Anbefalte innlegg

Hadde vært kult om flest mulig av dere kunna ha tatt turen til Ørsta nå i helgen, ikke hver dag noe slikt blir arrangert her på våre kanter. Om treffet blir en skusess blir det arragert enda større neste år. Kommer biler fra Kr. Sund og Molde blant annet.

Noen bør jo komme inn å stoppe kjeften på desse "displacement frikene" en gang for alle!! hehe..Det blir visning av treffet og dragracet på storskjerm på Rust Club om kvelden. Om noen har lyst å ta seg en fest her inne er mine dører alltid opne for VACN medlemmer, har mulighet for noen overnattingsplasser også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor skal AKKURAT den helga gå i dass for min del da....Slår ALDRI feil..hehe..Men skal nokk en tur te ørsta allikkavell..ditta kvinnfolket får sitte i valldalen å vente ei stund på meg..hehe,,så får man ta bilting i ørsta å drikkinga i valldalen.:)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kult om flest mulig av dere kunna ha tatt turen til Ørsta nå i helgen, ikke hver dag noe slikt blir arrangert her på våre kanter. Om treffet blir en skusess blir det arragert enda større neste år. Kommer biler fra Kr. Sund og Molde blant annet.

Noen bør jo komme inn å stoppe kjeften på desse "displacement frikene" en gang for alle!! hehe..Det blir visning av treffet og dragracet på storskjerm på Rust Club om kvelden. Om noen har lyst å ta seg en fest her inne er mine dører alltid opne for VACN medlemmer, har mulighet for noen overnattingsplasser også..

Hehe e jo liksom det e prøva å få frem!! Ikke ofte det e street legal heromkring!!! Men folk får no kjøre Trollstigen og Dalsnibba til dei blir kvalm for min del : smil : E skal iallfall til Ørsta på lørdag!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott!! Skulle ønske flere ville støtte arrangemanget, Dalsnibba og Trollstigen forsvinner liksom ikke med det første..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKJE NOKKE CRUSING PÅ LØRDAG!!!!!!!!!!!!!! Da skal ej til Ørsta : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir været slik som det e akkurat no på lørdag så blir det vel sikkert ikke nokke street legal da.........amrisane tåle visst ikke vatn har e hørt : smil : dei logra bare med raua da......: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir været slik som det e akkurat no på lørdag så blir det vel sikkert ikke nokke street legal da.........amrisane tåle visst ikke vatn har e hørt : smil : dei logra bare med raua da......: haha :

 

Ekje så helvetta kult å ha cruising når det regna heller da : gråter :

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekje så helvetta kult å ha cruising når det regna heller da : gråter :

 

 

Mvh

Neida men litt greiere iallfall!! Street legal i pøsende regnvær e vel ikke heilt optimalt hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida men litt greiere iallfall!! Street legal i pøsende regnvær e vel ikke heilt optimalt hehe

 

Q U A T T R O :tilber:: rock :: vinke : P A R A P L Y !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida men litt greiere iallfall!! Street legal i pøsende regnvær e vel ikke heilt optimalt hehe

 

Det er vel en grunn til at dragracing ikke blir kjørt på vått da pål.. Er vel noe bedre med street legal men med tanke på sikkerhet er det nok best å la vær..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå bør vi vel finne en dato som passer det aller fleste! Som jeg har skjønt, så er det mange som ikje har anledning kommende helg. Inkludert meg selv.. Da er det street legal i Ørsta!

Neste helg er det superweekend i Olsvika! Helga etter det igjen, er den "ledig" for det fleste?

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå bør vi vel finne en dato som passer det aller fleste! Som jeg har skjønt, så er det mange som ikje har anledning kommende helg. Inkludert meg selv.. Da er det street legal i Ørsta!

Neste helg er det superweekend i Olsvika! Helga etter det igjen, er den "ledig" for det fleste?

 

 

Mvh

 

Da e det Vassendgutane... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da e det Vassendgutane... :nana:

 

Da er det med andre ord helga etter, ELLER vi kan bare drite å dra oppi dinna turen : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var de firehundre meininger hehe...

Fåreslår de blir søndag 24 selv om de er supervikend denne helgen, men på søndag e de jo bare bulke cross....

Høres ut som de er da de passer best for nordmøre lokallag..

 

Fåreslår vi møter dem på vestnes å kjører opp trollstigen.

Vist vi kjører geiranger å spiser der etterpå, blir de sikkert litt seint for nordmøringene som skal litt lenger hjem. Men valdalen har vel mat åsså...

 

mvh

per ove

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var de firehundre meininger hehe...

Fåreslår de blir søndag 24 selv om de er supervikend denne helgen, men på søndag e de jo bare bulke cross....

Høres ut som de er da de passer best for nordmøre lokallag..

 

Fåreslår vi møter dem på vestnes å kjører opp trollstigen.

Vist vi kjører geiranger å spiser der etterpå, blir de sikkert litt seint for nordmøringene som skal litt lenger hjem. Men valdalen har vel mat åsså...

 

mvh

per ove

 

Høres greit ut for min del, men det var den festen til Børge da : cool :

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var de firehundre meininger hehe...

Fåreslår de blir søndag 24 selv om de er supervikend denne helgen, men på søndag e de jo bare bulke cross....

Høres ut som de er da de passer best for nordmøre lokallag..

 

Fåreslår vi møter dem på vestnes å kjører opp trollstigen.

Vist vi kjører geiranger å spiser der etterpå, blir de sikkert litt seint for nordmøringene som skal litt lenger hjem. Men valdalen har vel mat åsså...

 

mvh

per ove

 

Enig med du.. Men va vel snakk om Geiranger/Dalsnibba ISTADEN for Trollstigen da.. Så veit ikkje om det tek så mykje lenger tid heller.. Uansett :)

 

Høres greit ut for min del, men det var den festen til Børge da : cool :

 

 

Mvh

 

Oss kan vel ha fest me han Børge på laurdag etter Ørsta vel : klø ::venner:

 

Litt dumt at ikkje Nordmøringane får ver me men.. Kjem fleire sjansa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel en grunn til at dragracing ikke blir kjørt på vått da pål.. Er vel noe bedre med street legal men med tanke på sikkerhet er det nok best å la vær..

Grunnen til at dragrace ikke kjøres når det er vått er jo den uheldige egenskapen track-bite og gjenglemt gummi fra 100-vis av ivrige sjåfører har ved påvirkning av vann. Der hvor streetlegal kjøres er de vel ikke plaget med verken det ene eller det andre så det kjøres uansett vær. (snø er jo selvfølgelig en utfordring da: rolleyes )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BTW... kan vi ikke bare møte nordmøringene litt utpå dagen på lørdag da, ta en fest på kvelden og cruise søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi satse på cruising en helg da...klarer vi å komme til enighet om en dato? :P

Eller skal vi bare utsette det hele til våren kommer igjen? Det ser jo ut til at det er mye som skjer på Sunnmøre for tiden, og det begynner jo å bli sent på sesongen om man skal "utsette" det mye lenger i år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå på Søndag har jo vært nevnt, å det passer hvertfall MEG ;)

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, førstkommende søndag har vært nevnt. Og det passer forsåvidt meg også, da jeg kommer hjem i morgen.

Men det kan jo være en fordel å få det bekreftet om det blir noe på søndag eller ikke. Sjansen for å få størst mulig oppmøte/deltakelse er vel størst hvis man gir beskjed/bekreftelse noen dager i forveien, og vi er jo i dag allerede komt til fredag ;)

 

Men jeg er med på søndag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt avhengig av tidspunkt, hvor, hva også videre er jeg klar med forbehold.... Dattra mi skal delta på en golfturnering på søndag og det tar vel et par timer regner jeg med, men få høre hva folket sier nå så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at dragrace ikke kjøres når det er vått er jo den uheldige egenskapen track-bite og gjenglemt gummi fra 100-vis av ivrige sjåfører har ved påvirkning av vann. Der hvor streetlegal kjøres er de vel ikke plaget med verken det ene eller det andre så det kjøres uansett vær. (snø er jo selvfølgelig en utfordring da: rolleyes )

 

De hadde ikke fått kjøre 402m drag hvis det var vått uansett. Trackbite eller ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.