Hvem skal til Drammen 1. Mai?

Anbefalte innlegg

Hey Keko mann! Syntes lyktene dine er fine jeg!!!!!!

Og er enig med deg i at man må få putte på hva man vil på bilen,men folk må få si sin mening....Men kanskje BARE en gang holder.......

Kult at du dro ræva av disse bilene da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Å siden tråden handler om 1.Mai så sees vi da!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Zeljko Memic

Hei Arne...

 

Har ca.90 bilder og 4 filmer fra treffet. Er blitt filmet både når jeg vant og når jeg tapte... Kan brenne dem over til en cd, men de fleste bildene blir lagt ut på http://www.streetteam.no

 

Hmm...finner ikke noenting på de sidene, merkelig....Hvis du kunne brent de, hadde det vært gode saker. Skulle vært der med corra, når du legger de bak deg med din 1,6 så burde min G60 dra fra de rimelig greit..

 

Hadde i allefall vært gøy å se derfra, siden jeg ikke fikk blitt med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at jeg tar en tur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Zeljko Memic

Hei Arne...

 

Har ca.90 bilder og 4 filmer fra treffet. Er blitt filmet både når jeg vant og når jeg tapte... Kan brenne dem over til en cd, men de fleste bildene blir lagt ut på http://www.streetteam.no

 

Skal få lagt ut så mange som mulig på http://www.streetteam.no ja, men jeg må bare få tid til å gå igjennom bildene... sånn tar tid... ble en del bilder.. mange som ikke kan brukes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye rart av biler der ja. Jeg må innrømme at jeg likte den gamle røde Celicaen littegrann : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte også Celica'en, men gjerne uten horelys.

 

Den røde Datsun'en er heller ikke dum, kunne godt hatt den i garasjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gutta der sørpå lakt opp en kjørerute slik at vi kan få avtalt stoppesteder og klokkeslett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Har gutta der sørpå lakt opp en kjørerute slik at vi kan få avtalt stoppesteder og klokkeslett?

 

Ja, vi kjører fra Arendal 0600, da er vi på Statoil Eidanger ca 0720, og så tar vi pitstop der (toalett, drikke, strekke på bena) Så henger dere Telemarkinger dere på der, så er vi vel på Shell Fokserød (Sandefjord) ca 0810 tenker jeg. Der plukker vi videre opp noen fra Vestfold, og så er det straka vegen til Drammen. Noen innvendinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit for meg, men huff, det blir tidlig gitt... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Ja, vi kjører fra Arendal 0600, da er vi på Statoil Eidanger ca 0720, og så tar vi pitstop der (toalett, drikke, strekke på bena) Så henger dere Telemarkinger dere på der, så er vi vel på Shell Fokserød (Sandefjord) ca 0810 tenker jeg. Der plukker vi videre opp noen fra Vestfold, og så er det straka vegen til Drammen. Noen innvendinger?

 

Høres ut som en kjempeplan! Vi får henge oss i stroppene slik at Telemarksfolket kan stille med en god gjeng vi også da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Greit for meg, men huff, det blir tidlig gitt... :D

 

Du får trøste deg med det, Trond, at det blir tidligere for de fra KRS. De må begynne kjøringen kl 0500 (ca) skal de møte oss på Harebakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Du får trøste deg med det, Trond, at det blir tidligere for de fra KRS. De må begynne kjøringen kl 0500 (ca) skal de møte oss på Harebakken.

 

Jepp,det er sant. Opp kl.04.00. Felleskjøring fra Esso Oddemarka kl.05.00. Harebakken kl.05.50

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et fantastisk tidspunkt :D:D:);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koss e mulighetan får overnatting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke en camping i nærheten der da? Du kan se på forumet under "treff" avdelingen, tror det står litt mer info der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Johan Erlend Dybvik

koss e mulighetan får overnatting

 

Mulig (ikke sikkert) at jeg og Marius slenger opp et telt eller to og overnatter i drammen... men det er ikke sikkert... Må se hvor seint det blir... orker ikke kjøre hjem hvis jeg er så trøtt at jeg ser rudolf forran bilen liksom... Skummelt sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant Tommy, lurt med telt til deg med diesel;) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Det er sant Tommy, lurt med telt til deg med diesel;) :D

 

ØY!!! hva mener du med det!!!

 

hehe. Tror det er lurt uansett å ikke kjøre når kroppen vil sove..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mener er at du har en litt "trøttende" motor som : haha : "fyrer med diesel" vet du :D fort gjort å sovne da vet du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske greit med 75 hester... lette å holde oversikt over :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du skjønner at jeg kødder nå! Das bis gut!!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Hehe, du skjønner at jeg kødder nå! Das bis gut!!! : ja :

hehe. Jau.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur da folkens og kos dere.

Skriver det her siden Per ikke ville at vi som ikke skal være med ikke skulle skrive noe i den andre topicen :D :D :D Smart eller? hehe....

 

Enjoy folks ;)

 

MVH

Thor!

PS: Ta masse bilder da......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thor Arne Lysfjord

Smart eller? hehe....

 

Genialt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.