Agder: hovedtreffet på våler 2,3,4 juni

Anbefalte innlegg

Vil være tidlig ute i år med å planlegge.. hvem er det som skal innover og når reiser vi ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå tenkt å reise dit som vanlig, det blir 6. gangen jeg er på VACN hovedtreff. Denne gangen skal jeg ta med vinterklær så jeg slipper å fryse raua av meg slik jeg har gjort de siste tre årene.

 

Mitt store spørsmål er, får vi lov til å campe ved banen i år? Syns jeg hørte noe snakk i fjor om at dette ikke ble tillatt mer pga hærverk på materiell rundt banen : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg skal også inn selvsagt, og tar med scooterdressen jeg :) ja, ble vel most noen ruter i en gravemskin i fjor.. får bare håpe vi kan sove der inne.. det som er morsomt.. skal jeg spørre håkon eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke komme i år, det er noen som har bestilt ferietur til DANMARK da... Kommer til å angre det til jeg blir gammel sikkert.....

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting er ikke helt klart for min del enda, men ser ut til at dette går i vasken for min del. :(

 

Dama fått ferie fra jobb de 2 første ukene i Juli og de har vi planlagt å bruke på å kjøre til Nord Norge for å besøke familien min. Noe som egentlig blir prioritert litt mer enn biltreff siden jeg bare ser disse 1 gang i året. Men dette er bare om vi ser at vi har råd til å ta turen.

 

Om det blir skrinlagt av økonomiske grunner fra min side så har jeg allerede orndet med skyss inn til våler ;)

 

Så det er uvisst enda for min del. Dessverre.

 

Håper uansett for alle andres del at det blir camping med banen og at været er med oss/dere denne gangen. I fjor var det kaldt og noe vått. Men takket være party teltet til, Per så ble det ikke så vått som det fort kunne blitt.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

thor arne da :) dette treffert er i begynnelsen av juni, og koster ikke mer enn et dekk.. så lutfattig er ikke du :)

 

lån ut dama på leasingavtale eller noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

thor arne da :) dette treffert er i begynnelsen av juni, og koster ikke mer enn et dekk.. så lutfattig er ikke du :)

 

lån ut dama på leasingavtale eller noe..

 

:o :o :o

Pinlig :) hehe..... har tenkt litt feil.

 

Jeg skal selvfølgelig være med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra, da var det i boks :) noen flere ? partytelt i år igjen per ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig også med..

 

Går ikke glipp av Våler om det smalt!

 

Blitt en god forsommervane det der :)

 

Denne gangen må jeg få til en banetur og : rock ::klapp::glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i lurefasen.. med andre ord, vet ikke helt. Men er det noen som har plass innover? Og er det muligheter for en ung mann å få en runde eller tre på bane sammen med noen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thor Arne sitter på med meg, men det er jo godt mulig Per eller andre har ett ledig sete..

 

Hiv deg med, på tide du og joiner...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis nybilen er på plass,så tenker jeg at jeg tar turen i år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis nybilen er på plass,så tenker jeg at jeg tar turen i år:)

 

Ut med språket Geir...

 

Var du så skuffa etter effekt testen ;) tuller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir s2,men tar meg tiden til å finne den "perfekte" bilen:) endelig fått meg jobb igjen,så må bare fikse noen småting på coupen før den skal selges:) kjøpt meg ett gammelt vrak av en audi 80 å dure rundt i imellom tida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg og skal innover. som førstegangs reisende til hovedtreffet lurer jeg på om det pleier å være liv(mye folk og BILER)?? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

partytelt i år igjen per ?

 

Selvfølgelig, det var jo derfor jeg kjøpte det :)

 

Så det blir nok til å ta med tilhengeren i år også. Kanskje skaffe meg noen slitne 195/50R15 så jeg har banedekk, for i år er ikke setet mitt ødelagt, da skal jeg på banen igjen. Forhåpentligvis med nytt stabstag bak også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg og skal innover. som førstegangs reisende til hovedtreffet lurer jeg på om det pleier å være liv(mye folk og BILER)?? : rolleyes

 

Det pleier å være kjempemye liv, flere hundre biler der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres bra ut. bllir det avreise fredag eller??. vanskelig å finne frem:o :o harikke vært på våler før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg skal innover...må bare prøve å få fri på fredag siden jeg regner med at det blir avreise herfra i løpet av formiddagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres bra ut. bllir det avreise fredag eller??. vanskelig å finne frem:o :o harikke vært på våler før.

 

Jeg er for Fredagen, men det kommer ann på Trond for min del. Er jo litt kult som i fjor å være der fra fredagen av og se alle komme kjørende på lørdags morgen. Går ut i fra at vi stiller opp på den "faste" plassen ved inngangen.? Per?

 

Å finne frem er ikke noe problem. Jeg har en GPS som kan brukes vist noen ønsker det, men Per som har vært der noen år på rad nå kan sikkert kjøre den veien i blinde ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reiser selvfølgelig fredag ja, helst på morningen for min del, tiden går fort nok på Våler:D:D Jeg har og gps :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig, det var jo derfor jeg kjøpte det :)

 

Så det blir nok til å ta med tilhengeren i år også. Kanskje skaffe meg noen slitne 195/50R15 så jeg har banedekk, for i år er ikke setet mitt ødelagt, da skal jeg på banen igjen. Forhåpentligvis med nytt stabstag bak også :D

 

trenger du 4 meget billige slike dekk er det bare å komme opp til evje :) er noe mønstet igjen , men ikke mye.. om noe i det hele tatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per eller Lars.. plass til en skummel nordlending, som igjen tenker melde seg inn i samfunnet igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per eller Lars.. plass til en skummel nordlending, som igjen tenker melde seg inn i samfunnet igjen?

 

Det ordner seg helt sikkert...kan ikke tenke meg annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger du 4 meget billige slike dekk er det bare å komme opp til evje :) er noe mønstet igjen , men ikke mye.. om noe i det hele tatt :)

 

Når jeg tenker meg om, så bruker jeg mine slitne 16" på banen. Får bare ta de med på hengeren og bytte der inne...

 

Og når det gjelder reiseruten så er det i hovedsak 2 veier for å komme til Våler. I begge tilfellene kjører man selvfølgelig til Oslo og legger nordover på E6.

 

Alternativ 1 er å svinge av E6 på Kløfta og kjøre Rv2 retning Kongsvinger, for deretter å følge Rv20 mot Elverum når man er på Kongsvinger.

 

Alternativ 2 er å kjøre E6 nordover mot Hamar, svinge av E6 til Rv3 på et sted jeg ikke husker navnet på, kjøre over Løten og følge veien til Elverum, for deretter å svinge retning Kongsvinger.

 

Banen ligger ved tettstedet Braskereidfoss, ca 1 mil nord for Våler "sentrum". Det er ca 3 mil fra Elverum, eller 7 mil fra Kongsvinger, hvis jeg ikke husker helt feil. Det er uansett 42 mil fra Arendal, når man kjører via Kongsvinger. Det er cirka like langt å kjøre via Elverum, så vidt jeg husker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.