Agder: hovedtreffet på våler 2,3,4 juni

Anbefalte innlegg

vel, jeg gir pokkeren i hvilken vei vi kjører bare jeg har noen å følge etter så jeg slipper å havne i sverige ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, jeg gir polleren i hvilken vei vi kjører bare jeg har noen å følge etter så jeg slipper å havne i sverige ;)

 

Det skal vi nok få til du :) hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn i tilfelle dere ikke så det så blir det ikke noe camping på banen i år : mad :

 

håper dere stiller allikevel.. er endel som har meldt avbud kun pga dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er du helt sikker på og eller?

 

Latterlig at folk skal ødelegge for oss snille ass!!

 

Ps, skrivefeil i innlegget din!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir campinga da?

Jeg regner med at jeg hiver meg med oppover. Må prøve å komme meg på hovedtreffet for første gang jeg og. Kansje teste næ'S'ten på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir campinga da?

Jeg regner med at jeg hiver meg med oppover. Må prøve å komme meg på hovedtreffet for første gang jeg og. Kansje teste næ'S'ten på banen.

 

Blir vell ikke camping da.

Blir vell mer til at enn må overnatte på den nedlagte militærleieren, Haslemoen? var det det het.? Uansett. Campinga er jo halve treffet jo. Grilling, drikking, snakke om alt mulig rart osv.... Er jo halve opplevelsen.

 

Alternativet måtte jo vært å funne en camping plass eller noe hvor alle blir enig om å være slik at det kan bli felles camping av noe slag, men det er så vidt jeg vet ikke noe spess camping i nærheten.

 

Så jeg vet ærlig talt ikke hva det blir til, men skikkelig kjipt at det ikke blir noe camping på/ved banen. Utrolig hva få folk kan klare å gjøre. De som har ødelagt dette for oss andre bør virkelig ha dårlig samvitighet nå. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer dissa 3 dagene?? noe opsett på det?? Hva slags biler kjøres på banen?? noen som min? hehe, hva koster det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer dissa 3 dagene?? noe opsett på det?? Hva slags biler kjøres på banen?? noen som min? hehe, hva koster det??

 

Banekjøring lørdag og søndag, utstilling søndag.. Fredagen er det ikke no oppsett på, bare "hygge"/innkvartering:)

 

Selvfølgelig kan du ut på banen, kjører mange spreke og mange motsatte biler, det er jo tross alt for gøy:)

 

Hiv deg med Wroldsen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøring lørdag og søndag, utstilling søndag.. Fredagen er det ikke no oppsett på, bare "hygge"/innkvartering:)

 

Selvfølgelig kan du ut på banen, kjører mange spreke og mange motsatte biler, det er jo tross alt for gøy:)

 

Hiv deg med Wroldsen...

 

Hadde vært gøy, jeg og dama skal til nordnorge så kan jo være vi tar en tur innom på vegen?? Hadde vert gøy å kjøre på banen, som du sier: bare for gøy:):)

 

Hva med pris??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle mulige slags biler kjører på banen, tidligere har vi sett alt fra vanlige Golf 1, Audi 80 1.6D (54 hk uten turbo) til Audi S1 og tresko-Hans sin Golf RSi.

 

Dritt at det er camping-forbud ved banen da : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster vel 100 - 200 kr. med kjøring utpå!

 

Billig nok det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

300,- for begge dagene mener jeg å huske. Uten at jeg har vært utpå å kjørt noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster vel 100 - 200 kr. med kjøring utpå!

 

Billig nok det!

 

Det kostet jo ikke no..:):) Noe påmelding?? Hadde vert gøy!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle mulige slags biler kjører på banen, tidligere har vi sett alt fra vanlige Golf 1, Audi 80 1.6D (54 hk uten turbo) til Audi S1 og tresko-Hans sin Golf RSi.

 

Dritt at det er camping-forbud ved banen da : bråk :

 

da har du overbevist meg! hehe..: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke påmelding er nødvendig, men anbefalt. Følg med på klubbens hovedsider så kommer det vel info der (forhåpentligvis) evt. på Treff-kategorien her på forumet.

 

En ting til, husk å ta med en hjelm, det er påbudt for banekjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke påmelding er nødvendig, men anbefalt. Følg med på klubbens hovedsider så kommer det vel info der (forhåpentligvis) evt. på Treff-kategorien her på forumet.

 

En ting til, husk å ta med en hjelm, det er påbudt for banekjøring.

 

Ok, kan jeg ha dama ved siden da eller?? :rolleye:

Driver på med bilcross så hjelm er ikke noe problem:)

 

Får bare følge med her da..:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dama har hjelm er ikke det noe problem. En passasjer er tillatt og et ganske vanlig syn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dama har hjelm er ikke det noe problem. En passasjer er tillatt og et ganske vanlig syn.

 

Den e go!: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting er i boks. Det blir tillatt med telt ved banen :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra : ja :

 

Dette blir nok helt KONGE. : rock :

 

Kjører du med resten av oss innover i år Per? Eller skal du inn litt før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvor seint dere har tenkt å reise det, Thor ;)

 

Nei, jeg syns det er en god ide å reise fra Arendal i 9-10-tia. Det tar noen timer å reise til Våler (ca 5-6 timer fra Arendal, alt etter hvor mange stopp man har), og man vil jo være tidlig ute for å få seg en god plass, få opp partyteltet etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del kan vi reise da. Opp til Trondsen det, men går ut ifra at han er klar tidlig han og. Jeg har begynnt sommerferien da jeg, så jeg er redån nær som hælst ;)

 

Gleder meg. Big time.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håhå, det er jo knallbra..

 

Hvem har du fått "tillatelsen" fra?

 

Er og klar for en tidlig avreise herfra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem har du fått "tillatelsen" fra?

 

Regjeringa ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ha så konge da, full pakke med overnatting ved banen og tilbehør;) .

er det fredag som er planlagt reisedag??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.