Stavanger: Hvordan er ønsket/viljen om treff i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Har prøvd å finne ut når andre lokallag skal arrangere treff, så vi ikke kolidere med de. Har funnet ut foreløping men ikke helt bestemt, men nå har vi flere datoer vi vet om:

 

15-17 juni VACN lokallag arrangere treff

 

18-19 august VACN lokallag arrangere treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 8-9-10 juni? Ikke nødvendigvis alle dagene, men det er jo før skolene avslutter, og feriepengene er på bok ca. sommeren burde vært startet også.. :) Godt jobba i allefall, men om det krasjer med gatebil eller et annet lokallagstreff gjør vel ikke så mye, da det kan være greit å ha et alternativ til dette. Det er sikkert flere som vil støtte et lokallag istedet for en mediajippo på rudskogen. Alt avhenger på hva som skal foregå lokalt, så kommer vi i en arrangemangsklemme der man skal konkurrere med et millionshow, må vi bare brette opp armene og legge bredsiden til. Tror nok at de som vil komme på (og støtte) lokallagstreff, driter i hva som foregår andre steder i verden (det gjør i allefall jeg..).

 

Uansett, spennende å se på oppslutningen i morgen, og tror vi må basere oss på å trekke ned i etasjene så vi ikke blåserbort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juni er vel en litt riski måned å arrangere treff i stavanger. er mye bedre ver i mai enn stavanger. Som regel både varmere og mer sol i mai. August er for så vidt og en god måned...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfarings messig er det uansett ingen god idèe å krasje med noen store treff. Den del vil uansett prioritere dette. Har vært på flere og sett oppslutningen. Og ifjor var det bra uflaks med VACN hovedklubb hadde på Rudskogen, Bergen lokallag hadde treff i Bergen + det var Schafflund i tyskland som gjorde at oppsluttningen blei mindre per treff en det kunne ha vært. Så prøv for all del å unngå det.

 

Når man tenker på dato, så må man prøve å komme fram til en som ikke kommer rett opp i som noe "stort" bli arrangert. F.eks å arrangere før eller etter helgen til hoved treffet. Da har folk prioritert hoved treffet og reist langt ditt og "orker ikke " neste helg. De ivrigste vil nok komme uansett, men med tanke på å få litt mer enn bare 30 biler fra Stavanger, så er feks Haugesund, Bergen, Agder, Telemark og Vestfold potensielle deltagere til her borte av sør-vest hjørnet av Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom på en ting her. Har ikke kvadrat åpent til åtte i kveld? Kanskje ikkje den mest ideelle plassen og møtes egentlig hvis det er tusen andre biler der! Eller er det seks eller syv de har åpent?

 

Edit: De hadde vist bare åpent til syv, så då går det nok greit med åtte ja! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt forslag til treff opplegg er å lage til noe enklet men samtid bra. Hatt flere her borte som har hatt litt luftslott idèer om treffene sine og så kommer dagen og få/ferre enn ønskende kommer. Vi må prøve å være realistiske og håpe på så mange utenfor Stavanger lokallag "gidder" å ta turen hit til oss.

 

En enkel modell og som allerede nevnt er å prøve å få til noe opplegg på lørdagen. Om det inneholder crusing runde der man prøver å finne en rundlløype der man kan vise fram (Nord)Jæren til folk som ikke har vært og/eller annet opplegg som gokart/ egen bil på bane. Og med sosial sammenkomst/fest seinere på kvelden. Da kanskje greit å tenke på å ha dette samme sted som utstillingen søndagen, så slipper man å kjøre så langt når man egentlig skulle ha sovet et par timer timer.

 

De som har vært i Haugesund de to gangen de har arrangert har sett hvordan de har løst dette. Og Bergen har kjørt noe av samme opplegget.Men man har andre lokallag som bare har arrangert utstilling på søndag med egentlig brukbart oppmøte, men siden Stavanger "litt lengre" unna så kunne det være greit med et opplegg med en overnatting fra lørdag til søndag. Blir mye bedre og mer sosialt av dette. Så kan de som bare vil komme på utstillingen bare dukket opp på søndagen.

 

Dette er nå igjen bare min idèe om dette, så har man litt å bygge på. :):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt forslag til treff opplegg er å lage til noe enklet men samtid bra. Hatt flere her borte som har hatt litt luftslott idèer om treffene sine og så kommer dagen og få/ferre enn ønskende kommer. Vi må prøve å være realistiske og håpe på så mange utenfor Stavanger lokallag "gidder" å ta turen hit til oss.

 

En enkel modell og som allerede nevnt er å prøve å få til noe opplegg på lørdagen. Om det inneholder crusing runde der man prøver å finne en rundlløype der man kan vise fram (Nord)Jæren til folk som ikke har vært og/eller annet opplegg som gokart/ egen bil på bane. Og med sosial sammenkomst/fest seinere på kvelden. Da kanskje greit å tenke på å ha dette samme sted som utstillingen søndagen, så slipper man å kjøre så langt når man egentlig skulle ha sovet et par timer timer.

 

De som har vært i Haugesund de to gangen de har arrangert har sett hvordan de har løst dette. Og Bergen har kjørt noe av samme opplegget.Men man har andre lokallag som bare har arrangert utstilling på søndag med egentlig brukbart oppmøte, men siden Stavanger "litt lengre" unna så kunne det være greit med et opplegg med en overnatting fra lørdag til søndag. Blir mye bedre og mer sosialt av dette. Så kan de som bare vil komme på utstillingen bare dukket opp på søndagen.

 

Dette er nå igjen bare min idèe om dette, så har man litt å bygge på. :):):)

 

 

Synes dette er høres ut som en bra concept/ide tror også slik som du sier at vi må være realistiske ang. oppmøtet. Da jeg tror det kommer til å ta piffen ut av oss hvis det blir mye lavere oppmøte enn forventet!

 

Ang. ikveld. Hvor lenge blir dere værende, må inn på besøk på sykehuset ikveld, så kan være jeg får problemer med å møte kl 20,00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg så hadde jeg håpet at ikke møte varte så lenge. Kommer jo ann på all opptopic snakk ikveld. Men det er jo snart jul og folk har vel andre ting som også må gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom på en ting her. Har ikke kvadrat åpent til åtte i kveld? Kanskje ikkje den mest ideelle plassen og møtes egentlig hvis det er tusen andre biler der! Eller er det seks eller syv de har åpent?

 

Edit: De hadde vist bare åpent til syv, så då går det nok greit med åtte ja! ;)

Begynner du å bli enig med deg selv?? : haha : Dette har jeg selvfølgelig sjekket ;):nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at de som vil ha diskutert ferdig om hvem som skal gjøre ditt og datt, og litt småtteri irundt det, få ned ei liste på kontaktpersoner og litt om når arrangemangskomiteen skal treffes for seg selv, så er vel egentlig møtet over..slik jeg ser det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva fant dere ut på møtet ikveld? Ble det kommet fram til noen spes, ønsker om dato osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, vi fant ut av alt som vil lurte på :) Mer info kommer med tiden, må bare la blåmerkene forsvinne og sårene gro..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, vi fant ut av alt som vil lurte på :) Mer info kommer med tiden, må bare la blåmerkene forsvinne og sårene gro..

 

 

Hehe, men bare å hyle ut hvis dere trenger en mann på treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ligger mer info:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=71125

 

Så nå er det ingen unnskyldning til å stille opp. Nå var 7 stykker samlet igår for å prøve å få til noe. Så nå endelig skjer det noe som dere har klaget over at det ikke skjer noe. Må ta skjea i egenhånd hvis det skal skje noe. Så enten kom på treffet, eller la vær å klage mer : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn man kan se ut av responsen på denne tråden så er interresen stor for et treff. 45 har stemt at de kommer og hadde det vært en mulighet for kanskje , så hadde nok denne også fått mange stemmer.

 

Så det er kanskje noe for treff komitèen å jobbe videre på.

 

 

Men sånn som situasjonen har blitt for meg nå, har jeg ikke mulighet til å engasjere meg videre, ei faktisk å delta på treffet heller :( Så jeg sparker liv i denne tråden igjen, for å våkne resten av lokallagsgruppa til å ta ballen videre i egne hender.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

typisk altså.. : bråk : hvorfor må jeg gjøre alt her i verden : bh : snart får jeg vel beskjed om å tette hålet i ozonlaget også :angrygun:

 

Men det er kjekt det, fikser dette vettu :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

keep up the good work! Stiller opp jeg når jeg kan. Skal hvertfall ver med på treffet. Har merka det i kalenderen min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som gidder å komme på kvadrat 18.02 kl 18:30, for å få noen easy oppgaver i forbindelse med biltreffet som er planlagt avholdt til høsten?

Vet at noen kommer, men det er jo kjekt med litt folk i reserve...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vekkreist i helgen, men kan fint ta ansvar for noen oppgaver. Bare å gi lyd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.