Agder: hovedtreffet på våler 2,3,4 juni

Anbefalte innlegg

Statoil Furuset, det er like etter at man passerer bomstasjonen på E6 nordover ut av hovedstaden, er det ikke? En McD der også, rett ved siden? Eller husker jeg feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres korrekt ut, Var på Furuset i går, på Ikea...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres korrekt ut, Var på Furuset i går, på Ikea...

 

 

Skal dere reise på fredagen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi reiser fredag morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil Furuset, det er like etter at man passerer bomstasjonen på E6 nordover ut av hovedstaden, er det ikke? En McD der også, rett ved siden? Eller husker jeg feil?

 

Du tenker nok på Esso som er meter etter bommene på vei ut. Statoil ligger på høyreside av motorveien på vei ut av bomringen. Hold høyrefila ut av bommene og ta første avkjørsel. Avkjørselen deler seg umiddelbart hvor høyre går inn til Furuset og venstre går ned til Statoil (ser ut som en bussholdeplass).

 

Men jeg henger jo med dere på turen og er relativt kjent i området etter å ha bodd der et år nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi reiser fredag morgen.

 

oki! jeg reser tidlig lørdag jeg. noen som skal det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå spøker det for min del folkens :(

 

Jeg har fått en liten sommer jobb på skole skipet Gann i stavanger.

Jobben starter den 5 Juni altså mandags morgen.

 

Dette gjelder meg og en klasse kamerat og han vil reise bort til Stavanger Søndags kvelden og da ser jeg dette som umulig : gråter : dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reis inn med oss på Fredag, og så stikker du hjem søndags morra... Du mister selve treffet på søndagen, men får oppleve en nordlending (som ikke heter Johan) som griller som en gud :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reis inn med oss på Fredag, og så stikker du hjem søndags morra... Du mister selve treffet på søndagen, men får oppleve en nordlending (som ikke heter Johan) som griller som en gud :D

 

Det kunne jeg gjort ;)

Men har i grunnen ikke bil til å komme meg verken opp eller hjem igjen, planen var jo at jeg skulle sitte på med, Trond...

Men han får ikke lov til å reise på søndagsmorgenen og jeg VET at han ikke vil heller ;) Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del sliter med noen feil på bilen som jeg må finne ut av...hvis ikke blir i hvert fall ikke Golfen med innover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del sliter med noen feil på bilen som jeg må finne ut av...hvis ikke blir i hvert fall ikke Golfen med innover...

 

Hmm, hva skjer med den da Lars? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hva skjer med den da Lars? : klø :

 

Det ser ut til at dynamoen har tatt kvelden men jeg får liksom ikke målingene til å stemme...

 

Teori og praksis stemmer ikke i det hele tatt og jeg må derfor prøve med ny dynamo. Regner med jeg får tak i en i morgen men hvis det ikke er den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kjipt.. Håper det er den da, så GTIèn er med inn igjen:)

 

Jeg er faktisk, tro det eller ei, klar med smørbrødet (middagen) jeg hadde planer om å få gjort før treffet i motorrommet mitt, bare bytte av wastegatefjær og membran igjen... (Så er det mapping:D)

 

For ikke å snakke om polering da, men det er jo pleie, og ikke skruing..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper og tror det skal ordne seg...er liksom litt tamt å sitte på med noen andre innover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper og tror det skal ordne seg...er liksom litt tamt å sitte på med noen andre innover...

 

Skjønner det, er jo racerbil`n din...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det, er jo racerbil`n din...

 

Ja ikke sant... *S*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir desverre ikke med i kolonnen innover.. skal ha derbyen på bane, så må bruke tid på å montere stoler og sele i den.. kommer oppover slik at jeg er der oppe tidlig på fredagskvelden.. dere får holde av en plass til meg :) er med i kolonnen hjemover iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg, ENDELIG, fått orden på servoen i A6'n... Viste seg at det ikke var servopumpa som hadde tatt kvelden, men heller 1 stk pakningsring som ikke spillte ball lengre... Stakk innom lokale møllerbutikken og shoppa like godt 2 nye. Prisen ble på svimlende 8 kr. De nekta forøvrig å gi meg 10% rabatt, selv om jeg mente dette var orginaldeler og at vi skulle ha rabatt på dette.

 

Uansprett, jeg er klar.

 

Har lastet opp 10% av lastekapasitet med Derbydel(er).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.