#101 Skrevet August 15, 2006 ætter Marion sinj beskrivels tå jeintan på osen så bynnje æ å få løsst t å ta mæ ein tur.. :rolleye: Hihi.. Men d kainn jo værra at du e heldig å træffe på tå deinn årntlie sårtn! Eller.. Nei, d ska no vel gådt jerras.. EDIT: D ska seias at mæ og min krets av mænneska (?) itj e tå der værstingan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 15, 2006 Hihi.. Men d kainn jo værra at du e heldig å træffe på tå deinn årntlie sårtn! Eller.. Nei, d ska no vel gådt jerras.. EDIT: D ska seias at mæ og min krets av mænneska (?) itj e tå der værstingan.. Nå ja du.. Siterer lokal volvo740 sjåfør: "d bli anmellels tå d her marion"......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 15, 2006 Nå ja du.. Siterer lokal volvo740 sjåfør: "d bli anmellels tå d her marion"......... Æ slo egentlig itj så frøktelig hardt da. Æ slapp jo oinna.. Jeg er ikke redd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 15, 2006 Æ slo egentlig itj så frøktelig hardt da. Æ slapp jo oinna.. Jeg er ikke redd. haha, voldlige kvinnfolk. sitere marion på lørdagsnatta "æ e gla i dæ sven" :D Hhahaah edit: gla i dæå marion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 16, 2006 haha, voldlige kvinnfolk.sitere marion på lørdagsnatta "æ e gla i dæ sven" :D Hhahaah edit: gla i dæå marion ops. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 16, 2006 jaja.. vart no nån pils ikveill å.. btw : sven!!! d spøke førr ACR no ja.. uhuuuu: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 17, 2006 jaja.. vart no nån pils ikveill å.. btw : sven!!! d spøke førr ACR no ja.. uhuuuu: gråter : æææ.. ble mazze pils på meg i går iallefall. Hva skjer med acr da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 17, 2006 det tar vi på mandan sven så d.. men d e no så.. ikveill bi d å drink.. fri imorra å arbei i hælga.. men ska kjør t namsos på lørdagskveldn.. med ein kvit audi 100 fwd 2.3e.. fæstsjåfør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet August 17, 2006 det tar vi på mandan sven så d.. men d e no så.. ikveill bi d å drink.. fri imorra å arbei i hælga.. men ska kjør t namsos på lørdagskveldn.. med ein kvit audi 100 fwd 2.3e.. fæstsjåfør Ring på mæ da...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet August 17, 2006 Ring på mæ da...! ska muligens t namsos imorra å.. da vil æ ha hjernen minnj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 19, 2006 ska muligens t namsos imorra å.. da vil æ ha hjernen minnj dinj dick hallvar, EHHAEAEH:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 20, 2006 dinj dick hallvar, EHHAEAEH:D Ferrtvila mainnshit.. du skaffe jo itj nach eingong! må legga på golve å greier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet August 22, 2006 Ferrtvila mainnshit.. du skaffe jo itj nach eingong! må legga på golve å greier... er ikke min feil at du sitter å drikker og sitter på MIN msn og MIN vacn konto og drikker sprit hele natta. Låser deg inn på do og slokner på badegulvet. Mamma som fant deg snorkende og siklende på badegulvet om morran. Måtte gå irundt for du hadde låst deg inn. hahahaha. Du er faen meg så værst. og grunnen til at jeg ikke årna nach var fordi du skulle kjøre fra namsos til rørvik tidlig dagen etter. Men du laga deg jo nach på rommet mitt med småjenter på cam alene du. haha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet August 22, 2006 er ikke min feil at du sitter å drikker og sitter på MIN msn og MIN vacn konto og drikker sprit hele natta. Låser deg inn på do og slokner på badegulvet. Mamma som fant deg snorkende og siklende på badegulvet om morran. Måtte gå irundt for du hadde låst deg inn. hahahaha. Du er faen meg så værst. og grunnen til at jeg ikke årna nach var fordi du skulle kjøre fra namsos til rørvik tidlig dagen etter. Men du laga deg jo nach på rommet mitt med småjenter på cam alene du. haha. herre her bi d revansj tå.. du e jo borte vækk når du rote me damer du! ingen som har sett nåkko! e væll bære skryt på dæ HOMO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet August 22, 2006 herre her bi d revansj tå.. du e jo borte vækk når du rote me damer du! ingen som har sett nåkko! e væll bære skryt på dæ HOMO haha. tar itj me dæ vettu. Du e jo så grisått vil itj få dåli rykte fordi æ kjenne dæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet August 22, 2006 lol:p men no har vi tatt åver d trån her me fylljprat å div møkk! skjer me ræstn tå lokallage tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet August 22, 2006 sjå på derre. stakkars småjentan. SEXPRÆSS DERRE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet August 22, 2006 dæmm som villj, dæmm får veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet August 22, 2006 men Sven! no ser jo aill trixe dett da! særver småjeintan svakøl å vattn!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet August 22, 2006 : haha : : haha : : haha : Edit: Fin pris trur æ må ta et påbygg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet August 22, 2006 ROPE: HALLVAR KANJ Æ KJØP AV DÆ EI ÆSK GENERAL? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet August 22, 2006 ja bære kom opp! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet August 23, 2006 lol:p men no har vi tatt åver d trån her me fylljprat å div møkk! skjer me ræstn tå lokallage tru? fyllj året rundt dåkk eller?? e på verkste mekke bil om kveillan æ, + noe rydding der å. jær klart til det som skal vinterparkers i år å. Rolf Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet August 23, 2006 fyllj året rundt dåkk eller?? e på verkste mekke bil om kveillan æ, + noe rydding der å. jær klart til det som skal vinterparkers i år å. Rolf Inge Æ har jo itj nå valg når æ bor ne t hallvar. Plutseli kjæm han me kaffe og en donk hb. Dæm som kjenne mæ rætt veit at æ itj klare takk nei da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet August 24, 2006 Æ har jo itj nå valg når æ bor ne t hallvar. Plutseli kjæm han me kaffe og en donk hb. Dæm som kjenne mæ rætt veit at æ itj klare takk nei da:p som inatt d da? trur d e nå "bra" bilda av oss ut å "går"!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...