Lakk igjen ..(uten lær..)

Anbefalte innlegg

Vet ikke om vi tar noe uoffisielt treff, det blir for mye tror jeg. Nå er det jo to treff på gang i mai også vet du...

 

Kan desverre ikke være med til Grimstad på fredag, men jeg vil svært gjerne høre pris.

 

Du kan jo høre hva de skal ha for 2 nye skjermer som leveres blanke (uten grunning).

Jeg vil ha disse syregrunnet og lakkert med tett farge og gjerne med klarlakk, litt avhengig av hva slags lakk de bruker.

Få gjerne pris på hellakkering også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i grimstad idag, 12000 kr for min bil uten kvitton, da men ble lovt bra arbeid.

 

Lars Inge; en ribbet, pusset Golf 1, med grunnarbeidet gjort, slik at det bare var å lakke skulle dem ha 5000 kr for hel lakkering. Lakkert på samme måte som skjermen, dvs:

 

tett farge, klarlakk osv..

 

De to skjermene dine skulle han ta for 1500 kr..

 

Hvis flere er interessert i hel lakkering, ring til Olsen Bil, eller helst, ta turen innom de for å få en go pris. Bare å refferere til han med Corradoen, at han hadde ordnet noe, så fikser dem til noe greit no..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vann...... billig. Jeg leverer mine skjermer til Grimstad, ingen tvil om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Det var vann...... billig. Jeg leverer mine skjermer til Grimstad, ingen tvil om det.

 

Ang skjermene dine, så serverte jeg for han hva du sa, to helt blankpussede skjermer, som skulle syregrunnes, lakkes tett og med klarlakk..(oppskriften du skrev lengre oppå her...)

 

Syntes ikke den prisen var gal, jeg, men nå vet jeg jo ikke hvordan arbeid de gjør heller. Sa at vi gutta var i klubben og at det var EKSTRMT viktig at arbeidet ble gjort ordentlig, ingen halvveis resultater..Dette lovte han vi ikke skulle få oppleve, og a vi skulle få god behandlig, og at jo flere vi skaffet, jo billigere skulle ting ordnes...

 

Auto Teknikk/T.C motor skulle ha ca 8 000 kr for å bytte kanalene mine, disse har en del rust.

 

Olsen bil skulle h 5-6 000 kr for samme jobben. Vet jo da ikke om dette er inkl. mva, men hvem trenger mva likevell...??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den prisen er rett og slett helt rå.

 

Og som du allerede har gitt besjed om så er arbeidet viktig.

Jeg skal ta en telefon å høre litt med de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Den prisen er rett og slett helt rå.

 

Og som du allerede har gitt besjed om så er arbeidet viktig.

Jeg skal ta en telefon å høre litt med de.

 

Synes ikke det var galt, nei..snakker du med de, så henvis til han karen med corradoen som var innom, så er de litt mer inne på hvilken pris de skal gi. Han var helt klart med på at de måtte gjøre veldig bra arbeid, og at vi var veldig opptatt av dette, med ordentlig arbeid, så....kult!!

 

Jeg kommer nok til å lakkere hos de, de har hatt en del lakkering for en del av gutta i am car klubben her i byen, og lakker fast for to bilverksteder i grimstad..så...det teller jo for at de skal gjøre bra arbeid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info:

 

En venninne av meg skal lakke sin Golf Vr6 i svart, og har fått fast pris på 5-6000 for bilen. Det forutsetter ingen store bulker og at hun pusser ned bilen først. Vet hvem det er og han har gjort endel bra arb heroppe.

 

Ikke værst pris det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Til info:

 

En venninne av meg skal lakke sin Golf Vr6 i svart, og har fått fast pris på 5-6000 for bilen. Det forutsetter ingen store bulker og at hun pusser ned bilen først. Vet hvem det er og han har gjort endel bra arb heroppe.

 

Ikke værst pris det?

 

Hehe..ikke bare bilen som blir svart der, det er sikkert!!!

Jeg har jo gått på en smell med denne servltannstangen som jeg nå må utbedre på egen regning, så lakking er lagt på is for året. Skal likevell ut og utarbeide lakken som er på bilen,samt lakke to fangere, 2 nye speil, heckblende, og grill. Samt steinsprang, og en del punkt sandblåsing med tilhørende grunning og arbeid. Bilen kommer til å bli i samme farge, som den er nå, men satser på farge bytte til neste år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med at mere blir svart? :)

 

Isj.. dumt med den tannstangen. Det er jo moro å leke seg med lakkboksen selv da. Kjører med 5mm spacere bak jeg nå og 3mm foran. Nå tar det ikke borti noe sted. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Hva mener du med at mere blir svart? :)

 

Isj.. dumt med den tannstangen. Det er jo moro å leke seg med lakkboksen selv da. Kjører med 5mm spacere bak jeg nå og 3mm foran. Nå tar det ikke borti noe sted. : ja :

 

Tenkte nå på at det arbeidet er svart også...Regnet ikke med at lakkereren skulle lakkere dama også ;)

 

Dritt med tannstangen, men så blir det bremser og understell nå heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. Tja, han beiser vel henne dersom det skulle passe seg. :D

 

Om det blir med eller uten kvittering, vet jeg faktisk ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.