#101 Skrevet Mai 15, 2006 får se hva jeg får tid til. kanksje jeg kommer en tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 15, 2006 Jeg får desverre ikke mulighet/tid til å komme i kveld, så der får klare dere uten meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 15, 2006 Jeg kommer innom iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 15, 2006 "Joppe" kommer med 2 små(?) menn i.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 15, 2006 Jeg kommer også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 15, 2006 Kommer på 2 hjul som vanelig men rekker ikke være der før nærmere kl 20,30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 15, 2006 ser nok ut som jeg tropper opp i dag... men får ikke vært der så lenge ettersom jeg skal ned igjen på jobb klokken 9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 15, 2006 Eg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 15, 2006 Kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 15, 2006 Måtte klare dere uten meg også gitt Dro fra Göteborg og rett på nattevakt jeg Men kommer sterkt tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 15, 2006 Kveldens laveste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 15, 2006 Kveldens laveste... DAYUUUUM!!! FETT MARTIN! Må bare få på gromhjula nå.. Helt klar for å se bilen med dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 16, 2006 ser nok ut som jeg tropper opp i dag... men får ikke vært der så lenge ettersom jeg skal ned igjen på jobb klokken 9 Men Skrap6'en tok du ikke med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 16, 2006 Men Skrap6'en tok du ikke med? den kommer nok på mandag igjen... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 22, 2006 er det noen som kan gi meg en vei beskrivelse til mcdonalds hvor det pleier å være samling på mandager? hadde ikke tid i dag, men tenkte å ta meg en tur neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 22, 2006 Noen bilder fra i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 22, 2006 Et par til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 22, 2006 Hvis du kjører E6 fra Oslo mot Lillehammer. Når du kommer til Karihaugen så deler E6 seg i 2 mot Lillestrøm og videre nordover. Da tar du mot Lillestrøm. Så kom Mc Don på høyre hånd etter ca 3 km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 22, 2006 Og kveldens siste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 22, 2006 Noen bilder fra i kveld Den blå A3'en tror jeg jeg har sett noen ganger på Vestli. Kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 22, 2006 Stemmer det. Har dagmamma i Vestlisvingen og går på babysvømming på Vestli skole. Så er der bort opptil 3 ganger om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 22, 2006 Hvis du kjører E6 fra Oslo mot Lillehammer. Når du kommer til Karihaugen så deler E6 seg i 2 mot Lillestrøm og videre nordover. Da tar du mot Lillestrøm. Så kom Mc Don på høyre hånd etter ca 3 km. Takker og bukker! Da kommer jeg neste mandag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 22, 2006 Stemmer det. Har dagmamma i Vestlisvingen og går på babysvømming på Vestli skole. Så er der bort opptil 3 ganger om dagen. Det er vanskelig å ikke legge merke til bilen din når man ser den. Nice bil du har. Bor på Vestli så derfor jeg har sett den en del ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 23, 2006 Noen bilder fra mandagstreffet 22. mai: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 23, 2006 Noen flere fra mandag 22. mai: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...