjemmefra kan jeg jo luske gamle veien og ha med litt vann...

Det kan jo godt hend at vi kanskje får lov til å spyle av bilene i vaske hallen til Møler da : klø :

 

Er jo bare å spørre det vel ??: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noen begrensning på hvor mange som kunne stille?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hørt noe om det og vi skal stå ute bare så det er sagt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hørt noe om det og vi skal stå ute bare så det er sagt...

 

Da må vi ha med varmedress :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp!!

 

Får hive meg på her jeg og da. Kom akkurat hjem fra en liten jobb på utsiden av landets grenser og så dette innslaget. Knallbra!

Kan jo ikke garantere 100% at jeg er hjemme den dagen, men er jeg det stiller jeg vel med en "lurvete" S2. Bare for å vise at det ikke gjør noe om det mangler litt lakk her og der he he

Prosjekter er det jo mange som har...

Som sagt...er nestlederen hjemme er han selvfølgelig på Møller den dagen!

 

Tøft med bredde i utstillingen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas: Kan ikke du høre med Møller om vi får spyle over bilene i hallen dems a??

 

Rober: Kult om du tar med S2n så får vi andre også sett den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du oppe så tidlig da?? Har kanskje ikke lagt deg enda : smil : : smil :

 

Hvis det skulle bli vanskelig å vaske bilene på møller så får vi spørre Kepler pent om de kan være behjelpelig med å få en bra finish på bilene til en fornuftig pris?

 

Der har vi jo alle muligheter...Pål, hvis du er innom å leser dette kan du jo slenge inn en kommentar om dette. Hvis ikke så ringer jeg han bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du oppe så tidlig da?? Har kanskje ikke lagt deg enda : smil : : smil :

 

Hvis det skulle bli vanskelig å vaske bilene på møller så får vi spørre Kepler pent om de kan være behjelpelig med å få en bra finish på bilene til en fornuftig pris?

 

Der har vi jo alle muligheter...Pål, hvis du er innom å leser dette kan du jo slenge inn en kommentar om dette. Hvis ikke så ringer jeg han bare.

 

Hender jeg glimter til å kommer meg opp før 12 :rolleye:

Hadde vært knall å få go pris hos Keppler ja! Må nesten vurdere sommerhjul også da :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, 3 stk S-er hadde ikke gjort noe!!!

 

Syntes du kan ta svampen fatt til denne dagen, men regner det kommer jo bilen til å være møkkete uansett og det vil min være med tanke på at jeg tror jeg kommer rett fra skolen den dagen...

 

Men tar du cabben er jeg også fornøyd for å vise at vi har litt diverse i cluben...

 

Hehe.. Klart jeg skal vaske!!! Og AB melder seg på med cabben, så vi kommer sannsynligvis med 2 biler sånn bare for å brife litt ekstra! : rock :

Sommerdekk blir jo knall da, ettersom det er etter påske uansett og vi da skal ha det på bilen!

 

Noen som vet hvem han med den røde S4'n i Horten med klubbskiltrammer er forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. skal sjekke vasking med Møller pga skal sjekke et par andre ting også...

2. fint hvis Robert kommer med S2 pga kan vi plassere han sammen med 60en til Geir i "oppussings" kroken...

3. varmedress går jeg i hver dag stort sett...men har ingen planer om det her...BILENE skal stå ute...

4. selvfølgelig skal vi ha riktige hjul på... Ulovelig med vinterdekk denne dagen, uansett føre he he.

5. flink gutt BE, at du fikk med cab-mor også!!!

 

6. Andreas, har du planer om å ta med noen venner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.