Follo: Lokallagstreff tirsdag kl 20.00!

Anbefalte innlegg

Helt riktig. Da skal ukas El-Maco settes til livs: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,da er det vel treff igjen i mårra??: smil :

 

Stemmer det ja.

 

Jeg får ikke tid da "noen" biler må bli ferdig før jeg drar på ferie....

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja.

 

Jeg får ikke tid da "noen" biler må bli ferdig før jeg drar på ferie....

 

: vinke :

 

Og jeg skal være assisterende assistent da jeg også har noen biler som må bli ferdig... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rock on! Influensaen ruler her hjemme. Såvidt jeg klarer å fokusere på skjermen, så jeg henger her hjemme : syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å løsrive meg fra en Hiroshima Porsche som skal bli oppgradert og ta meg en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: Det var synd du ikke kunne komme i dag,du får ha god bedring i allefall...men jeg lurte pgså på om du kan ha høytalerdekslene som er i dashboardet liggende?

 

Mvh Cato Torp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: Det var synd du ikke kunne komme i dag,du får ha god bedring i allefall...men jeg lurte pgså på om du kan ha høytalerdekslene som er i dashboardet liggende?

 

Mvh Cato Torp

 

Desverre, det har jeg ikke utrolig nok

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på dere, ja deg inkl. Håkon:)

 

Når har dere neste møte?

 

Tenkte å stikke innom hvis det går greit...

 

Er ikke akkurat så veldig mye å gjøre i Drøbak på kveldstid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neste møte er vel førstkommende tirsdag kl 20.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer det ja: smil : bare å komme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg på treff ikveld hvis kjerring og unger holder seg noenlunde friske.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sees ikke, ettersom jeg jobber kveldsskift.

 

Om noen mot formodning ikke har mottatt Bil, Treffpunkt eller kalender og skulle trenge dette har jeg store mengder liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil : Imorgen er det treff igjen!Hvor mange har fått på sommerfelga og skal vise de frem i morgen...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører nok på vinterfelger en stund til. men kommer i morgen går jeg ut ifra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg kommer... Men blir nok da litt senere enn 8. Skal ut å feire 79årsdagen til bestefatter'n : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Labert oppmøte i dag, og jeg ble dyyyypt skuffa da jeg fant ut at de har sluttet å servere el maco burgern : bh : Dette er nesten grunn nok til å flytte treffa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: mad : Fikk desverre ikke kommet i dag da vi holder på å bygge om litt hjemme,så da fikk jeg beskjed om å holde meg hjemme........: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Labert oppmøte i dag, og jeg ble dyyyypt skuffa da jeg fant ut at de har sluttet å servere el maco burgern : bh : Dette er nesten grunn nok til å flytte treffa!

 

Fant ut dette da jeg var på lokallagstreff i Drammen forrige uke. Da kunne jeg også med sjokk og vanntro konstatere at Mc Feast har blitt mindre enn før. Nå var det skikkelig "slakk" i esken!

 

Ettersom jeg jobber tre skift må det nødvendigvis kollidere med lokallagsmøtene en gang i blant. Go-kart-kjøringa i Bedrifsserien går også på tirdager, så jeg har funnet ut i samarbeid med Ole Christian at jeg skal utstyre ham med klubbstickers, Treffpunkt, Bil og kalender (skiltplater har han "en-masse" fra før av). Dermed bør det være god tilgang på helt nødvendige effekter for et fullverdig VACN-liv, uavhengig av om jeg har anledning til å være til stede eller ei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Labert oppmøte i dag, og jeg ble dyyyypt skuffa da jeg fant ut at de har sluttet å servere el maco burgern : bh : Dette er nesten grunn nok til å flytte treffa!

 

Trodde ikke det var møte i går, ellers skulle jeg vært innom. Var jo på roadtrip i østfold og hentet motoren. : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut dette da jeg var på lokallagstreff i Drammen forrige uke. Da kunne jeg også med sjokk og vanntro konstatere at Mc Feast har blitt mindre enn før. Nå var det skikkelig "slakk" i esken!

 

Ettersom jeg jobber tre skift må det nødvendigvis kollidere med lokallagsmøtene en gang i blant. Go-kart-kjøringa i Bedrifsserien går også på tirdager, så jeg har funnet ut i samarbeid med Ole Christian at jeg skal utstyre ham med klubbstickers, Treffpunkt, Bil og kalender (skiltplater har han "en-masse" fra før av). Dermed bør det være god tilgang på helt nødvendige effekter for et fullverdig VACN-liv, uavhengig av om jeg har anledning til å være til stede eller ei.[/quote

 

 

Kjører du bedriftserie?for hvem da?kjørte der i fjor skjønner du..for b.o.s racing,men har sluttet å jobbe for de så da blir det ikke noe kjøring for meg....: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut dette da jeg var på lokallagstreff i Drammen forrige uke. Da kunne jeg også med sjokk og vanntro konstatere at Mc Feast har blitt mindre enn før. Nå var det skikkelig "slakk" i esken!

 

Ettersom jeg jobber tre skift må det nødvendigvis kollidere med lokallagsmøtene en gang i blant. Go-kart-kjøringa i Bedrifsserien går også på tirdager, så jeg har funnet ut i samarbeid med Ole Christian at jeg skal utstyre ham med klubbstickers, Treffpunkt, Bil og kalender (skiltplater har han "en-masse" fra før av). Dermed bør det være god tilgang på helt nødvendige effekter for et fullverdig VACN-liv, uavhengig av om jeg har anledning til å være til stede eller ei.

 

 

Hva i allverden skal vi forurense trynet med nå da??? : klø :

Back to bigmac?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mcfeast har blitt så stor at jeg faktisk klarer å få i meg nesten hele....

så er det plass til en liten is med masse varm sjokolade , litt sånn på siden...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle

 

Vil minne om lokallagsmøtet i kveld kl. 20.00 på McDoof i Vestby. Mitt "skip" er lastet med klubbstickers og Treffpunkter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig vær da gitt. Mulig jeg tar meg en tur om jeg finner frem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.