#251 Skrevet August 14, 2006 Kommer tuslende en tur jeg. Mulig Mikael har noe mer som skal monteres også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet August 14, 2006 Har tenkt tanken å komme flere ganger i år uten å få det til, men idag ser det endelig ut til å gå an å få tatt en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet August 14, 2006 hallo.jeg kommer ikkje på lokaltreffet i dag eller.jeg er i drangedal på ferie hos svigermor.det har ikkje skjedd noe nytt med bilen.skal snart bytte plugger,pluggledninger,fordelerlokk og sånn.ledningene har aldri hvert byttet tror jeg.eller ikkje fordelerlokket.vi prates folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet August 14, 2006 Ser for meg jeg "må". Årets siste før man bor i Trondheim, samt årets siste med bil trolig Noen må vel fire flagget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet August 14, 2006 Skal se om jeg får somlet meg innover, men lover ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet August 14, 2006 Kommer tuslende en tur jeg. Mulig Mikael har noe mer som skal monteres også Har jo et sett baklykter som jeg ikke fikk til å lyse riktig på egen hånd Jeg kommer iallfall, så får vi se hva det blir til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet August 14, 2006 Må nok melde pass i kveld også. Sitter og "stor koser" meg på jobb i Stavanger: bh : . Sattser på å ta turen neste mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet August 14, 2006 Takk Arne http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=41867&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet August 21, 2006 Hallo.Hvem kommer i dag da?Lurte på om jeg skulle ta en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet August 21, 2006 Jeg har ihverfall tenk å ta turen idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet August 21, 2006 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet August 21, 2006 Drar fra jobben nå jeg.. Er der plutselig jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet August 21, 2006 Er på tur nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet August 22, 2006 Hallo.er det noen som har en plugg nøkkel som kan ta den på møtet på mandag skulle ha byttet plugger,pluggledninger og fordelerlokk.trenger litt hjelp.hvis ikkje så får jeg ordne med noen andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet August 22, 2006 Hallo.er det noen som har en plugg nøkkel som kan ta den på møtet på mandag skulle ha byttet plugger,pluggledninger og fordelerlokk.trenger litt hjelp.hvis ikkje så får jeg ordne med noen andre. tar med meg skralle settet jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet August 22, 2006 Hallo.er det noen som har en plugg nøkkel som kan ta den på møtet på mandag skulle ha byttet plugger,pluggledninger og fordelerlokk.trenger litt hjelp.hvis ikkje så får jeg ordne med noen andre. Vi hjelper vi vet du Om ikke annet kan jeg prøve å holde John-Arild unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet August 22, 2006 tar med meg skralle settet jeg... kjempe flott arve.skal kjøpe greiene på fredag.fordelerlokket være orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet August 22, 2006 kjempe flott arve.skal kjøpe greiene på fredag.fordelerlokket være orginalt? Ring og hør pris hos Møller og hos Mekonomen, så kjøper du der det er billigst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet August 22, 2006 Ring og hør pris hos Møller og hos Mekonomen, så kjøper du der det er billigst plugger og pluggledninger kan jeg vel bare kjøpe på torshov vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet August 25, 2006 ja da er plugger,pluggledninger,fordelerlokk og rotor kjøpt inn.klar til å byttes på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet August 25, 2006 Hvorfor byttes på mandag? Dette gjør du jo selv på max 10 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet August 26, 2006 Hvorfor byttes på mandag? Dette gjør du jo selv på max 10 min. har ikkje pluggnøkkel og greier serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet August 27, 2006 Minner om møtet i morgen. Ikke sikkert at jeg kan møte selv, men mangler du skiltplater eller klubbmerker, så kan dette fåes av Thomas Christensen. Jeg skal sannsynligvis til Lillehammer for å hente en slik en. Se bilde. En klem til den som gjetter bilmerke og type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet August 27, 2006 Minner om møtet i morgen. Ikke sikkert at jeg kan møte selv, men mangler du skiltplater eller klubbmerker, så kan dette fåes av Thomas Christensen. Jeg skal sannsynligvis til Lillehammer for å hente en slik en. Se bilde. En klem til den som gjetter bilmerke og type. lada eller en renault... gjetter på det siste, men bakmontert motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet August 27, 2006 lada eller en renault... gjetter på det siste, men bakmontert motor..Feil, men ang. motor, riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...