Follo: Lokallagstreff tirsdag kl 20.00!

Anbefalte innlegg

Robin: hvordan er forholdene utenfor jobben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: hvordan er forholdene utenfor jobben?

 

Jaaaa. Det er jo et konge sted å ha det moro. Ikke langt unna heller. Tror det blir Juice, Fruktpose og sladd jeg :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker innom å sjekker forholdene på vei til serveringssted for potetstenger kokt i fett, oppmalt ku stekt i fett, kalvmat omdannet til fast konsistens og salat omsauset av tyktflytende fett, samt vann tilsatt store mengder sukker og farge.. :) NAM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker innom å sjekker forholdene på vei til serveringssted for potetstenger kokt i fett, oppmalt ku stekt i fett, kalvmat omdannet til fast konsistens og salat omsauset av tyktflytende fett, samt vann tilsatt store mengder sukker og farge.. :) NAM :)

 

Etter denne beskrivelsen tror jeg det blir medbragt banan ikveld : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke, skal hente bil i Oslo klokka 2100... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter denne beskrivelsen tror jeg det blir medbragt banan ikveld : eek :

 

 

Du kan kjøpe BanAN melkerist da... eller SalAT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kjøpe BanAN melkerist da... eller SalAT

 

Og med McFlørr og kaff i magen vil kombinasjonen av dette og gøyal kjøring avstedkomme en toTAL opplevelse:D (som dessverre virker negativt inn på en allerede hurtig aksellererende gloBAL oppvarming...).

 

Vi sees: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: hvordan er forholdene utenfor jobben?

 

Forholdene er ideele med ett lite innslag av livsfarlig isunderlag. Men pass opp for mange kjører gris her og politiet kommer fort. Siden det er ideelle sladdeforhold og sånt i dag så tar vi ett garasjebesøk hvis noen vil når forholdene er dårligere og det er lite og finne på utendørs isteden. Ny burger på mcD forresten! med nachos og tacosaus! Skal vist være sykt bra!

 

Edit: Merca mi står forresten uttafor jobben for den starta ikke i dag, så hvis noen kan stjele den så jeg får igjen noen kroner ville det vært fint :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heeeerlig... Jeg gleder meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry at jeg måtte dra så fort idag, og ikke fikk hilst på alle. Hadde sinnsykt dårlig tid, også dreiv jeg og styret med å sette på nye lykter på kjerra.

 

Men Skiltplater og klistremerker fikk jeg med meg.

 

Fikk litt dårlig samvittighet, hehe. Men skal prøve og få kommet nesten gang: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke kommet idag,hadde tenkt det, men da Charlèn var så uheldig og få skrens med A4'n på søndag har jeg ikke noe bil og bruke. Alt gikk bra med henne,men hele fronten er knust pluss pasasjer døra går det ikke ann og få opp. så da er det bare og vente på takst på skaden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke kommet idag,hadde tenkt det, men da Charlèn var så uheldig og få skrens med A4'n på søndag har jeg ikke noe bil og bruke. Alt gikk bra med henne,men hele fronten er knust pluss pasasjer døra går det ikke ann og få opp. så da er det bare og vente på takst på skaden

 

Aj aj aj... Kjedelig. Bra det gikk bra med Charlèn da. Bilen kan fikses :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke kommet idag,hadde tenkt det, men da Charlèn var så uheldig og få skrens med A4'n på søndag har jeg ikke noe bil og bruke. Alt gikk bra med henne,men hele fronten er knust pluss pasasjer døra går det ikke ann og få opp. så da er det bare og vente på takst på skaden

 

Aua; helt motsatt problemstilling av hva jeg er vant med: Når jeg får sladd med Quattro blir jeg jo glad;).

 

For å være seriøs: Godt det gikk bra med henne! Resten er jo en forsikringssak og en god grunn til å bytte til S4-front: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å være seriøs: Godt det gikk bra med henne! Resten er jo en forsikringssak og en god grunn til å bytte til S4-front: ja :.

 

Eller bytte ut hele bilen med en s4? he he

Vurderer det veldig,får nok ganske mye igjen for A4'n pga alt utstyret. og da blir ikke mellom legget så mye i forhold til en S4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig: ja :

 

Som vanlig på McDoof i Vestby kl. 20.00.

 

Jeg kan dessverre ikke komme, ettersom jeg jobber til kl. 23.00.

 

Om noen mot formodning ikke har fått Bil i posten har jeg fått en neve ekstra i min. Ta kontakt, så ordner vi det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott`ll be there....: smil : må jo få prøvd denna nye burgern....: grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke så mange innom i dag, en 6-7 stykker bare... Og jeg som hadde fått med en dullion mint-pastiller fra Møller Follo... :P

 

Får ta med de neste gang og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk desverre ikke anledning til å komme igår pga sinnsykt mye jobbing på en av hovedlinjene våre siste uka.

Men nå er maskinen igang og alle er glade og fornøyde: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne heller ikke komme. måtte jobbe til 24 : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne heller ikke komme. måtte jobbe til 24 : mad :

 

Samme her (som varslet lenger opp). Men derimot neste gang er jeg atter til stede. Da blir det i alle fall satt til livs en El Maco den uka;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og OleC hadde hendene fulle med å takle en rabiat kjøttetende rottweiler.. neste møte kommer vi, for da er det VÅR tur til å glefse kjøtt.. eller noe som forestiller ihvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her (som varslet lenger opp). Men derimot neste gang er jeg atter til stede. Da blir det i alle fall satt til livs en El Maco den uka;).

 

el maco chicken : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke komme jeg heller.. Begynner å bli forkjølet og så var det noen som hadde instalert Wolfenstein: Enemy territory og Real Combat på PC`n;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,da er det vel treff igjen i mårra??: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.