Oslo: Bli med i Treff-gruppe? (Oslotreff 2007)

Anbefalte innlegg

jamen da sier vi søndag den 3. klokken to!

 

hva sier dere andre?

 

 

Skal gå bra det.

 

Blir på den røde nåla, men blokkene er helt nye og ikke tegnet inn på katret enda. ca 3 minutter å kjøre fra Grorud.

Kart.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kommer også en kollega av meg som kunne tenke seg å være med å dra lasset :D

 

sees søndag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer. Har du kaffen klar Ørjan? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer. Har du kaffen klar Ørjan? :P

 

Ikke helt:p , men den nye nespresso maskinen skal nok klare det raskere en du aner;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall med nespresso, skulle sagt ifra før så kunne jeg tatt med en dose kapsler fra jobben :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall med nespresso, skulle sagt ifra før så kunne jeg tatt med en dose kapsler fra jobben :D

 

Har nettopp fått en ladning så i ene kjøkken skapet liggger det alt en liten stabbel med diverse "papprør".;) spørs også hvilken maskin dere har på jobben for det er forskjell på kapslene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for sist!

 

Har vært syk med feber og spysjuken denne uken så derfor har det vært litt lav aktivitet i her! skal se om jeg får spikra det vi snakket om på møte i løpet av morgendagen da formen begynnerå ta seg opp :D

 

hvordan ligger dere andre ann i løpa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for sist ja! Veldig greit å få spikret en dato og luftet litt tanker og ideer : ja :

 

Jeg har ikke tatt kontakt til noen foreninger angående dugnad enda, men det kommer så snart vi får avklart hvor vi skal være ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det treff i Oslo til sommer`n? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber med det, men de som står ansvarlige for drift og utleie av ønsket plass har ikke vært å få tak i, men hjulene er i sving, så vi håper at vi kan få til et knalltreff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå bra det.

 

Blir på den røde nåla, men blokkene er helt nye og ikke tegnet inn på katret enda. ca 3 minutter å kjøre fra Grorud.

 

 

Så ikke denne tåden før nå :confused: hadde jeg sett den før hadde nok jeg blitt med på dette møtet, bor jo bare få meter Unna Ørjan;)

 

Si fra neste gang du skal ha møte da , så stikker jeg nedom : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke denne tåden før nå :confused: hadde jeg sett den før hadde nok jeg blitt med på dette møtet, bor jo bare få meter Unna Ørjan;)

 

Si fra neste gang du skal ha møte da , så stikker jeg nedom : smil :

 

Høres bra ut at du vil hjelpe til, for hjelp kommer vi sikkert til å trenge ;) Neste møte er ikke fastsatt enda. Vi må få avklart at vi har et sted å være 1-2 september først :o Men hjulene er som sagt i sving, så bare følg med her for mere info : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke denne tåden før nå :confused: hadde jeg sett den før hadde nok jeg blitt med på dette møtet, bor jo bare få meter Unna Ørjan;)

 

Si fra neste gang du skal ha møte da , så stikker jeg nedom : smil :

 

veldig hyggelig at du melder interesse! Hjulene er som sagt i sving, vi har hatt møte og kjørt en god runde med brainstorming på hva vi syntes kan\bør få til. Foreløpig står det på de som disponerer området. Vi har fått godkjenning fra NAF, men det er som sagt ikke de som står ansvarlige for driften, og de som gjør det er ikke å treffe på mail og tar ikke tlf (har prød å ringe i snart 3 uker : eek : ) Holder dere selvfølgelig oppdatert!

 

Sindre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok tiden har rent ut for oss med tanke på å få til noe i år. Vi burde kansje sette oss ned og ta høyde for å prøve og få til noe i 2008 og i førtse omgang kanskje "bare" prøve å få til ett bra 1.dags treff og heller bygge videre med de erfaringene vi får med oss der når vi eventuelt skal planlegge noe større for 2009. Bare noen tanker jeg har gjort meg og innspill fra dere andre som sitter i treffgruppen til Oslo lokallag er mere en velkommen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på å få til noe i 2008, gjerne starte i det små med et 1-dags arrangement i stil med Hadeland/Valdres for å få erfaring med det, og heller se om vi har kapasitet til noe større i 2009 ;) Problemet var vel ikke at vi kom sent i gang, men at de vi skulle ha kontakt med ikke har vært tilgjengelig. Men nå skal det vel gå an å få tak på dem, og høre om det hadde vært mulig for 2008 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et forslag fra meg som lokallaget kan gjøre er å få bedre kontakt med de lokale VAG forhandlerne i Oslo og få til tema/visningskvelder av interessante modeller - f.eks R8, S6, S3 og nye modeller ettersom de kommer.

Kanskje en kan få til besøk hos importøren på Frysja også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et forslag fra meg som lokallaget kan gjøre er å få bedre kontakt med de lokale VAG forhandlerne i Oslo og få til tema/visningskvelder av interessante modeller - f.eks R8, S6, S3 og nye modeller ettersom de kommer.

Kanskje en kan få til besøk hos importøren på Frysja også?

 

Dette er jo forslag til temakvelder for lokallaget, og her er jeg sikker på at Ørjan har noen kort i ermet ;) Men det var planer om å gjennomføre et treff i regi av Oslo Lokallag i år som vi dessverre nok er nødt til å utsette til 2008 :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.