#126 Skrevet August 24, 2006 som inatt d da? trur d e nå "bra" bilda av oss ut å "går"!! Herregud å fyllesjuk æ e. Æ som mått på skoln å ta bilde klokka 9. Ska lægg mæ å syns synd på mæ sjøl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet September 10, 2006 I dag var jeg på bursdag sammen med en som hadde s8. Lekker bil, ble desverre ikke prøvetur. Han prøvde å selge meg konebilen da TT quattro... Skulle kjøpe ny allroad istedet. Denne uka fikk broren min nybil også. 2007 a4 2.0tdi s-line. Lekker bil me masse utstyr. Bildilla no! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet September 10, 2006 I dag var jeg på bursdag sammen med en som hadde s8. Lekker bil, ble desverre ikke prøvetur. Han prøvde å selge meg konebilen da TT quattro... Skulle kjøpe ny allroad istedet. Denne uka fikk broren min nybil også. 2007 a4 2.0tdi s-line. Lekker bil me masse utstyr. Bildilla no! åh Ska så gæli se på bilen til brordin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet September 10, 2006 Han bor no rett nedom dåkk. Den står rett attme bakken opp t prestgårdsmyra. skitten no trur eg. har blitt my kjøring siste uke 100 mil i Namsos... Burda hatt 18", men han villa ikke hør på meg. Ska kanskje kjøp speilkappe no da. Digg bil ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet September 10, 2006 Han bor no rett nedom dåkk. Den står rett attme bakken opp t prestgårdsmyra. skitten no trur eg. har blitt my kjøring siste uke 100 mil i Namsos... Burda hatt 18", men han villa ikke hør på meg. Ska kanskje kjøp speilkappe no da. Digg bil ihvertfall Hehe, har flytta til rørvik nå jeg. Er hobbyalkiss og skitprater sammen med hallvar. edit: Hjem til helga da:) Må skru litt mere bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet September 10, 2006 Må hold deg i Namsos gut. Går d bra me coupeen eller? skulla fått gjort litt me golfen snart eg og... glede meg t vintern da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet September 10, 2006 Må hold deg i Namsos gut. Går d bra me coupeen eller? skulla fått gjort litt me golfen snart eg og... glede meg t vintern da! jada, har no mekka litt. Trenger så bad en lakkering da hehe Skal få gjort litt mere med den. få sausa sammen et ledningsnett til elvindu. Tona rutene, satt på rs2 framfanger og linselykter. bytta boltsirkel og få på noen respektable felger. Evt mere senk. Ellers holder jeg på med intreør og anlegg da:) men det er jo innvendig. Må ta deg en tur å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet September 11, 2006 Høres bra ut. Du ska ikke ha s2 front da? Veit ikke helt ka eg ska gjør. Bi så jæskli dyrt å bynn å style golfen og. Har lyst på ny bil vettu... Demontert speilan t bruttern i dag for å se hvordan det blir me speilkapper. kan bi tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet September 12, 2006 Høres bra ut. Du ska ikke ha s2 front da? Veit ikke helt ka eg ska gjør. Bi så jæskli dyrt å bynn å style golfen og. Har lyst på ny bil vettu... Demontert speilan t bruttern i dag for å se hvordan det blir me speilkapper. kan bi tøft! Har skaffa meg rs2 fanger. Synes den har litt røffere look enn s2. Den har mere sånn clean pen bil utseende. Kjøp deg Audi da? Bilen vil kanskje se litt dyrere ut med chrome speilkapper.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet September 12, 2006 Ja d bi sikkert knall me rs2 og... Går å sikle litt på tt eller a4 avant me turbo. Får sjå litt. Har kjøpt leilighet og d e my som trengs her og vettu. Hadd vørre kult me tt quattro og berre hadd den helt orginal. Ellers har eg og brodern snakka litt om å kjøp en gammelbil å sett istand. Han har jo gammel a4`en ståanes. Den ska selges no da. Sei fra hvis nånn veit av nånn interesserte. 95 a4 1,6 gått 160000km me bra stereo og klima... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet September 12, 2006 Ja d bi sikkert knall me rs2 og... Går å sikle litt på tt eller a4 avant me turbo. Får sjå litt. Har kjøpt leilighet og d e my som trengs her og vettu. Hadd vørre kult me tt quattro og berre hadd den helt orginal. Ellers har eg og brodern snakka litt om å kjøp en gammelbil å sett istand. Han har jo gammel a4`en ståanes. Den ska selges no da. Sei fra hvis nånn veit av nånn interesserte. 95 a4 1,6 gått 160000km me bra stereo og klima... Manuell det? Muttern skulle hatt seg en bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet September 12, 2006 Manuell ja. Fin bil egentlig. Tatt alt som har vørre feil på bilsenteret... Blå, nettopp hatt service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet September 17, 2006 Manuell ja. Fin bil egentlig. Tatt alt som har vørre feil på bilsenteret... Blå, nettopp hatt service. Stemmer, vet hvilken det er. Så no nybilen her om dagen også tror jeg. Litt usikker på hvor han bor. Men er ikke så jævla mange nye audier i olav duuns vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet September 19, 2006 D e nok berre ein ny a4 i olav duuns vei ja. Har vørre ute å råna et par tima no... Deilig assa. Har merka at sommerdekkan mine e utslitt no, må vel kjøpo full pakke t våren da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet September 19, 2006 D e nok berre ein ny a4 i olav duuns vei ja. Har vørre ute å råna et par tima no... Deilig assa. Har merka at sommerdekkan mine e utslitt no, må vel kjøpo full pakke t våren da Hehe deilig da.. må vel det jeg også, siden jeg bytter felger må jeg vel gå ned en dim på dekkene slik at jeg får litt strekk på dekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet September 20, 2006 Gratulere me dan Sven! di tyttebærkak!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet September 20, 2006 Gratulere me dan Sven! di tyttebærkak!!!! Haha, takk:p og lætt kaka mi vær itj eta den opp! : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet September 21, 2006 Gratulere me dan ja! Såg bilde i avisa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet September 21, 2006 Gratulere me dan ja! Såg bilde i avisa... haha. jo takk. Det bildet i avisa var ikke akkurat selvvalgt. værste altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet September 21, 2006 Gjermund: Skal du i brylupp på lørdan forresten? ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet September 22, 2006 Nei eg ska ikke, men bror min ska. T Jørgen og Monica ja. Skull egentlig kjør han utover me audin, men eg trur han ska ligg på lauvsnes no. Ska du? Hørt d va 200 inviterte gjesta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet September 22, 2006 Nei eg ska ikke, men bror min ska. T Jørgen og Monica ja. Skull egentlig kjør han utover me audin, men eg trur han ska ligg på lauvsnes no. Ska du? Hørt d va 200 inviterte gjesta! ja, ska kjør audi utover i morra æ Ska ligg over på zansibar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet September 22, 2006 Der trur eg han andreas og ska ligg. Dåkk får bytt bil i helga da vettu. God fornøyelse ihvertfall Møtt jørgen i byen idag, trur han va stressa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet September 22, 2006 Der trur eg han andreas og ska ligg. Dåkk får bytt bil i helga da vettu. God fornøyelse ihvertfall Møtt jørgen i byen idag, trur han va stressa... haha. skjønne æ godt. Hadd vært hysterisk om æ sku gift mæ om en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet September 24, 2006 Hallo. Kjøpt mæ ny gammel bil i går kveill æ. 1994 mod vento 1,9tdk. Så golfen blir vel til salgs etter kvart trur jeg. bilparken begynner å bli stor, vanskeli å kjøre fire biler samtidig. Rolf Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...