Nord-Trøndelag: Prateposten

Anbefalte innlegg

Hva blir det nå da Ketil? :P

 

Golf GTI kanskje: klø : : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ har kjøpt en ny bil til, 84 golf 2, med 1,6 td 1991 mod motor å gir. blir vel delebil d.

 

Rolf Inge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en golf GTi ja, 4`er. Kun gått 86 000 km : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en golf GTi ja, 4`er. Kun gått 86 000 km : smil :

 

Golf gti ja, arti bila d, bra at du går i fra audi t golf da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf gti ja, arti bila d, bra at du går i fra audi t golf da:)

 

så sletts ikke bra. Det er jo egentlig litt nedtur. Iallefall fra s6:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen lokale huggere som har en coupe ståeende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen lokale huggere som har en coupe ståeende?

 

Mener jeg har sett en på trøndelagbildeler på malvik sist jeg var der, men skal ikke påstå om den står der lengre, du kan ringe å spør de.

 

Rolf Inge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg har sett en på trøndelagbildeler på malvik sist jeg var der, men skal ikke påstå om den står der lengre, du kan ringe å spør de.

 

Rolf Inge

Tror gjengen på Malvik har sommerstengt ut denne uka! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg har sett en på trøndelagbildeler på malvik sist jeg var der, men skal ikke påstå om den står der lengre, du kan ringe å spør de.

 

Rolf Inge

 

Den har jeg vært å skrudd i. Mente i området her jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har jeg vært å skrudd i. Mente i området her jeg.

 

ok. d e jo itj så langt unna da, har du hørd med den idiotan på steinkjer dah(Autobyrået A/S)??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem vet ikke hva dem har der. Og ikke vil dem selge noe av det de har heller.

Umulige folk,som jeg ikke fatter er i bransjen fortsatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem vet ikke hva dem har der. Og ikke vil dem selge noe av det de har heller.

Umulige folk,som jeg ikke fatter er i bransjen fortsatt.

 

D e derfor æ kalle dæm idiota. Dæm klare fan itj å få t å fyll i vrakmelding rett en gång. å ves du spør om dæm har nå, så sei dæm næi, men tvært du kjem utom døra, så ser du det du spord om. åså e det guill verd vest du ska hanel med dæm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem vet ikke hva dem har der. Og ikke vil dem selge noe av det de har heller.

Umulige folk,som jeg ikke fatter er i bransjen fortsatt.

 

hm. nei daså. De hadde en bra en med komplett skinnintreør etc på skage her. Men det var jo før jeg kjøpte bilen. så gikk ikke i intresse. Må ta meg en tur dit å se. Den på malvik hadde endel utstyr men ikke skinn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem vet ikke hva dem har der. Og ikke vil dem selge noe av det de har heller.

Umulige folk,som jeg ikke fatter er i bransjen fortsatt.

 

Treffer man riktig mann så er det ikke noe problem å handle der er min erfaring, fikk tak i mye til taunusen min der i fjor.

De fant fram noen biler til meg til jeg kom, så fikk jeg skru ut selv, fant mye jeg hadde bruk for å fikk meget god pris synes jeg! Fikk til og med låne en del verktøy da jeg manglet noen nøkkler selv.

 

Ellers når jeg har vært der har jeg fått gått rundt og hentet deler selv og betalt på veien ut ( litt risikosport da de stabler vel mang biler i høyden, og presser ca hvert 3. skuddår, og gummistøvler er omtrent must på området der )

 

Men har hørt mye rare historier om jengen der, og at det er uforsvarlig og feil måte å drive huggeriet på er det vel liten tvil om, har til dags dato aldri sett at det har blitt skrevet noen kvittering der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffer man riktig mann så er det ikke noe problem å handle der er min erfaring, fikk tak i mye til taunusen min der i fjor.

De fant fram noen biler til meg til jeg kom, så fikk jeg skru ut selv, fant mye jeg hadde bruk for å fikk meget god pris synes jeg! Fikk til og med låne en del verktøy da jeg manglet noen nøkkler selv.

 

Ellers når jeg har vært der har jeg fått gått rundt og hentet deler selv og betalt på veien ut ( litt risikosport da de stabler vel mang biler i høyden, og presser ca hvert 3. skuddår, og gummistøvler er omtrent must på området der )

 

Men har hørt mye rare historier om jengen der, og at det er uforsvarlig og feil måte å drive huggeriet på er det vel liten tvil om, har til dags dato aldri sett at det har blitt skrevet noen kvittering der.

 

haha, skulle sett meg på malvik du. Hvite sko og levis bukse osv. skru ut el.vindu

lett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den på malvik hadde endel utstyr men ikke skinn.

 

 

Hvilken tilstand var den i? Most? Mye igjen av interiøret? Vurderer å ta en tur og se om det er noe av interesse i den, bare de kunne åpne snart..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken tilstand var den i? Most? Mye igjen av interiøret? Vurderer å ta en tur og se om det er noe av interesse i den, bare de kunne åpne snart..: bh :

 

sort intreør. den har stått åpen da. så fylles vell med vann. ble ikke noe bedre når jeg stakk av med vinduene.

 

det mest av intreør er der. Iallefall dørtrekk og seter etc. Men mye ødelagt av tingene pga hard demontering. dørtrekkene så ut som var revet av.

 

Skulle vært der å henta meg relee til elvinduene. hadde så dårlig tid når jeg var der sist. Noen som vet hvor de er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten under dashbordet over føttene til føreren eller i sikringsboksen i motorrommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sorte på namdal bilopphuggeri er spiker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sorte på namdal bilopphuggeri er spiker.

 

jævla bra spiker da. Ska hør om æ får kjøp nå audispiker neste gang æ ska snekker. :D

 

da var porsche speil på tur til meij. Så må på bilsentre og kjøpe meg rs2 speiladaptere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på hovedtreffet den 19-20 august da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært på fyllekule i rørvik med hallvar :P Måtte bare få delt dette med resten av gjengen:P Og skryte litt av mobilkameraet mitt :D

Hallvarogsara.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flytter til Stjørdal snart.. Er jeg velkommen i lokal-laget? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flytter til Stjørdal snart.. Er jeg velkommen i lokal-laget? :)

 

ja det er du:)

bare møte opp det når det er treff: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I will :)

 

Er det mange fra Stjørdal i klubben ell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.