Vestfold: Happening 19. April, hvem kan stille?

Anbefalte innlegg

Jeg kommer 16:30, blir kult å treffe noen i klubben her, siden jeg aldri har fått vært på noen møter eller treff! men hva ble det til med vasking på kepler?? mange som skal? eventuelt når? og hvor ligger det? hørtes litt kult ut å vaske bilen der vis flere kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en kamerat (også VACN medlem) kommer. Enten med S3 eller Kamelon Corrado

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sees vi morgen alle samme :)

Håper så mange som mulig kan komme!

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hva ble det til med vasking på kepler?? mange som skal? eventuelt når?

 

Er vell ikke så mange som rekker innom kepler, men vi får vaska bilene på møller tror jeg :)

 

Kult at det kommer mange nye fjes! Dere er alle velkommen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om det blir liten tid for de fleste til å stikke innom Kepler ja. Utrolig synd da de har ALT vi trenger for å shine bilene våre. Jeg hade planer om å stikke dit, men rekker det ikke jeg heller.

Utrolig bra at at så mange vil stille opp. Kjempebra at vi nå begynner å få mer fokus på lokallaget her. Gleder meg til å treffe dere alle sammen.

Blir nok en fin ettermiddag dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste oppdatering før loppekassa kaller....var nemlig ikke så lenge i den inatt...zzZZZ....

 

ALLE må huske å lage lapp til å ha på dashen som det står beskrevet tidligere i tråden!

 

Poloen er mildt sagt "full av skilt"...he he...dette blir BRA!!!!!!!!!!!!!!

 

Håper så mange som mulig kommer så vi får vist oss mannssterke (og kvinnesterke, huska deg vettdu AB).... frem når de for en gang skyld spør om vi kan stille opp....

 

Polon ser jo litt tafatt ut med 175...vinter"lisser".....Men den er REIN!...så jeg skal ikke spyle no bil....Litt støv tåler man vel...

 

Ja, vi skulle få lov til å spyle biler hos Møller, det kan en få ansvar for å holde styr på imorra når dere dukker opp...

 

EDIT: vi får håpe tv2 været er riktig pga de melder akkurat sånn vær vi vil ha!!!

 

SEES IMORRA I LOKALLAGS KLÆR DE SOM HAR!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALLE må huske å lage lapp til å ha på dashen som det står beskrevet tidligere i tråden!

 

Tror det blir skrevet original effekt. Vegvesenet er trangsynet og firkanta folk, orker ikke noe mere mas :)

 

Noen som har idé om hvor mange vi blir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste spørsmål hvis jeg rekker her... Skulle vi stå parkert til venstre for hovedinngangen? Altså der demobilene pleier å stå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal stå på p plassen på den nærmeste raden mot bygget, men frontene mot inngangen.

 

Så jeg tipper vi skal stå på begge sider av inngangen med fronten ut og skrått mot inngangen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nok der fra 16:00 alikevel så skal nok finne ut av det før alle kommer og skal stille seg opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nok der fra 16:00 alikevel så skal nok finne ut av det før alle kommer og skal stille seg opp :)

 

 

Vet faktisk ikke om jeg klarer å komme. Er drit dårlig ..selv om jeg er på jobb da..Å så må jeg opp i leiligheten å male. Skal flytte snart.. det passet jo liksom mitt i der sola ikke skinner da..

Men skal prøve å få tatt en liten tur ihvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: mad :: bh :: bråk ::fy:: pisk ::angrygun:: slå :: brick :

 

Bilder sier mer en 1000 ord!

 

PINGLE!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer 16:30, blir kult å treffe noen i klubben her, siden jeg aldri har fått vært på noen møter eller treff! men hva ble det til med vasking på kepler?? mange som skal? eventuelt når? og hvor ligger det? hørtes litt kult ut å vaske bilen der vis flere kommer :)

Kepler ligger på Hesby industriområde like ved E-18 på Sem.

Har ikke hørt noe om det er noen som skal vaske.

 

Pål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal faen meg komme bort å gi deg pingle jeg.. hvis jeg bare kommer meg fra jobben litt tidligere. MÅ kjøpe maling . Og få av tak stativene. Ikke drit fett det liksom.. Må vaske også.. så da tar du innvendig vel? :dødhest::stikke:: fis :: slå :: doggy :: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du kommer Kjartan!!!

 

Jeg hiver meg over bilen din innvendig jeg vet du om det trengs;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer jeg og en kamerat med kamelon Corrado. Sikkert litt gøyere bil for de som skal ta lappen enn en kjedelig S3 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du kommer Kjartan!!!

 

Jeg hiver meg over bilen din innvendig jeg vet du om det trengs;)

 

hehe.. det trengs.. bikja til en kompis hoppet inn i den på fjellet.. stikker fra jobb nå kl 15.30 for å vaske og kjøpe maling.. har du pusse skinn i bilen din ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer jeg og en kamerat med kamelon Corrado. Sikkert litt gøyere bil for de som skal ta lappen enn en kjedelig S3 ;)

 

Å så jeg som er sugen på S3 da : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å så jeg som er sugen på S3 da : rock :

 

Du får se den senere :) Kameraten min prøver å selge bilen og håper på lykke hos unge kommende sjåfører, så da ble det den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Charlotte tok noen bilder som jeg deler med dere. Noen fra utsiden og et par fra innsiden her. Var en bra dag med mye bra inntrykk.

 

vestold_moller_1.jpg

 

vestold_moller_2.jpg

 

vestold_moller_3.jpg

 

vestold_moller_4.jpg

 

vestold_moller_5.jpg

 

vestold_moller_6.jpg

 

vestold_moller_7.jpg

 

vestold_moller_8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... i tillegg var vi så heldige å få oppleve Q7en :P Denne var dog solgt og skulle leveres 1. mai, så ble ikke noe prøvetur denne dagen. Men noen få av oss var så priviligerte at vi fikk en full demonstrasjon av bilen og alle dens funksjoner... som ikke var så smått akkurat.

 

vestold_moller_9.jpg

 

vestold_moller_10.jpg

 

vestold_moller_11.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!! Masse fine bilder fra begge to...var en del å se på der i går samt at vi traff en del potensiele medlemer av både den yngre og *kremt* eldre garde : dum :

 

Alt i alt et vellyket arrangement spør du meg...nå er det bare å se frem til neste klubbmøte: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel slenge ut no bilder jeg også, men det blir ikke nå....

 

Takk for bra oppmøt denne dagen...det kan kalles velykket....på tross av litt riper i lakken...bokstavlig talt....

 

Og noen rare opplevelser med den mistenksome purken i Tbg og ikke minst rådyra som kappspringer med biler.....

 

Men å høre 10'ern i luksusbørsa til VW, D E T var en go opplevelse av de skjeldne... Godt vi har ører til å holde gliset på plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.