Hvem skal til Drammen 1. Mai?

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Jeg kom meg hjem, etter en utrolig treg tur... :( men men, slitedeler er jo til for å byttes da...

 

Surt med den første lille køen jeg lagde da...

 

Skjedde det noe med bilen din eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thor Arne Lysfjord

Skjedde det noe med bilen din eller?

 

Etter hva vi fant ut var det vel strammehjulet til servoreima som hadde skjært seg litt.

 

Eller har du funnet ut noe annet nå Trond?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det strammehjulet er temmelig gåent det ja Christian, men det lagde ikke lyd med en gang jeg startet den på søndagen, av en eller annen grunn : klø : tok 5 min. så var den kjipe "diesel" lyden der igjen : nei :

 

Thor Arne, det røk en slange fra intercooleren, så på vei hjem hadde jeg ikke turbotrykk i det hele tatt.... KJIIIIPT...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper jeg kunne dradd i fra deg med Turbo-tjukk-ole-maskinen min da :D

 

Jeg mista noe tikking på veien hjem... har aldri hørt motoren gå så fint siden jeg fikk bilen. Så nå gliser jeg fra øre til øre :D tror jeg skal spandere på olje og bremseveskeskift på bilen :D bare for å være snill med bilen, mens den er snill med meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes KJIIIIIPT ut ja...... :(

 

Ellers hvrodan var treffet? F... at jeg ikke var hjemme!

Får kanskje solgt bilen nå og da reiser jeg rett Nord over når jeg skal hjemover og henter den "nye" god bilen min ;)

Gleder meg noe vilt.......

 

Når er det lokallags treff i Juni? Så får jeg kanskje vist frem det nye medlemmet:D

Klarer ikke lese stort på agder sin hjemme side. Alt er så smått.

Vet ikke om det har noe med hiddenen her å gjøre????

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagstreffet i juni er vel ikke knyttet til et spesielt arrangement så vidt jeg vet, så da blir det vel onsdagstreff som vanlig, første onsdag i måneden. Lars-Inge får rette meg hvis jeg kommer med feil opplysninger her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.