Oslo: Sommersesong Mc Donald`s - Lørenskog mandagsmøter

Anbefalte innlegg

Driver nå med sikrings "trimming" på mandagsmøter :rolleye: Tror vi får vente til Ørjan har dratt neste gang vi finner på noe sånt : dum :: bråk : Kan ikke bare ta en sikring som trengs et annet sted!! :fy:: smil :

 

Men synes faktisk at bilen gikk bedre etter litt det ble litt større sikring på radioen : klø ::P Lyden i høyttalerne ble iallfall bedre etter løse kontakter ble isolert :o:tilber:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for turen Roger! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver nå med sikrings "trimming" på mandagsmøter :rolleye: Tror vi får vente til Ørjan har dratt neste gang vi finner på noe sånt : dum :: bråk : Kan ikke bare ta en sikring som trengs et annet sted!! :fy:: smil :

 

Men synes faktisk at bilen gikk bedre etter litt det ble litt større sikring på radioen : klø ::P Lyden i høyttalerne ble iallfall bedre etter løse kontakter ble isolert :o:tilber:: rock :

Regner med at etter at Bjørn kom med 15A sikring og jeg med 20A sikring og Bjørn Chr. kom med NEMKO-godkjent elektrotape (type 228), så fikk du bedre drag i andregiret på radioen? Uansett, så skal du og Bjørn (og Ørjan alias copycat) ha tusen takk for all hjelp i kveld, selv om det ønskede resultatet uteble.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg stilte med kveldens desidert råeste kjøretøy:rolleye:

Men virket som jeg lukter vondt eller noe siden flesteparten allerede hadde dratt når jeg kom: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver nå med sikrings "trimming" på mandagsmøter :rolleye: Tror vi får vente til Ørjan har dratt neste gang vi finner på noe sånt : dum :: bråk : Kan ikke bare ta en sikring som trengs et annet sted!! :fy:: smil :

 

Fint å ha noen å legge skylden på da for noe en selv gjorde: bråk :

Eneste jeg skal ha skylden for var at jeg hadde utstyret til å nappe ut spilleren.

Var faktisk du selv som nappet ut den 10amp sikringen som var gåen og erstattet den med den som stod 2 hakk under som alle trodde var reservesikring.

Men men, er ikke hårsår.: vinke :

Fint dere klarte å fikse problemet til slutt da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for turen Roger! : vinke :

 

Bare hyggelig det vet du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig det vet du.

 

Neste gang kommer du med Q7? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang kommer du med Q7? :rolleye:

 

Vi får se da vet du? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang kommer du med Q7? :rolleye:

Nja. Har mere lyst til at han tar med en A8 med W12 eller no sånt. Hvordan er det foresten å komme på Møller for å prøvekjøre noe sånt? Er det mulig eller bare kreditt sjekker dere meg å kaster meg ut etterpå?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har desverre ikke fått den inn i butikken enda, for den nye W12'n til kunden ble litt forsinket fra fabrikk, så han måtte bruke den litt til.

 

Det er vel en bil som selger blir med ut på hver eneste prøvekjøring vil jeg tro, ettersom vi skal ha den i kommisjon for eieren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at etter at Bjørn kom med 15A sikring og jeg med 20A sikring og Bjørn Chr. kom med NEMKO-godkjent elektrotape (type 228), så fikk du bedre drag i andregiret på radioen?

 

Radioen fikk kjempe mye bedre drag på alle girene ja : haha : Nei du, det er rart, for etterpå ble det mindre motorbrems når jeg letter på gassen og føltes også som bedre drag på motoren : klø : Sikkert bare en følelse jeg sitter igjen med, men spilleren ble det definitivt bedre lyd i : rock : Sånn tape er nok greiere å ha enn den papirtapen jeg kjører omkring med : dum :

 

 

Fint å ha noen å legge skylden på da for noe en selv gjorde: bråk :

 

Var faktisk du selv som nappet ut den 10amp sikringen som var gåen og erstattet den med den som stod 2 hakk under som alle trodde var reservesikring.

Men men, er ikke hårsår.: vinke :

 

Huff.. Ikke noe moro å mobbe noen som ikke er hårsåre : gråter :;) Men er nå ganske sikker på at jeg holdt meg helt i ro når den 10 amp sikringen ble nappet ut : klø : Men er jeg selv skyldig beklager jeg så mye : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Radioen fikk kjempe mye bedre drag på alle girene ja : haha : Nei du, det er rart, for etterpå ble det mindre motorbrems når jeg letter på gassen og føltes også som bedre drag på motoren : klø : Sikkert bare en følelse jeg sitter igjen med, men spilleren ble det definitivt bedre lyd i : rock : Sånn tape er nok greiere å ha enn den papirtapen jeg kjører omkring med : dum :

 

 

 

 

Huff.. Ikke noe moro å mobbe noen som ikke er hårsåre : gråter :;) Men er nå ganske sikker på at jeg holdt meg helt i ro når den 10 amp sikringen ble nappet ut : klø : Men er jeg selv skyldig beklager jeg så mye : flau :

 

Det viktigste er at dere fikk alt til å funke igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er nå ganske sikker på at jeg holdt meg helt i ro når den 10 amp sikringen ble nappet ut : klø : Men er jeg selv skyldig beklager jeg så mye : flau :

 

: vinke : Her har du den skyldige : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Her har du den skyldige : dum :

 

Akkurat ja : bråk : Nei da, går så fint så.. Fant jo ut av det til slutt :P Men da husket jeg iallfall riktig når jeg mente at jeg ikke selv gjorde det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke stille på mandagen, må til Frankrike og hente seilbåt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bu hu så syndt det er på deg: bh : Trenger du hjelp eller:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe action på mandag 19.06?!! Antar at det blir møte da også? :P Noen som har en adresse? Er ikke så kjent på den siden av byen... :P tenkte at jeg skulle komme å hilse på, en gang må jo bli den første!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja Truls! : ja ::D

 

Kjør ut av Oslo på E6en, så tar du av retning Lillestrøm der 3 felt

motorveien deler seg til 2 felt retn Skedsmo, og 2 felt retning Lillestrøm.

Kjør nedover veien til Lillestrøm til du ser McD på høyre hånd, du skal så

ta av RETT ETTER McD bygget. Er alltid folk på mandager... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja Truls! : ja ::D

 

Kjør ut av Oslo på E6en, så tar du av retning Lillestrøm der 3 felt

motorveien deler seg til 2 felt retn Skedsmo, og 2 felt retning Lillestrøm.

Kjør nedover veien til Lillestrøm til du ser McD på høyre hånd, du skal så

ta av RETT ETTER McD bygget. Er alltid folk på mandager... ;)

 

Takker.. Men typisk, sykdom i butikken. Må jobbe full dag i morgen. Og det jævla senteret er jo oppe til kl 21.00: bh : Da får det bil neste mandag på meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta det pent i gjennom svingen etter McD! Dårlig erfaring... (måtte visst bytte hele autovernet der etter meg...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte shorft shift i dag (helt alene, sa han stolt : smil : ), men må nok justere litt før jeg dukker opp i morgen :o 5. giret ble nesten umulig å legge i : klø : Men det er nok fort gjort ;)

 

Da gjenstår det bare å få montert takvinge og byttet olje på girkassen, så hvis noen har tid og lyst å hjelpe er det bare å skrike ut :rolleye::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tilbake fra atlanterhavet/engelske kanal, klar for å innta litt junkfood

i morgen! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med meg småtteri som jeg skulle ha montert. Trenger liten torx nøkkel.

Carbon og tacho.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder nok forfall for første gang i år. Jeg har en nevø på besøk, og har lovet han litt av hvert i løpet av uka, så da er det best å begynne i dag, skal vi rekke alt. Men jeg kommer sterkt tilbake neste mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.