Vestfold: Happening 19. April, hvem kan stille?

Anbefalte innlegg

Da ruller gode gamle aud på veien igjen, LOVLIG!

Blir nok ikke gjort stort med denne bilen på denne siden av sommeren, så hvis det er en prosjekt krok på utstillingen så glir jeg rett inn der : rock :

Skulle jeg ikke være hjemme går det sikkert ann å få bilen dit alikevel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle så gjerne stilt. Men jeg har en S3 som støver ned i garasjen og politi ikke vil gi meg lappen tilbake så : mad : . Får jeg en kamerat eller noe til å kjøre kommer jeg ;) Genialt tiltak!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he det er da ingen hindring! Kanskje dette er noe for deg vet du: haha :

Dette er et opplegg for ungdom med kjøreopplæring! (fritt modifisert etter fantasien)

Fra spøk til revolver...håper du kan få noen til å kjøre deg dit for det hadde vært knall med en S3 der også.

Se hva du får til. Velkommen er du uansett : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle så gjerne stilt. Men jeg har en S3 som støver ned i garasjen og politi ikke vil gi meg lappen tilbake så : mad : . Får jeg en kamerat eller noe til å kjøre kommer jeg ;) Genialt tiltak!

 

 

Bare ikke si til de på 16 at du har mista lappen...blir liksom helt feil, men det regner jeg ikke med at du ville gjort heller...

 

 

MEN, vi får lov til å spyle av bilene hos Møller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med "allroaden", hvis jeg får lov da :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he det er da ingen hindring! Kanskje dette er noe for deg vet du: haha :

 

Fra spøk til revolver...håper du kan få noen til å kjøre deg dit for det hadde vært knall med en S3 der også.

Se hva du får til. Velkommen er du uansett : rock :

 

Hehe, ja jeg burde kanskje fulgt godt med.

Er jo en liten stund til, så jeg er ganske sikker på det kommer en S3 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du oppe så tidlig da?? Har kanskje ikke lagt deg enda : smil : : smil :

 

Hvis det skulle bli vanskelig å vaske bilene på møller så får vi spørre Kepler pent om de kan være behjelpelig med å få en bra finish på bilene til en fornuftig pris?

 

Der har vi jo alle muligheter...Pål, hvis du er innom å leser dette kan du jo slenge inn en kommentar om dette. Hvis ikke så ringer jeg han bare.

Det går bra og vaske på KEPLER denne dagen, men rekker vi det da?

Vil ha litt for det, da dette er i åpningstiden osv. 80,- for selvvask med valgfrie produkter. Da bruker dere selvfølgelig alt fritt. Er med og stille ut Golfen denne dagen jeg også

 

Nettet mitt er nede om dagen så er ikke så lett og være så mye på forumet.

Ordner seg denne uken tror jeg

 

Pål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update pr 28.03:

Da er konsert biten avlyst (ble smådyrt), men jeg tror virkelig dette kan bli kult! Snakket med han som har ansvar for det idag.

Vi skal stå på p plassen på den nærmeste raden mot bygget, men frontene mot inngangen. Skal sjekke med "hovedkontoret" om litt info materiell pga vi lager en liten stand inne med et bord med litt info.

 

HER håper jeg styremedlemmene kan bytte på å stå slik at ikke jeg bør stå der hele kvelden. Vil "rundt" å se litt jeg også....

 

Det som er litt kult er at han fikk litt "blod på tann" å skal prøve å skaffe Golf GT til denne dagen....da burde vi få prøvd den...

 

Men uansett skal de ha en reg i ca 2 månder så jeg regner med at vårt lokallagstreff i Mai blir testing av den... (siden det ikke ble mulig nå)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at jeg kommer.

Mest sannsynlig med 19" og gewinde :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg skal prøve så godt jeg kan med å komme. hmm stille opp før 1700...

vi får satse på en hyggelig arb giver da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber nå med å få laget et flott skilt til standen vår...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser frem til dette jeg.

Håper så mange som mulig kan komme denne dagen, med eller uten bil :)

 

Det er klart vi bytter på å stå på denne standen vi har Thomas, jeg kan ta mitt ene minutt når som helst jeg : smil :

 

Neida, dette er noe vi deler likt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig regner jeg med at vi kan dele på dette, ikke bare du og jeg, men flere i styret. Men ingen skal tvinges til å leke taletrengte på denne standen. Kan henge der ei stund, men vi må jo rundt å se alle sammen=derfor bytte på.

 

Jeg har sendt søknad om støtte til skilt så vi får se hvordan dette forløper seg. Blir iallefall knall hvis vi får det slik jeg vil...

 

Kan også si at jeg har purret på t-skjortene våres, og jeg håper på et vis at de dukker opp til denne dagen, men de er nok ikke blitt mye penere desverre (ifølge den tlf samt jeg hadde igår) så jeg er ganske sikker på at jeg kommer i min pene trykkte utgave.

 

MEN, fint hvis de som har går i club klær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plass til skiltet i bilen da Thomas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme med min bil også, er jo en pre-S bil :) hehe men den er under oppussing da, mangler dørtrekk og litt sånn pga stereobygging, og lakkert bare innvendig dører og motorrom, kanskje jeg rekker utvendig, men tviler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra!!

 

Ta med bilen og kom, lakkert eller ikke. Bare bra som Thomas sier at det er viktig å få frem at man ikke MÅ ha en strøken bil til 1 mill, men at der er like moro med prosjekter!

 

Håper du kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme med min bil også, er jo en pre-S bil :) hehe men den er under oppussing da, mangler dørtrekk og litt sånn pga stereobygging, og lakkert bare innvendig dører og motorrom, kanskje jeg rekker utvendig, men tviler

 

 

So Robert sier.. Kom.Det er bare morro med prosjekter og så.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plass til skiltet i bilen da Thomas?

 

Han som skal lage det tror ikke det....men jeg håper og må jo prøve, eller så må vi finne noen som kan ta det med på et vis...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som skal lage det tror ikke det....men jeg håper og må jo prøve, eller så må vi finne noen som kan ta det med på et vis...

Bjørn Erik har jo STOR kværn, med snurre..hehe han har sikkert plass : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, Nazze har fraktet mye, det værste var ca. 450kg fliselim og fugemasse, da var det kjekt å ha varegulvet og -veggen.. Lå litt langt nedpå, men dro fortsatt bra. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da frafaller jeg "kravet" om sommerhjul denne dagen....jeg kommer nemlig mest sannsynlig ikke til å ha det selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med bil og stoooort Vestfold lokallag banner...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor har du tenkt å ha banneret hen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ønskelig at de som kan (iforhold til jobb) kan stille 16:30 denne dagen. Men kom gjerne 17, men ikke seinere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor har du tenkt å ha banneret hen?

 

Hvis man ikke får hengt det opp noe sted eller laget noe det kan henge på, så kan det evt. ligge på bakken foran bilene.

 

Det er ønskelig at de som kan (iforhold til jobb) kan stille 16:30 denne dagen. Men kom gjerne 17, men ikke seinere.

 

Er der i alle fall senest 16:30 da... håper på fint vær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.