#76 Skrevet August 5, 2006 Noen som skal til oslo og kan ta med et skinnbaksete i retur til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 8, 2006 HAEHAEHAE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 8, 2006 tralala steiki ta... no vart æ tørst bi nånn sånne kula no snart sven?! skreiv oinner kontrakt på leilighetskjøp i dag æ.. peise nyttj EDIT!!! Sven.. huske du at æ gifta mæ me ho her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 8, 2006 tralala steiki ta... no vart æ tørst bi nånn sånne kula no snart sven?! skreiv oinner kontrakt på leilighetskjøp i dag æ.. peise nyttj haha, når fløtte du inn? Kanskje æ ska fløtt inn lamme dæ istede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 8, 2006 tralala steiki ta... no vart æ tørst bi nånn sånne kula no snart sven?! skreiv oinner kontrakt på leilighetskjøp i dag æ.. peise nyttj EDIT!!! Sven.. huske du at æ gifta mæ me ho her ? Nei, det huske itj æ. for å sei det sånn så huske æ itj så jævla my Veit bære at æ forsvant med ei fjortissbærte langt bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 8, 2006 haha, når fløtte du inn? Kanskje æ ska fløtt inn lamme dæ istede mars 07 sånn ca e jo itj færdibøgd før da.. men d ska seies at det tar kun 2-3 mennutt å svi av ein million kronasja Nei, det huske itj æ. for å sei det sånn så huske æ itj så jævla my Veit bære at æ forsvant med ei fjortissbærte langt bort å duuu påstår æ e løddi førr at æ va borti fleir?! hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 8, 2006 ja, la oss si æ rota me 4-5stk da. ++ med ei ekstra. Så du RÅKLINA og gifta deg med ca. 10 forskjellige jenter som er 4-5år yngre enn deg Ja, du ER værst Hallvar sry blanding dialekt og bokmaal er troett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 8, 2006 Forresten, ho du "gifta" deg med. Var det ho unge lille som jeg sto og holdtrundt når du rota med ho andre dama? ***** oops:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 8, 2006 Forresten, ho du "gifta" deg med. Var det ho unge lille som jeg sto og holdtrundt når du rota med ho andre dama? ja d kainn stæmm.. førbainna d greiern der.. bi jo næstn revvi tå kleian når mainn drekk veit du lool 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 8, 2006 ja d kainn stæmm.. førbainna d greiern der.. bi jo næstn revvi tå kleian når mainn drekk veit du lool Ja, e itj greittj å værra kar når man e så kjækk som oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 8, 2006 e nå me det ja! kainn itj værra ut å gå sæ ein tur i hælgin utn å bli "voldtatt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 8, 2006 e nå me det ja! kainn itj værra ut å gå sæ ein tur i hælgin utn å bli "voldtatt" hah, nei. Det e bra sekkert det. Dæm e jo fali småjentan for tia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 9, 2006 D e d æ bestandig ha sagt æ: Namsos e ein LØDDI by! Æ kjenne faktisk ein som bor i Løddi-daln i Namsos æ.. Jaja, dåkk bli no aildri vaksi heill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 9, 2006 å e d små horer (jenter) i namsos å men d jær da vel itj nå d?? Rolf Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 9, 2006 D e d æ bestandig ha sagt æ: Namsos e ein LØDDI by! Æ kjenne faktisk ein som bor i Løddi-daln i Namsos æ.. Jaja, dåkk bli no aildri vaksi heill haha, snakkes om løddi du. Va i osen engang æ. og æ veit faen itj om ei jente som itj pula aill når a va 12-13 Her bynne dæm iallefall når dæm e 14-15åran.. Så ITJ sei nånn ting om det du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 10, 2006 hsssssh.. dessutn så vart d itj nå ikveill! men dæmm æ ån Sven møte på e bestandi villig.. men nok om jeinton.... ka har dåkk i lokallaget gjort i d siste da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 11, 2006 Jeg er gira på et treff snart. Ta det i namsos, så blir det grilling til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 11, 2006 haha, snakkes om løddi du. Va i osen engang æ. og æ veit faen itj om ei jente som itj pula aill når a va 12-13 Her bynne dæm iallefall når dæm e 14-15åran.. Så ITJ sei nånn ting om det du Ja, vi har da endelig nok tå dæm her. Ætte klassen min gjekk ut frå skolin her (vi va livredd guttelus da vi, ailtså) så skjedd det nå ækstremt rart! Aill veitjan bære la sæ ne å skrava, å sånn ha dæm sia holdt på! D e faktisk nok om du bære stille dæ nerri krysset her, så kjæm dæm vaglan ferr å få sæ nå.. Koss ha itj bøgda vorti?? Æ skjæmmes. Å itj nok me d, men dæm bytte på karran å, å sætt poeng å greier!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet August 11, 2006 Ja, vi har da endelig nok tå dæm her. Ætte klassen min gjekk ut frå skolin her (vi va livredd guttelus da vi, ailtså) så skjedd det nå ækstremt rart! Aill veitjan bære la sæ ne å skrava, å sånn ha dæm sia holdt på! D e faktisk nok om du bære stille dæ nerri krysset her, så kjæm dæm vaglan ferr å få sæ nå.. Koss ha itj bøgda vorti?? Æ skjæmmes. Å itj nok me d, men dæm bytte på karran å, å sætt poeng å greier!! HEAHAEHAEHHEA. værste jeg har hørt. Bygda er værst. Får seg mye mere der enn i byen. Derfor jeg flytter til rørvik Lurer på hvor mange poeng de får av å ta meg? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet August 13, 2006 py aone1. M;arion du e så diritns heile tai! Trur d u må ro ne derre drekkinga ja :ØD Og hallavar, du ska heile tia ha nommra t aill daman æveit av. Æ ksa vessta om det vart nå på æd ! men,no skal æsovva! GOndatt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet August 13, 2006 py aone1. M;arion du e så diritns heile tai! Trur d u må ro ne derre drekkinga ja :ØD Og hallavar, du ska heile tia ha nommra t aill daman æveit av. Æ ksa vessta om det vart nå på æd ! men,no skal æsovva! GOndatt:D Hahaha! Deinn der meldinga va bære værst! Sjer mæ ut som dritings du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet August 13, 2006 lægg sæ klokka 3?? slutta å drekk klokka 6 imårest æ! va på jobb klokka 10!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet August 13, 2006 hahaha. oops Husker ikke å ha vært på forumet i gårkveld jeg. Og jeg la meg heller ikke. Var jævla mye bra på tvn OG herregud som det så ut i biln i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet August 15, 2006 ætter Marion sinj beskrivels tå jeintan på osen så bynnje æ å få løsst t å ta mæ ein tur.. :rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet August 15, 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAH A:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...