Hvem skal til Drammen 1. Mai?

Anbefalte innlegg

Stakkars Keko....

 

Jeg tror jeg skal modifisere baklysene mine også. Bytte ut det svarte glasset med klar plexiglass, da vil baklysene se sånn ut.... :D

105_0566.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Stakkars Keko....

 

Jeg tror jeg skal modifisere baklysene mine også. Bytte ut det svarte glasset med klar plexiglass, da vil baklysene se sånn ut.... :D

frem med sølvpapir, plexiglass og varmepistol..... og vips så har du Lexuslykter....hehe:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir like mye ghetto-mod som å spraye vanlige baklys svarte, det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Det blir like mye ghetto-mod som å spraye vanlige baklys svarte, det.

hva gjør man ikke for å få Lexuslykter i disse dager da?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

hva gjør man ikke for å få Lexuslykter i disse dager da?: smil :

 

Hva gjør man for ikke å få Lexuslamper i disse dager, ville jeg helelr sagt ;)biggrin_upper.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Hva gjør man for ikke å få Lexuslamper i disse dager, ville jeg helelr sagt ;)biggrin_upper.gif

Ja helst det...hehe: dum : : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hva har skjedd med lykta di Per?

 

Gammel skade det der tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle bytte den gamle (på bildet) som hadde noen sprekker i glasset. Pga den bruker sikaflex til å tette for vann hang lykta så godt fast at jeg dro av glasset! Da så jeg Lexy-lykta og måtte bare ta bilde :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke synd på Keko...og Tommy..traktoren din klarer sikkert å henge på Kekogolf pga det klarer jeg sånn ca vet jeg........Men det er ikke kult med Polo over 120-130 av erfaring(men er litt spent nå pga har ikke vært no særlig på E-18 etter "bråkepotta" ankom under gulingen ifjor,så det kan jo bli en interessang opplevelse.........Men Kjetil...Poloen klarer da mer enn 120???..........165?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fet Lexi lykt Per forresten!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Jeg har tenkt meg dit. Vet at en del andre har lyst. Må jo i så fall få igang en sammlet kjøring. Noen som vet at de skal dit?

 

Er det noen av dere agder gutta som har plass og mulighet til å ta med seg 4 felger, med dekk til drammen denne helga? Har noen som skulle vært levert der oppe...

 

Er 4 stk. 16" felger, så en polo kan fort bli litt trangt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, får mye pepper pga de lyktene mine... Bryr meg ikke om det, men synes at det er begynt å gå litt over grensa. Folk burde få lov å ha akkurat det de vil på bilene sine. Han som startet tråden om den såkalte "FMLL" klubben skrev tideligere i et tråd under STYLING at han selv var intressert i Lexus lykter på bilen sin. Tok ikke langt tid før han forandret mening.. Men nok om det....

 

Det jeg vil si er at mange av dere gikk glipp av et kjempe treff på sørlandssentret... Streetmeet 2004... Ca.90 biler og 200 mennesker. Mye fint å se på. Biler og Damer...He,he.. Det utviklet seg til en kjempe fest med mye moro, billek og drag...

 

Lars Inge: Golfen min "med så liten motor" vant nemlig 5 av 6 drag som jeg var med på....: cool :

 

Biler som jeg vant over er:

Golf 3 1,8

Peugeot Sport

BMW 520

Golf 3 Diesel

Audi A4 1,8T

 

Bilen som jeg tapte mot:

Audi A4 1,8T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut noen bilder fra igår.... Ikke bare VAG..

ny.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Zeljko Memic

og siste...

 

Hei keko.

 

Har du flere bilder fra Streetmeet? Jeg håper det ikke var siste treffet for året, av den sorten, skulle på treffet, men endte på påskefjellet, med rød nese!!!:(

 

Gleder meg til neste treff, da skal jeg være med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke hadde tid til å komme, ser ut som det var mange fine biler der. Også synd at det ikke var meldt litt tidligere på forhånd :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Synd jeg ikke hadde tid til å komme, ser ut som det var mange fine biler der. Også synd at det ikke var meldt litt tidligere på forhånd :(

 

Har vært annonsert på Bilforumet.net siden nyttår..dato ble fastsatt for knappe 3 uker siden, tenker jeg..

 

Men både du og jeg, Per får satse på å være med neste gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arne jakobsen

Har vært annonsert på Bilforumet.net siden nyttår

 

Det hjelper ikke mye... :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Det hjelper ikke mye... :rolleyes:

 

Var dessverre ikke der, jeg heller. Men jeg satser på å ta det igjen neste gang. OG, jeg regner med at gutta bak dette, bl.a en i en MB 190E og no ford folk kommer til å kjøre ett slikt stunt igjen snart. Det er så alt for lite aktivitet i bil miljøene her nede, og dette viser jo da at slike arrangementer er noe som er interessant for folk. VACN her nede er nok kanskje for liten, men slike treff burde egentlig skje når ting var i litt mer lovlige former....

 

Satser på flere treff, av VACN og Bilforumet.net her nede i sør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne:

Hvis du får hjulene til Arendal kan jeg ta de videre derfra.

 

Keko:

Litt godlynt mobbing må til...

 

Kanskje vi nå skal la denne tråden handle om det den egentlig gjelder...hvem som skal til Drammen 1. mai og hvor vi skal treffes langs veien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Arne:

Hvis du får hjulene til Arendal kan jeg ta de videre derfra.

 

Keko:

Litt godlynt mobbing må til...

 

Kanskje vi nå skal la denne tråden handle om det den egentlig gjelder...hvem som skal til Drammen 1. mai og hvor vi skal treffes langs veien?

 

Hei Lars inge.

 

Jeg får sikkert kjørt hjula til Arendal, det burde ordne seg. Jeg må bare få fikse bilen...satser på at kristiansands bilverksted er klare for litt skruing nå på tirsdag..glemte selvfølgelig å bestille time før påskeferien, men...:(

 

Kommer plutselig med no dekk bortover, så blir Rudi Sand fornøyd!!

 

Back to topic

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjærne blitt med oppover, men pojken fyller 1 år da. Så jeg blir vel akterutseilt denne gangen også! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får bare ringe meg Arne på 91 6 31 79 så avtaler vi nærmere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Arne...

 

Har ca.90 bilder og 4 filmer fra treffet. Er blitt filmet både når jeg vant og når jeg tapte... Kan brenne dem over til en cd, men de fleste bildene blir lagt ut på http://www.streetteam.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.