Anbefalte innlegg

jeg tror jeg kan bli med på tur på søndag...

høre med meddamen om e får låne nybilen henna.... ho vil sikkert vær med da men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ej e klar md litt brent olje røyk:P..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da e kanskje vi med klar.... hvis det ikek blir jobbing på søndag da...

i nyebilen....

 

2005 touran 2.0 tdi chippa til 185hk: smil :

 

 

skal hente den i kveld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som om det blir en tur nå på søndag?? Men noen som er litt kjent med tanke på ruta som har noe forslag til møtested og tid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som om det blir en tur nå på søndag?? Men noen som er litt kjent med tanke på ruta som har noe forslag til møtested og tid?

 

Ja, hvis noen kunne kommet med et omtrentlig tidspunkt for når en eventuell cruising starter i fra Ålesund, så kunne vi i Nordmøre lokallag ha planlagt litt når vi skal starte, og hvilken ferge vi skal satse på ved Molde - Vestnes.

Det kan vel kanskje se ut som om det blir en bil eller to i fra Molde lokallag også, så da går jeg nesten ut i fra at disse møter oss i fra Nordmøre lokallag ved fergekaia i Molde (?).

Møtested blir vel enten Vestnes eller Sjøholt vil jeg tro? Men til hvilket tidspunkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt mulig jeg slenger meg på også, men må nesten vite litt mer om tid og sted ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei...

 

De e ikke så tullete værmeldinger til i morra, så da satser vi på en liten tur sammen, og de ser ut som de kommer folk fra nordmøre lokallag og noen fra molde. Å da satser vi på å starte fra shell vegsund kl 13,30

For da har nordmøringene muligheter å komme å møte oss kl 14,00 på sjøholdt, shell, stoppen..

Så e de forslag om å kjøre valldalen, ned trollstigen, spise på næs???

 

mvh

per ove

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi få som kommer i fra Nordmøre kjører ifra Rensvik kl 12.00!

Vi kommer vel til Sjøholt litt senere enn 14.00 da, men det blir vel mellom 14.00 og 15.00 en plass. Jeg skal sjekke opp hvilken ferge vi når på Molde - Vestnes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mellom 14 og 15 passer jo meg perfekt da siden golfturneringen snuppa mi skal være med i er beregnet å vare til ca. kl 14. Hvis du Eskild sjekker opp fergeruter og vi andre møtes på mix på sjøholt rundt kl 14 (de har go` milkshake der;) ) så tar vi det derfra.:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går en ferge fra Molde kl 12.45, og jeg tror at Bjørn Even og jeg satser på denne (vi starter heller 11.45 herfra), da neste ferge igjen ikke går før 13.45 (det blir litt i seneste laget). Og med mine beregninger, som inkluderer overfartstid for ferge og kjøretid fra Vestnes til Sjøholt, så skal det vel da ikke være så langt unna at vi er på Sjøholt rundt kl. 14.00 :)

 

Høres dette greit ut?

 

See you there then : vinke : ...også rekker man en pils eller to i kveld også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det ruta Sjøholt --> Valldal --> Trollstigen --> Næs no da ?

 

For da kan e møte folket i Valldalen e da egentlig.. E jo i Geiranger no så litt lite vits i å kjøre ut til Sjøholt for å snu og kjøre samme veien tilbake til Valldalen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e det lov og kjøre i bakruus?: eek :

 

: smil : Så lenge ikke purken ser det så er det lov:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det lov å kjøre med rus.... Jeg er full no å skal på heaven og se strippere... Kan ikke det edru : smil : Så jeg e nok ikke kjørbar i morgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det lov å kjøre med rus.... Jeg er full no å skal på heaven og se strippere... Kan ikke det edru : smil : Så jeg e nok ikke kjørbar i morgen...

 

Gjøk : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stripping...??? Hvorfor det? Hvis jeg er sulten går jeg da for faen ikke inn på kjøkkenet og ser på kokken: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

audifuul:tilber:

 

Stiller nokk jeg...blir litt redusert.hehe..ikkje se på kl..leeeenge sia ej har slutta åå hive innpå alkohol.har bare glemt å sove:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hva blir det til? Avreise fra shell vegsund kl 13:30?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hva blir det til? Avreise fra shell vegsund kl 13:30?
Dukka du opp rundt der så blir det nok noen folk der ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eeeej e steeinklar : rock :

Knall blå himmel også da ;)

 

13,30 på shell da... Mange som skal forresten??

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker opp på Mix på Sjøholt kl 1400 men kan dessverre ikke bli med da. Hadde i utgangspunkt fått beskjed om at golfturneringa holdt på til rundt 2 men det viste seg å være til rundt 4. Hvis det blir samme ruta hjem som vi diskuterte litt i går kommer vi etter og blir med på hjemturen. Cruising SKAL det bli, okke som : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.