#26 Skrevet April 10, 2006 Hvis tiden strekker til så er det mulig jeg dukker opp i kveld, for første gang! Håper det er like hyggelig lokallag her som i trondheim.. PS! Forøvrig er det vel litt lurt å forandre første innlegg når det viser seg at informasjonen der ikke stemmer (dvs. det blir treff tidligere enn nevnte dato). Så kanskje det dukker opp litt fler - ikke alle som har tid til å lese alle tråder med lupe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 10, 2006 Kommer et par fra Hadeland også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 10, 2006 Er det noen med vag-com som har tenkt å ta turen og som også kunne tenke seg å prøve og programmere automatiske kjørelys på A3`en for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 10, 2006 Er det noen med vag-com som har tenkt å ta turen og som også kunne tenke seg å prøve og programmere automatiske kjørelys på A3`en for meg? Jeg har sikkert med vag-com. Har ikke programmert kjørelys før, så hvis du finner ut hva man skal gå inn på, skal det ikke være noe problem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 10, 2006 Kommer en liten gjeng fra Østfold også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 10, 2006 BRA MED FOLK IDAG:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 10, 2006 BRA MED FOLK IDAG:) Og ALLE glemte kamera hjemme???!1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 10, 2006 Og ALLE glemte kamera hjemme???!1 Neida, hadde det i bilen men glemte å BRUKE det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 10, 2006 Har da kamera på mobilen:rolleye: Men var ikke mye å ta bilder av da når alle hadde det så forbanna travelt med å komme seg bort derfra. Folk kommer Folk spiser Folk drar. Hvis det er så kaldt som folk snakket om får dere bare huske på å ta med mere klær neste gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 10, 2006 Har da kamera på mobilen:rolleye: Men var ikke mye å ta bilder av da når alle hadde det så forbanna travelt med å komme seg bort derfra. Folk kommer Folk spiser Folk drar. Hvis det er så kaldt som folk snakket om får dere bare huske på å ta med mere klær neste gang;) det er bare de gutta som kjører ordentlig bil som blir igjen veit du... de andre er redd for å bli frakjørt. (ja, ørjan du har LITT ordentlig bil du også hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 10, 2006 sorry, jeg fikk ikke tid til å komme innom i dag, og bilen min ser helt forferdelig ut i dag. Corradoer er virkelig en love / hate bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 16, 2006 Er det noen som har tenkt å ta turen i morgen (mandag 17/4)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 16, 2006 For meg er det vanlig arbeidsdag i morgen, så kommer gjerne jeg Men spørs om ikke det fortsatt er en del på påskeferie da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 16, 2006 Jeg er tilbake i byen etter ferie jeg, så jeg kommer nok en tur jeg hvis det dukker opp noen der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 16, 2006 Svinger vel innom en tur ja: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 17, 2006 Var det noen flere som skulle idag eller? Kunne tenkt meg å tatt en tur for å hilse på lokallaget mitt for første gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 17, 2006 Jeg kommer hvis det er steming for å møtes i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 17, 2006 Jeg kommer jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 17, 2006 Når er dette? Skal på kino kl 19.00, men om det er folk der rundt kl ni kan jeg jo vippe innom en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 17, 2006 Mulig jeg tar turen innom for første gang jeg også. Må se om jeg rekker det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 17, 2006 Jeg kommer jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 17, 2006 Kan noen ta med 2 stk klistremerker og 2 stk skiltplater til den nye typen skilt? Må ha på ny biln:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 17, 2006 jeg kommer også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 17, 2006 Vi møtes klokken 19, og om det er som vanlig, så er vi nok fortsatt der klokken 21 ja, så det er bare å vingle innom det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 17, 2006 med levert bil så kommer jeg ikke desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...