Oslo: Sommersesong Mc Donald`s - Lørenskog mandagsmøter

Anbefalte innlegg

Hvis tiden strekker til så er det mulig jeg dukker opp i kveld, for første gang!

Håper det er like hyggelig lokallag her som i trondheim.. :)

 

 

PS! Forøvrig er det vel litt lurt å forandre første innlegg når det viser seg at informasjonen der ikke stemmer (dvs. det blir treff tidligere enn nevnte dato). Så kanskje det dukker opp litt fler - ikke alle som har tid til å lese alle tråder med lupe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer et par fra Hadeland også.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen med vag-com som har tenkt å ta turen og som også kunne tenke seg å prøve og programmere automatiske kjørelys på A3`en for meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen med vag-com som har tenkt å ta turen og som også kunne tenke seg å prøve og programmere automatiske kjørelys på A3`en for meg?

 

Jeg har sikkert med vag-com. Har ikke programmert kjørelys før, så hvis du finner ut hva man skal gå inn på, skal det ikke være noe problem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en liten gjeng fra Østfold også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BRA MED FOLK IDAG:)

 

Og ALLE glemte kamera hjemme???!1 : bråk :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ALLE glemte kamera hjemme???!1 : bråk :;)

 

Neida, hadde det i bilen men glemte å BRUKE det....:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da kamera på mobilen:rolleye: Men var ikke mye å ta bilder av da når alle hadde det så forbanna travelt med å komme seg bort derfra. Folk kommer Folk spiser Folk drar. Hvis det er så kaldt som folk snakket om får dere bare huske på å ta med mere klær neste gang;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da kamera på mobilen:rolleye: Men var ikke mye å ta bilder av da når alle hadde det så forbanna travelt med å komme seg bort derfra. Folk kommer Folk spiser Folk drar. Hvis det er så kaldt som folk snakket om får dere bare huske på å ta med mere klær neste gang;)

 

 

det er bare de gutta som kjører ordentlig bil som blir igjen veit du... de andre er redd for å bli frakjørt. (ja, ørjan du har LITT ordentlig bil du også hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry, jeg fikk ikke tid til å komme innom i dag, og bilen min ser helt forferdelig ut i dag. Corradoer er virkelig en love / hate bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt å ta turen i morgen (mandag 17/4)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg er det vanlig arbeidsdag i morgen, så kommer gjerne jeg :) Men spørs om ikke det fortsatt er en del på påskeferie da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er tilbake i byen etter ferie jeg, så jeg kommer nok en tur jeg hvis det dukker opp noen der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinger vel innom en tur ja: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noen flere som skulle idag eller? Kunne tenkt meg å tatt en tur for å hilse på lokallaget mitt for første gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer hvis det er steming for å møtes i dag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er dette? Skal på kino kl 19.00, men om det er folk der rundt kl ni kan jeg jo vippe innom en tur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar turen innom for første gang jeg også. Må se om jeg rekker det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg også.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen ta med 2 stk klistremerker og 2 stk skiltplater til den nye typen skilt? Må ha på ny biln:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtes klokken 19, og om det er som vanlig, så er vi nok fortsatt der klokken 21 ja, så det er bare å vingle innom det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med levert bil så kommer jeg ikke :( desverre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.