Oslo: Bli med i Treff-gruppe? (Oslotreff 2007)

Anbefalte innlegg

Var akuratt dette jeg fryktet. Jeg er mere eller mindere opptatt hele desember. Men når dere kommer frem til når møtet skal være får jeg bare se der og da om jeg har mulighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var akuratt dette jeg fryktet. Jeg er mere eller mindere opptatt hele desember. Men når dere kommer frem til når møtet skal være får jeg bare se der og da om jeg har mulighet.
Om du eller andre ikke har mulighet å stille på første møtet, så er det jo mulighet senere. Sikkert nok oppgaver til alle allikevel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi går for et høsttreff er det jo ganske god tid. Vi trenger kanskje ikke å møtes alle sammen før jul, men hvis det settes en dato så ser vi hvor mange som kan. Noe planlegging kan tas her på forumet også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann!

 

kjempe ålreit at det er såpass interesse for å få til dette! hva om vi kunne møtes en søndag relativt tidelig i desember?

 

mvh

 

sindre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag 3. er jeg muligens litt fyllesyk, man da passer det jo fint å reparere med en pizza eller burger og skravle litt løst og fast om høsttreff ;): ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så ikke denne posten før nå, da jeg ikke er her så veldig ofte, men hvis det trengs så stiller jeg gjerne opp med å hjelpe til så godt jeg kan. Og helt enig at Oslo bør få til et treff snart det er virkelig på tide.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt tidligere så kan jeg stort sett bare jeg får beskjed i forveien.

 

Men, nå er det desember, og dagene fylles raskt opp. Regner med at dette ikke bare gjelder meg, så vi bør kanksje spikre en dato snart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at det har vært litt stille i denne tråden i det siste, mye å gjøre på jobb og lavt kreativitets nivå.

 

hvordan er stemningen for søndag den 10. des, evt den 3. hvis det passer bedre for folket?

 

mvh

 

sindre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall, da er vi to, hvordan er det med dere andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan begge dager, så kan gjerne si 3. desember for min del : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10/12 passer best, men skal nok klare å få presset det inn 3/12 om det er det som passer best for dere andre. Kan også ta det her hjemme hos meg da fruen og junior er borte mesteparten av søndagen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer hjem 4 og drar igjen 6 og kommer hjem igjen 20. Så dere får gjøre det som må gjøres så skal jeg prøve å stille på nyåret eller gjøre andre ting som trengs når den tid kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10/12 passer best, men skal nok klare å få presset det inn 3/12 om det er det som passer best for dere andre. Kan også ta det her hjemme hos meg da fruen og junior er borte mesteparten av søndagen

 

 

da kan det virke som 3. er en dato som passer best for de fleste av oss. kan jo kanskje være en tanke at siden du stiller med hus så stiller vi andre med mat og godt humør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan det virke som 3. er en dato som passer best for de fleste av oss. kan jo kanskje være en tanke at siden du stiller med hus så stiller vi andre med mat og godt humør?

 

Det går fint det. Når skal vi møtes??

 

Adressen min er: Ospelia 11. Enkleste er å følge Rv4 (trondheimveien) nordover. Rett før bakken opp til Gjellråsen begynner går det en vei ned til høyre. Her er det skilltet til Skillebekk. ta av her, så første vei til venstre. Etter ca 50 m sving inn til høyre foran 2 nye blokker. Finn en plass til bilen og beveg dere så helt innerst på den innerste blokken i 1 etasje. Der finner dere meg. Navnet står på døren. Om noen skulle trenger mere hjelp for å finne frem nåes jeg på tlf. 464 65655

 

Ørjan:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette må jeg være med på... jeg kommer visste jeg er velkommen hos deg deg Ørjan???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette må jeg være med på... jeg kommer visste jeg er velkommen hos deg deg Ørjan???

 

Selvfølgelig er også du velkommen. Skal vi få til et bra treff i 2007 så trenger vi all hjelp vi kan få.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om tidspunktet passer så kommer iallefall jeg, og kan ta med meg Meguiars rep for å holde bil shinings konkurranse eller noe med premier fra meguiars om ønskelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig bra at flere melder sin interesse! Husk at dere som sagt gjerne må tenke en tanke om hva dere ønsker at treffet skal inneholde osv.

 

Ørjan: når passer det best for deg at vi møtes?

 

Ben: knall! kommer jo tross alt til å bli en del konkurranser osv, og levrandører som ønsker å være med er hjertelig velkommne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan: når passer det best for deg at vi møtes?

 

Når som helst etter kl 12 er det tomt for frue og unge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi si i 14-tiden eller kanskje enda senere...? :o Skal på julebord på lørdag, så er nok ikke kjørbar før ut på ettermiddagen på søndag jeg :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi si i 14-tiden eller kanskje enda senere...? :o Skal på julebord på lørdag, så er nok ikke kjørbar før ut på ettermiddagen på søndag jeg :rolleye:

 

14.00 skal passe bra for meg. Da får jeg muligheten til å skru itt på cabben først også:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jamen da sier vi søndag den 3. klokken to!

 

hva sier dere andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jamen da sier vi søndag den 3. klokken to!

 

hva sier dere andre?

OK.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.