Anbefalte innlegg

Vel,Børge har jo ei stor løe da : smil : Og naustet har jo folk sovet i før : smil : Nei det finnes hotell i nærheten og også campingplasser med campinghytter. Baronen Hotell er vel nærmeste hotellet.....Prinsen Camping er nærmeste med campinghytter......

 

Er dette inne i ålesund eller hvordan blir dette? =) Ukjent jeg serru =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette inne i ålesund eller hvordan blir dette? =) Ukjent jeg serru =)
Baronen hotell ligger i Spjelkavika.......cirka 8-10 min kjøring ifra naustet til Børge. Prinsen camping ligger cirka 15-20 min kjøring unna

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, har 90 mål hvis telt er aktuelt:p

 

 

Kan godt være aktuelt det. Men jeg krever varmt vann... da jeg liker å dusje =)

 

 

Vedrørende Baronen Hotell så fikk jeg følgende pris :

 

900,- pr dobbeltrom. dvs. 450,- pr person for dere som ikke kan å dele på 2. Ikke avskrekkende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokken som har tenkt på ka helg vi skulle fått til nokke slikt da ?? Førstkommende helg e det jo street legal i Ørsta som e skal inn å kikke på iallfall......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men siden terje ikke liker at jeg har en bil som bruker mye bensin, skal jeg heller bruke en av de andre: rolleyes

Hmmm.....e får fylle opp Passat PLUSEN med folk da siden den bruka så lite : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det blitt noe enighet da?

Evt. ta det på en lørdag med grillfest i naustet mitt etterpå:venner:

 

Jeg er klar for starting av aggregat: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kombinere Street legal i Ørsta med cruising ?? Etter Street legal kunne vi kjørt til Sæbø å videre igjennom Norangsdalen til Hellesylt og videre til Stranda/Sykkylven. Er vel de fleste som har kjørt både opp og ned Trollstigen ??? Men ikke fullt så mange som har kjørt Norangsdalen ?? Bare et lite innspill.......en utrolig flott tur igjennom Norangsdalen!!!! :) Street legal i Ørsta er nå lørdag førstkommende (lørdag 16. september) EDIT: Starten for Street legal går klokka 14.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det blitt noe enighet da?

Evt. ta det på en lørdag med grillfest i naustet mitt etterpå:venner:

 

Den er jeg vanvittig klar for.. Skikkelig naust-rølpe fest e jo go høg beste : rock :: cool :

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kombinere Street legal i Ørsta med cruising ?? Etter Street legal kunne vi kjørt til Sæbø å videre igjennom Norangsdalen til Hellesylt og videre til Stranda/Sykkylven. Er vel de fleste som har kjørt både opp og ned Trollstigen ??? Men ikke fullt så mange som har kjørt Norangsdalen ?? Bare et lite innspill.......en utrolig flott tur igjennom Norangsdalen!!!! :) Street legal i Ørsta er nå lørdag førstkommende (lørdag 16. september) EDIT: Starten for Street legal går klokka 14.00

 

 

Utroligkortvarsel.no

 

For min del i allefall.

 

Syns forsatt naust fest med crusing først hadde vært kos =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meget klar for en høstcruising med "noko attåt": rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utroligkortvarsel.no

 

For min del i allefall.

 

Syns forsatt naust fest med crusing først hadde vært kos =)

Ja vet at det er kort varsel men som sagt bare et innspill :) Men vil heller kjøre gjennom Norangsdalen enn over Trollstigen.......har vel kjørt "siste turen i år-tur" over Trollstigen de siste 5-6 åra : rolleyes På tide med litt forandring kanskje ?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E e klar for cruising og naust-fest på laurdag iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ka syns folket om street legal i Ørsta før vi sette kursen mot Sæbø og Norangsdalen da ?? Da slår vi to flue i en smekk :) E skal iallfall til Ørsta uansett på lørdag.........: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trollstigen!
Hehe får kjøre aleine du da : haha : Neida........men har jo kjørt den turen på høsten siste 5-6 åra. På tide med ei anna rute ??? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe får kjøre aleine du da : haha : Neida........men har jo kjørt den turen på høsten siste 5-6 åra. På tide med ei anna rute ??? ;)

Pokker ta,ej reise heller til Dalsnibba enn til en sur gammal forgrodd Norangsdal...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for trollstigen..men ej må hoppe av kollonna i valldalen...av personlige årsaker..hehe...SÅSANT bilen går den dagen da..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker ta,ej reise heller til Dalsnibba enn til en sur gammal forgrodd Norangsdal...
Joda men sjansen for at det e tåke på Dalsnibba e jo ganske så stor da!! Ekje nokke kult på Dalsnibba når tåka ligge graut-tjukk............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda men sjansen for at det e tåke på Dalsnibba e jo ganske så stor da!! Ekje nokke kult på Dalsnibba når tåka ligge graut-tjukk............

Jau det e faktisk ganske kult.. Du ser ingenting men veit at utafor gjerdet e det 6-700 meter rett ned.. : eek :

 

Men for utsikten sin del e det best om det e opplett da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adjø, lykke til i ørsta:p
Takk for det ! Snakkes i naustet da litt ut på kvelden. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, blir du ikke med på crusingen, ingen naustfest på deg;)
Neivel da skal e ha igjen stolane som står i naustet : smil : hehe.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neivel da skal e ha igjen stolane som står i naustet : smil : hehe.......

Skal du sitte i alle sammen da eller? Rolig no Pål,visst folket vil til Geiranger,så BLIR det geiranger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du sitte i alle sammen da eller? Rolig no Pål,visst folket vil til Geiranger,så BLIR det geiranger..
Hehe nei men dei tilhøre jobb.........har stått i naustet til Børge siden bursdagen til Ole Christian........e kan jo ikke hindre dokke i å dra til Geiranger hvis alle vil. E skal iallfall til Ørsta å se på rattlås-racing samma f. kor dokke andre skal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med hvorsomhelst neste helg (men det er fryktelig avhengig av når vi reiser da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.