Oslo: Bli med i Treff-gruppe? (Oslotreff 2007)

Anbefalte innlegg

Oslo lokallag ønsker å avholde et treff i hovedstaden en gang i 2007 og trenger derfor en 3-5 personer eller fler, som kan påta seg oppgaven med å arrangere dette. Vi ser for oss at gruppen jobber fritt og uavhengig av lokallaget, men rapporterer om utforming og opplegg fortløpende. Det er også ønskelig å dra inn samarbeidspartnere i Osloregionen. Det er på høy tid at Oslo lokallag får profilert seg i klubben og ikke minst utad. Med over 800 registrete medlemmer i Osloregionen bør dette være mulig.

 

Høres dette interessant ut, så meld dere på her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hjelper gjerne til, men har ikke arbeidskapasitet til å være hovedansvarlig :o Oslo-treff høres forresten helt genialt ut!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også være med, men har heller ikke anledning til å ta hovedansvar iom at jeg reiser ganske mye i jobben og sannsynligvis ikke er den som da får fulgt opp ting så godt som en gjerne burde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at noen melder seg, men skal vi klare å få til et Oslotreff i 2007, så må flere hjelpe til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert ta i ett tak jeg også hvis det blir flere som hjelper til enn sist.:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at Ørjan, Mikael og Inge stiller, men det må være flere med ellers blir dette skrinlagt nok engang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært med på noe slikt før så da må jeg ha MYE mere info om hva en sånn jobb innebærer da jeg også sliter med ekstremt lite fritid. Hvis det viser seg å være noe jeg kan bidra med stiller jeg gjerne opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslotreff i 2007 må desverre skrinlegges pga. liten interesse. Takk til de som meldte seg. Tråd stenges

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslotreff i 2007 må desverre skrinlegges pga. liten interesse. Takk til de som meldte seg. Tråd stenges
Tråden gjenåpnes da det har skjedd endringer. Det ser nå ut til at det kan bli treff i Oslo i løpet av 2007.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ja : Dette skal vi vel klare å få til! ;): rock :: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre Sandberg har ytret ønske om å være organisatør, så han kommer til å ta kontakt med dere som har meldt dere på i denne tråden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være med om det er ønskelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid ønskelig med en hjelpende hånd!! : ja :

 

Takker og bukker Joachim :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra Sindre. Det skulle bare mangle om ikke Oslogruppa klarte å få til ett treff. Hvis en håndfull personer organiserer det meste er det sikkert en håndfull til som stiller opp på selve dagen/dagene hvis det trengs.

Er absolutt på tide med et treff i Oslo eventuelt sammen med Follogutta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for interessen! Er jo tross alt en ganske stor oppgave å arrangere treff for i overkant 800 medlemmer og tilhørende biler. så all hjelp tas imot med åpne armer! i første omgang skal jeg se litt hva vi har å jobbe med, les ressurser osv. er greit å ha et lite overblikk over hva vi kan klare økonomisk. Hva vi bør forvente og hva møtet bør inneholde osv.

 

jeg kommer også til å kalle til et "møte", dette kan sikkert legges til lokallagsmøte e.l. for bekvemlighets skyld.

hvis dere som har meldt dere som interesserte kunne gått en runde med dere selv og tenkt litt på hva dere kan bidra med hadde det vært kjempeflott! alle har jo forskjellige "kvaliteter" og det er jo greit med rett mann til rett oppgave :D

 

tenk også gjerne litt igjennom hva du/dere føler treffet bør inneholde og hva vi trenger for gjennomføre treffet ; dvs. ta en liten brainstorm.

 

som sagt: takker for all hjelp da dette er noe jeg virkelig tror kunne bidratt til et mye bedre samhold i klubben øst.

 

mvh

 

sindre sandberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

tenk også gjerne litt igjennom hva du/dere føler treffet bør inneholde og hva vi trenger for gjennomføre treffet ; dvs. ta en liten brainstorm.

 

 

Finnes det noen føringer på hva for innhold som var påtenkt når ideen om oslotreff ble unnfanget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alliert meg med penn og papir og brainstormen er i full gang. Ettersom vi kun har lokallagstreff en gang i måneden og neste gang blir 3. torsdag i januar kunne vi kanskje med fordel møttes litt før : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen føringer på hva for innhold som var påtenkt når ideen om oslotreff ble unnfanget?

 

Har ingen konkrete føringer for innhold etter hva jeg vet.. Så da blir det helt opp til oss og fantasien våres hvordan vi har tenkt oss å lage et vellykket treff : ja :

 

Men det er vel heller tvilsomt at alle ca 800 Oslo medlemmer dukker opp ;) Men blir opplegget bra nok (som det naturligvis blir : rock : ) så får vi helt sikkert besøk fra mange andre lokallag :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen føringer på hva for innhold som var påtenkt når ideen om oslotreff ble unnfanget?
Vi ser for oss et høsttreff i begynnelsen av september (da våren allerede er full av treff), enten 1 eller 2 dager. Det har kommet flere ønsker om å ha dette i Holmenkollen, men det er flere muligheter. Ekeberg er jo bra, med campingplass like ved.

Det er også ønskelig å trekke inn våre samarbeidspartnere i en eller annen form, kanskje med stands, sponsing av premier osv. Utstillingskonkurranse er vel et "must"?.

Kolonnekjøring på Karl Johan eller en eller annen form for offentlig visning av klubben?

Jeg vil ta kontakt med hovedstyret ang. rammer, regler og økonomi for evt. treff.

Hovedsaken er vel at vi får samlet mest mulig medlemmer til et supert treff.

 

Treffgruppen behøver ikke finne opp hjulet på nytt, men kanskje se på hvordan andre har gjort det. Det sitter sikkert medlemmer rundt i landet med gode/dårlige erfaringer som kan dele disse med dere. Håper dette ga litt kjøtt på beinet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt i samme retning som Arne skjønner jeg : smil : Tar heller utstilling og cruising enn banetreff.. Blir jo en del banekjøring neste år uansett : rolleyes

 

Kan jo forhøre oss med Kristiansand ettersom de vel har hatt det beste treffet i år etter hva jeg har forstått : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alliert meg med penn og papir og brainstormen er i full gang. Ettersom vi kun har lokallagstreff en gang i måneden og neste gang blir 3. torsdag i januar kunne vi kanskje med fordel møttes litt før : rolleyes

 

Det må vi få til. Hva om vi kunne møtes over en pizza eller burger i løpet av desember? greit å få noe ned på papiret så vi kan planlegge litt nærmere hva vi skal få til!

 

mvh

 

sindre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må vi få til. Hva om vi kunne møtes over en pizza eller burger i løpet av desember? greit å få noe ned på papiret så vi kan planlegge litt nærmere hva vi skal få til!

 

mvh

 

sindre

 

Høres ut som en bra plan sjef : ja : Bare helst ta det en hverdag kveld.. Er så fryktelig opptatt i helgene i desember jeg :o Onsdager passer meg best, mandager passer meg definitivt ikke, utover det er jeg åpen for forslag ;)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer for min del stort sett alle hverdager etter 20.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stort sett bare jeg får beskjed i god nok tid i forveien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hverdagene passer meg også best med untak av 4-7 desember. Er bortreist i forbindelse med jobb disse dagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.