Follo: Lokallagstreff tirsdag kl 20.00!

Anbefalte innlegg

Et par nye fjes og ett vellykket treff i dag også. Mer om det i garasjetråden senere tenker jeg. Kommer vel noen bilder også av john(bindestrek)arne også der

 

Navn skrives med store bokstaver... Dette er viktig, ikke sant John-Arne :) (denne er litt intern, og ikke kritikk altså... Eller jo litt ;))

 

Kjempe møte i dag, koselig med noen nye fjes og besøk hos robin. Med kaffe og gode boller. For en gjeng vi er !!! Blir glad jeg : vinke ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er så tidlig oppe kommer jeg andre i forkjøpet;):

 

Vil minne om at det er lokallagsmøte i morgen kl. 20.00 på Mc Donalds i Vestby. Nå håper jeg de har laget egen julemeny, slik at nuggets er basert på kalkun, slik seg hør og bør i juletida:D.

 

Ole C har med skiltplater og jeg har med klubbstickers. Dersom noen mot formodning ikke har fått kalender og de siste utgavene av Treffpunkt ville det vært fint om jeg fikk en PM om det eller at dere skriver det her, så tar jeg med det som trengs.

 

Vi bør vel også diskutere om det ikke snart er på tide å kjøre litt go-kart igjen. Det ser ut til at isen lar vente på seg (er meget spent på om man kan kjøre noe annet enn båt på Autopower-treffet i januar), så da får vi drive alternativ trening innendørs (bilverdenens svar på barmarkstrening).

 

Vi sees: vinke :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Thorbjørn kommer fra Langhus, regner med at flere fra Vaerste dukker opp også.

Dette blir årets siste treff for min del da neste er 2. Juledag elns....

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prioriterer å kjøre M3 i dag isteden : smil :

Selv om det er fienden så er det ustyrtlig morro :rolleye:

Må benytte sjansen i dag, ellers blir det ikke noe før til våren igjen. Hvis det er kaldt neste treff så får jeg heller gjøre det godt igjen med boller og kæffi igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra oppmøte tross drittvær.

20 stk som gomla burgere og bøtta kaffe.

 

Blir vel ett møte til i år for de som er lei ribbe og surkål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble vel nesten ny rekord i antall oppmøtte i går? Bare synd at ikke skiltplatesalget er tilsvarende "booming" Ole Christian! Eller foregår salget i det skjulte?

 

har du til nye typen skilt?:o

 

Ellers er jeg helt enig med Andreas: skal vi kjøre gokart igjen snart? Hva med neste tirsdag? Vi kan julefremskynde lokallagsmøtet en smule..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble vel nesten ny rekord i antall oppmøtte i går? Bare synd at ikke skiltplatesalget er tilsvarende "booming" Ole Christian! Eller foregår salget i det skjulte?

 

har du til nye typen skilt?:o

 

Ellers er jeg helt enig med Andreas: skal vi kjøre gokart igjen snart? Hva med neste tirsdag? Vi kan julefremskynde lokallagsmøtet en smule..

 

Har til nye typen skilt vettu... Solgte faktisk 5 plater i går :):):)

 

Go cart er bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble vel nesten ny rekord i antall oppmøtte i går? Bare synd at ikke skiltplatesalget er tilsvarende "booming" Ole Christian! Eller foregår salget i det skjulte?

 

har du til nye typen skilt?:o

 

Ellers er jeg helt enig med Andreas: skal vi kjøre gokart igjen snart? Hva med neste tirsdag? Vi kan julefremskynde lokallagsmøtet en smule..

 

Vi har vært flere på møte den gangen vi hadde dem i Ski. Men det er første gang vi har fyllt opp et helt langbord på McDoof i Vestby, så det er slett ikke ille for et enkelt jugetreff:D.

 

Go-kart høres meget bra ut: ja :. Jobber nattskift igjen til uka, men det betyr bare at jeg må kjøre før kl. 22.30;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vært flere på møte den gangen vi hadde dem i Ski. Men det er første gang vi har fyllt opp et helt langbord på McDoof i Vestby, så det er slett ikke ille for et enkelt jugetreff:D.

 

Den ene gangen i Ski for et par år siden var det vel 35 biler hvis jeg ikke husker helt feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vært flere på møte den gangen vi hadde dem i Ski. Men det er første gang vi har fyllt opp et helt langbord på McDoof i Vestby, så det er slett ikke ille for et enkelt jugetreff:D.

 

Den ene gangen i Ski for et par år siden var det vel 35 biler hvis jeg ikke husker helt feil

 

Stemmer. Men før i tida var det nesten så det hørte til hverdagen at vi fyllte opp over ett langbord på Mc Donalds. Men det var den gangen det var Osloboere og bæringer i flertall;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg i forkant og minner om at det er lokallagsmøte på Mc Donalds i Vestby i morgen kl. 20.00. Møt opp med tom mage og full tank (selv om dette egentlig ikke trengs;)).

 

Noen som ikke har fått kalender, eller som har planer om å møte opp som første gang? I så fall kan jeg ta med kalendere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som ikke har fått kalender, eller som har planer om å møte opp som første gang? I så fall kan jeg ta med kalendere.

 

Trenger en kalender, da jeg ga bort min til ett potensiellt nytt medlem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer kanskje en "østfolding" på besøk i morra!! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får se om jeg får tid... : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer kanskje en "østfolding" på besøk i morra!! : rolleyes

 

Det er koslelig... Jeg kommer som vanlig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et hyggelig besøk hos mr.Øverby på vaerste i dag, fikk jeg endelig vervet naboen min, så vi kommer begge to : vinke :

 

Edit:Han setter sikkert pris på en kalender :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et hyggelig besøk hos mr.Øverby på vaerste i dag, fikk jeg endelig vervet naboen min, så vi kommer begge to : vinke :

 

Edit:Han setter sikkert pris på en kalender :)

 

Det ordner seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg har for mange bruksbiler, for det blir til at jeg må skru på de hele tiden istedenfor corradoen. Må nesten feilsøke litt el-nett i dag på familievogna ellers kommer ikke minsten seg i barnehagen i morgen å da er det vel jeg som får skylda :rolleye: Sukk... Satser på at det går bedre neste tirsdag vi har treff. Hvis folket vil kan vi godt ta boller og kaffe i Son igjen? Smatt på det til neste gang, så får vi snakke om det et par dager i forveien så jeg evnt. rekker å tre forkle nedover kjerringa og plassere henne på kjöket. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da utgår kveldens treff for min del.

Syke barn er ikke noe å spøke med : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det på'an igjen.

Håper alle holder seg friske og raske så jeg kommer ikveld.

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg har med skiltplater, Andi har med stickers ;)

 

Klar for fruktpose og Juice :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.