#226 Skrevet Juli 31, 2006 Da blir det vel ikke noe VAG-com i dag.. Men treff blir det for det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Juli 31, 2006 Klarte jo for en gangs skyld å møte opp med noe anseelig farkost! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet August 1, 2006 Er det kun Arne som har VAG-com.. Og han kommer ikke Er det hast, så kan jeg ordne dette i dag. Send SMS på 90 61 29 18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet August 1, 2006 har vag com jeg og.. bare komme innom kjeller det .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet August 1, 2006 Er det hast, så kan jeg ordne dette i dag. Send SMS på 90 61 29 18. Ikke min bil som det er problemer med, men en kompis.. Skal prøve å få ham med i klubben da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet August 2, 2006 Hallo.Leste på internett for en par uker siden at det var oppdaget rotter rundt på mc donalds.Var sett 3-4 rotter under et bord der.Jeg tror jeg ikke skal spise noe mere mat der nei.Nå kan dem begynne å selge rotteburger der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet August 2, 2006 Hallo.Leste på internett for en par uker siden at det var oppdaget rotter rundt på mc donalds.Var sett 3-4 rotter under et bord der.Jeg tror jeg ikke skal spise noe mere mat der nei.Nå kan dem begynne å selge rotteburger der også. http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.744402 Hvis du leser hva som står på side 14 i denne tråden så ligger det allerede inlegg om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet August 6, 2006 Flere som tar turen i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet August 6, 2006 Ing. matematikk eksamen 2 for n'te gang i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet August 6, 2006 jeg kommer i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet August 6, 2006 Regner med å ta turen innover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet August 6, 2006 Jeg kommer en liten tur. Trenger råd angående en felg som er ødelagt: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet August 6, 2006 Er det flere enn meg som er spent på å se bilen til Inge Opland ? Tror det gitt.... Kommer du Inge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet August 6, 2006 Kommer i morgen jeg.. Har med pakke til Knut-Erik, så jeg tør ikke annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet August 6, 2006 Tju hu: rock : Kommer innom i morra jeg også. Men skal hente mor og far på Gardemoen kl 21:20 så blir ikke så lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet August 7, 2006 Regner med å ta turen innover! Sykdom på jobben gjør det usikkert, men skal prøve å klemme inn en tur til Oslo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet August 7, 2006 Jeg kommer en tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet August 7, 2006 Dette ble litt av et mandagsmøte gitt.. Først og fremst tusen hjertelig takk til ALLE som hjalp til Særlig takk til Arve, Arne og Hans Martin for utrettelig innsats Uten dere hadde jeg måtte sette igjen bilen... Og jeg som egentlig hadde tenkt å bytte lyktene selv etter jobb før jeg skulle til Lørenskog Og når jeg nå er igang med å takke, så takk til JAM for at du holdt deg unna i dag.. Var mye som kunne gått galt her.. I morgen når det har sluttet å regne skal jeg legge ut bilder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet August 7, 2006 Vi gir oss aldri Mikael. På skulle lyktene, om vi måtte grine alle sammen...hehe. Forøvrig glemte jeg å betale for en AutoGlym nal som (husker ikke navnet) østfoldingen i den sorte Caddyen skaffet meg. Leser du dette, så send PM med kontonummer, så skal jeg overføre penger straks. (jeg ble så oppslukt av å få montert lyktene til Mikael at jeg glemte å gi deg penger Beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet August 8, 2006 Og når jeg nå er igang med å takke, så takk til JAM for at du holdt deg unna i dag.. Var mye som kunne gått galt her.. Bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet August 8, 2006 Ventet til i dag jeg da men nå er hvertfall mine montert også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet August 8, 2006 Ventet til i dag jeg da men nå er hvertfall mine montert også. Legg ut bilde da...!! Ble du fornøyd eller skal du ha pengene igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet August 8, 2006 Her er min sånn kjapp og gali... Blir fler og bedre bilder etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet August 8, 2006 Her er link til lyktene mine, for de som lurer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet August 14, 2006 Kommer det noen i dag da? Nå er jeg tilbake fra "ferien" min, så jeg dukker opp jeg, med noen VELDIG etterlengtede deler i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...